OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/13-676338
Nazwa: Gmina Otyń
Adres: Rynek 1, 67-106 Otyń
Województwo: lubuskie
Telefon: 0683550215
Fax: 0683550214
e-mail: irg@otyn.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Teresa Kaczmarek - Wójt Gminy Otyń, Ewa Daszkiewicz - Kierownik DRiMG
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych na terenie Gminy Otyń w roku 2007.
Poniższa tabela przedstawia wykaz usług geodezyjnych:
Lp.
Nazwa usługi
1.
Wykonanie opisu i mapy nieruchomości do celów prawnych
2.
Wykonanie podziału nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych zatwierdzonych decyzją
a) na dwie działki
b) za każdą następną działkę
3.
Wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego do projektu wydzielenia lokali
4.
Wykonanie inwentaryzacji budynku
5.
Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych:
a) sieci
-na długości 100 mb
-za każde następne 100 mb
b) pojedynczego przyłącza
6.
Wznowienie granic nieruchomości ze stabilizacją znaków granicznych
a) pojedynczej działki do 4 punktów granicznych
b) za każdy następny punkt powyżej czterech
7.
a) Wykonanie mapy jednostkowej do celów projektowych o powierzchni do 1 ha;
b) Wykonanie mapy jednostkowej do celów projektowych o powierzchni większej od 1 ha (cena za 1 ha mapy)
8.
Wykonanie map powykonawczych
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie oddzielnych zleceń, przy czym w pierwszej kolejności Zamawiający zleca:
a) wykonanie podziału nieruchomości niezabudowanych: dz. nr 157, 157/1, 159/1, 160, 785/3 w Modrzycy zatwierdzonego decyzją – w terminie 2,5 miesięcy od dnia podpisania umowy (w zakresie określonym w zał. nr 1 do umowy);
b) wykonanie podziału nieruchomości niezabudowanej w Otyniu zatwierdzonego decyzją – w terminie 3,5 miesięcy od dnia podpisania umowy (w zakresie określonym w zał. nr 2 do umowy);
c) terminy realizacji pozostałych podziałów oraz zadań zostaną określone w poszczególnych zleceniach.
Podziały nieruchomości należy wykonywać zgodnie z aktualnymi Planami Zagospodarowania Przestrzennego poszczególnych miejscowości oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
Wymaga się od wykonawcy zachowania terminu wyznaczonego przez zamawiającego przed realizacją każdego zlecenia. Płatność za wykonane zadanie będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury lub rachunku według zlecenia otrzymanego od zamawiającego. Faktura lub rachunek musi zawierać potwierdzenie dokonane przez pracownika Urzędu Gminy, iż usługa której się tyczy została wykonana zgodnie z zamówieniem.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne
Zamawiający nie dopuszcza powierzania zadań związanych z przedmiotem zamówienia podwykonawcom.
Złożona oferta spełnia warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie podlega odrzuceniu i w świetle przyjętego kryterium oceny ofert - cena 100% - uzyskała największą ilość punktów, w związku z tym uznana została za najkorzystniejszą z pośród złożonych ofert.
Nazwa: "GRADUS" Sp. z o.o.
Adres: Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »