To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/11-581887
Nazwa: Gmina Oława
Adres: pl. M. J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława
Województwo: dolnośląskie
Telefon: 0713133044
Fax: 0713130199
e-mail: przetargi@gminaolawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Michał Wołowicz
Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/14-861738
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie projektów budowlanych: rozbudowa wodociągów w miejscowościach: Marcinkowice, Stanowice w Strefie Rozwoju Gospodarczego, Jaczkowice, Gaj Oławski w gminie Oława.Kod CPV 74232220-2 usługi projektowania rurociągów
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. W branży sanitarnej:
- zaprojektowanie sieci wodociągowej z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych w ilości: - ok. 1805,00mb Marcinkowice
- ok. 250,00mb Stanowice Lotnisko
- ok. 450,00mb Jaczkowice
- zaprojektowanie studni wodomierzowej na wodociągu na granicy miasta Oława i gminy Oława (Nowy Otok – Gaj Oławski) oraz ok. 300,00 mb sieci z włączeniem do sieci miejskiej
2. Przygotowanie niezbędnych materiałów w imieniu zamawiającego celem wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych oraz decyzji lokalizacyjnej celu publicznego, pozwolenia wodnoprawnego oraz innych niezbędnych materiałów w celu uzyskania innych decyzji i pozwoleń.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Mapy do celów projektowych w zakresie projektowanym oraz ewidencyjne do decyzji środowiskowej oraz pozwolenia konserwatorskiego.
2. Przygotowanie niezbędnych materiałów w imieniu zmawiającego celem wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych oraz decyzji lokalizacyjnej celu publicznego, pozwolenia wodnoprawnego oraz innych niezbędnych materiałów w celu uzyskania innych decyzji i pozwoleń.
3. Wykonanie projektów budowlanych – 5 egz.
4. Wykonanie projektów wykonawczych – 5 egz.
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – po 2 egz.
6. Wykonanie przedmiarów robót – po 2 egz. dla każdej branży.
7. Wykonanie kosztorysów inwestorskich – po 2 egz. dla każdej branży oraz w formie elektronicznej na płycie – 1 szt.
8. Dokonanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym między innymi: badań hydro i geotechnicznych gruntu, uzgodnienia przebiegu wodociągu, lokalizacji studni wodomierzowej, uzgodnienia ZUD, itp.
9. Uzyskanie pozwoleń na budowę – dla każdej miejscowości oddzielnie.
10. Wykonanie projektu zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu.
11. Punkty 3-7 należy wykonać w formie elektronicznej w programie ogólnie dostępnym (celem zamieszczenia później jako załącznik do SIWZ na roboty budowlane).
Oferta wybranego wykonawcy okazała się najkorzystniejszą - oferta z najniższą ceną, spełniającą warunki stawiane przez Zamawiającego.<BR>Wykonawca spełnił wymogi SIWZ oraz otrzymał największą ilość punktów w oparciu o kryterium najniższej ceny.
Nazwa: Zakład Projektowania i Wykonawstwa UNI-EKO inż. Ryszard Baranowski
Adres: Tysiąclecia 28A, 45-463 Opole, woj. opolskie
Telefon: 0 77 455 06 61
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- Remont zbiornika p.poż. (zbiornik retencyjny) dz. nr 581/3 i 581/15 w miejscowości Niemil
- Modernizacja boiska w Godzikowicach
- Modernizacja oczyszczalni ścieków Stanowice w gminie Oława
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap V
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
- Przebudowa dróg na terenie gminy Dąbrowa Białostocka
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania - likwidacja pieców na opał stały
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w miejscowości Miejsce poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych