eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ochrona osób i mienia w zakresie:-Ochrony obiektu szkoleniowo – konferencyjnego wraz z pomieszczeniami biurowymi w Opolu ul. Piastowskiej 14...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/09-761007


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Adres: Piastowska 14, 45-082 Opole

Województwo: opolskie

Telefon: 0775416409
Fax: 0775416411
e-mail: m.elceser@umwo.opole.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Monika Elceser


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Ochrona osób i mienia w zakresie:
-Ochrony obiektu szkoleniowo – konferencyjnego wraz z pomieszczeniami biurowymi w Opolu ul. Piastowskiej 14 –Ostrówek.
Usługa polega na zapewnieniu całodobowej ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu ul. Piastowska 14- Ostrówek (Obiekt szkoleniowo - konferencyjny i administracyjny Samorządu Województwa Opolskiego).
CPV: 74610000-8
Wykonawca ma posiadać własną stację monitorowania alarmów i własną grupę interwencyjną na terenie m.Opola.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia w zakresie rezygnacji z posterunku ochrony w czasie nocnym. O rezygnacji powiadomi Wykonawcę z dwu miesięcznym wyprzedzeniem.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<FONT face=Tahoma size=2><P align=justify>Wybrana oferta otrzymała największą ilość punktów w kryterium cena &#8211; 100%, jako oferta z&nbsp;najniższą ceną. </P></FONT>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Odnowa Sp. zo.o.
Adres: Koraszewskiego 8-14, 45-011 Opole, woj. opolskie
Telefon: 077 453 64 81

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.