eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › sprzątanie pomieszczeń w budynkach przychodni WOMP CP-L w Łodzi: - ul. Aleksandrowska 61/63, - Al. Piłsudskiego 135, - ul. Gdańska 117 A, - ul...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/07/02-2243155


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Łodzi
Adres: Aleksandrowska 61/63, 91-205 Łódź

Województwo: łódzkie

Telefon: 0422721913
Fax: 0422721912
e-mail: wompcpl@lodzkie.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Borowski, Grażyna Nykiel


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w budynkach przychodni
WOMP CP-L w Łodzi:
- ul. Aleksandrowska 61/63,
- Al. Piłsudskiego 135,
- ul. Gdańska 117 A,
- ul. Tymienieckiego 18.

1.Wymogi ogólne dotyczące sprzątania pomieszczeń:

- gruntowne odkurzanie i mycie podłóg oraz utrzymanie w należytej czystości
sprzątanej powierzchni objętej umową,
- raz na 6 m-cy usuwanie starej i pokrywanie nową powłoką akrylową wykładzin PCV
i powierzchni lastriko,
-odkurzanie sprzętu, biurek mebli i parapetów okiennych,
- opróżnianie i mycie koszy,
- mycie stolarki drzwiowej, drzwi szklanych, okienek rejestracji itd.,
- mycie i sprzątanie sanitariatów (w tym mycie glazury),
- mycie i czyszczenie plafonier oświetleniowych, opraw jarzeniowych i lamp
bakteriobójczych,
- mycie lamperii (średnia wysokość we wszystkich obiektach 150 -200 cm, grzejników
CO i parapetów,
- sprzątanie pomieszczeń po remontach,
- mycie umywalek i podajników na mydło i papier,
- czyszczenie żaluzji,
- odkurzanie pajęczyn,
- mycie okien i czyszczenie żaluzji dwa razy w roku po uzgodnieniu
z Zamawiającym,
-usuwanie raz na 6 m-cy starej i kładzenie nowej powłoki akrylowej na wykładzinach
PCV i powierzchni lastriko
- mycie naczyń (szklanki, talerzyki itp.) w sekretariacie WOMP CPL,
Częstotliwość mycia pomieszczeń i szczegółowe wymogi ustalane są w poszczególnych przychodniach z pielęgniarkami koordynującymi.

2. Zakup środków:

- wyposażenie przychodni w maty profesjonalne przy wejściach głównych
do poszczególnych obiektów (wymiary maty 2m x 3m, zatrzymuje mokre i suche
zanieczyszczenia w minimum 70%)
- worki do koszy na śmieci –ok. 350 pojemników,
- wyposażenie toalet w kostki WC – 85 toalet.

Środki czystości używane do sprzątania muszą być dostosowane do wymogów
stawianych placówkom służby zdrowia oraz posiadać wymagane dla środków czystości atesty, do okazania na każde żądanie zamawiającego. Wykonawca musi się dostosować do zaleceń stawianych przez Stację Sanitarno – Epidemiologiczną.
Wymagane jest wieszanie czystych mopów i szczotek po zakończeniu sprzątania na wieszakach dostarczonych przez Wykonawcę.

3. Opis poszczególnych obiektów:
- ul. Aleksandrowska 61/63

Całkowita powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wynosi
5 473 m2, w tym:
75 m2 stanowi powierzchnia parkietowa (1% ogólnej powierzchni),
560 m2 stanowi wykładzina dywanowa (10% ogólnej powierzchni),
2 382 m2 stanowi lastriko (45% ogólnej powierzchni),
2 456 m2 stanowi wykładzina PCV (44% powierzchni.
Ciągi komunikacyjne i WC stanowią 40% powierzchni ogólnej, gabinety 60%.
Powierzchnia okien do mycia wynosi 2 756 m 2, łącznie z klatką awaryjną oraz
drzwiami zewnętrznymi i balkonowymi.
Wymagane są dwa dyżury 8-godzinne (godz. 7.00 – 15.00 z możliwością zmiany
czasu pracy) do sprzątania niektórych pomieszczeń i toalet oraz do bieżącego
usuwania zanieczyszczeń.
Minimalna ilość personelu do sprzątania w godzinach popołudniowych – 10 osób.
Wymagana jest maszyna mechaniczna do sprzątania ciągów komunikacyjnych
w czasie trwania dyżuru dziennego.
Sprzątanie pomieszczeń przewidziane jest po zakończeniu pracy przychodni.
Przychodnia jest czynna w godzinach 7,00 – 19,00 od poniedziałku do piątku.
Niektóre pomieszczenia można zacząć sprzątać już od godziny 16.00
Na terenie obiektu występuje 290 m2 przeszkleń (drzwi klatek schodowych, drzwi
klatek awaryjnych, okienka w rejestracjach dla pacjentów).

-Al. Piłsudskiego 135, ul Gdańska 117A, ul. Tymienieckiego 18

Całkowita powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wynosi:
Al. Piłsudskiego 135 – 1 548 m2,
ul. Gdańska 117A – 1 270,
ul. Tymienieckiego 18 – 1 277 m2.
Powierzchnia okien do mycia:
Al. Piłsudskiego 135 – 762 m,
ul. Gdańska 117A, - 2475 m2,
ul. Tymienieckiego 18 – 919 m2.
Procentowy podział powierzchni ze względu na rodzaj podłoża:
- płytki PCV, wykładzina PCV 70%,
- lastryko, terakota, gres 28%
- wykładzina dywanowa 2%
Ciągi komunikacyjne stanowią 40% ogólnej powierzchni, na gabinety przypada 60%.
Przewiduje się 4 – godzinny dyżur dzienny w godzinach przedpołudniowych.
Sprzątanie pomieszczeń przewidziane jest po zakończeniu pracy przychodni.
Przychodnie pracują w godzinach:
Al. Piłsudskiego 135 w godz. 7 -19,
ul. Gdańska 117A w godz. 7 – 18,
ul. Tymienieckiego 18 w godz. 7 -18.
Część pomieszczeń można zacząć sprzątać o godz. 16.00.
Personel sprzątający musi być ubrany w jednakową, firmową odzież, czystą
i estetyczną.
Minimalna ilość personelu do sprzątania w godzinach popołudniowych:
- 4 osoby Al. Piłsudskiego,
- 3 osoby ul. Gdańska 117A,
- 2 osoby ul. Tymienieckiego 18.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia podanych wyżej powierzchni przychodni.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Najniższa cena<br />


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: EFEKT CLEAN SERVICE Zbigniew Sibiński, Marcin Sibiński s.c.
Adres: Cieszkowskiego 11 m26, 93-504 Łódź, woj. łódzkie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.