eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/10/15-1065642


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Urząd Skarbowy w Lubaniu
Adres: Stara 1, 59-800 Lubań

Województwo: dolnośląskie

Telefon: 07572291130757229114
Fax: 0757229101
e-mail: us0211og@ds.mofnet.gov.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Janusz Browarczyk, Agnieszka Schulz-Kazimierska


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Urząd Skarbowy w Lubaniu ul. Stara 1 ogłasza przetarg ograniczony na usługę ochrony osób i mienia (CPV 74610000-8) oraz konserwację systemów alarmowych (CPV 50324100-3) w Urzędzie Skarbowym w Lubaniu. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Usługa ochrony osób i mienia będzie realizowana od 01.08.2007r. do 31.07.2008r. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W sytuacji niezłożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę nie zostanie on zaproszony do złożenia oferty. Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 24 w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii:
a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego (informacja o niekaralności) albo innego równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego (informacja o niekaralności) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
f) wykazu osób, które przystąpią do realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje (potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie licencji pracownika ochrony pierwszego lub drugiego stopnia oraz licencji pierwszego lub drugiego stopnia pracownika zabezpieczeń technicznych),
g) dokumentów potwierdzających posiadanie własnego i aktywnego systemu transmisji alarmów pożarowych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu, bądź też wykazanie posiadania tytułu prawnego do korzystania z takiego systemu, będącego własnością podmiotu trzeciego,
h) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,
i) dokumentów potwierdzających realizację zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego), świadczone w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde.
W sytuacji niezłożenia w/w dokumentów przez Wykonawcę nie zostanie on zaproszony do złożenia oferty. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przedmiotu zamówienia osobie trzeciej. Do składania ofert zostanie zaproszonych nie więcej niż 10 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. W celu przystąpienia do przetargu Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<p>Wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie określonych kryteriów.</p>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Spółdzielnia Usługowa "Piast"
Adres: Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.