eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › sukcesywna dostawa w 2007 roku materiałów biurowych (m.in. papieru do kserokopiarek formatu A3 i A4, kopert, segregatorów, teczek kartonowych...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/07/03-1162356


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiat Sochaczewski
Adres: ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew

Województwo: mazowieckie

Telefon: 46864184073
Fax: 468641871
e-mail: igoralczyk@powiat.sochaczew.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Ireneusz Góralczyk / Andrzej Skupiński


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/01/26-2080115

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2007 roku materiałów biurowych (m.in. papieru do kserokopiarek formatu A3 i A4, kopert, segregatorów, teczek kartonowych, skoroszytów, materiałów piśmienniczych oraz materiałów do bindowania) do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej ilościowo – asortymentową stronę zamówienia. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
CPV: 25.24.70.00-4, 30.19.00.00-7
Przewidywane zapotrzebowanie na materiały biurowe oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie występować w toku realizacji zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy na podstawie art.67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówień uzupełniających – do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na rozszerzeniu dostawy i dotyczy przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w SIWZ.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<h1 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><font size="2"><span style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: "Times New Roman"">Oferta złożona przez F.H.U. &#8222;Grawit&#8221; spełniała wymogi określone w SIWZ przez Zamawiającego, a jednocześnie była najkorzystniejsza, zgodnie z kryterium oceny ofert w SIWZ (cena: 25.608,00 PLN brutto)</span><span style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: "Times New Roman""> . <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /?> </span></font></h1>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: F.H.U. Grawit
Adres: Elizy Orzeszkowej 3, 05-820 Piastów - Reguły, woj. mazowieckie
Telefon: (0-22) 723-01-48
Fax: (0-22) 723-07-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.