Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Lubień: Remont drogi gminnej w Skomielnej Białej - droga Krakowska - 150m ,remont drogi osiedlowej w Skomielnej Białej - Rola Dudowa -160 m, remont drogi dojazdowej do szkoły w Skomielnej Białej - 50 m , remont placu postojowego Kościół - Szkoła w Skomielnej Białej - 840 m2 , remont dróg osiedlowych w Krzeczowie :Rola Bolizkowa I-171 m, Rola Bolizkowa II-51m , Rola Mielcowa I-125m, Rola Mielcowa II- 92 m , remont drogi osiedlowej w Tenczynie Rola Karpierzowa - 300m ,remont dróg osiedlowych w Lubniu : rola Żurowa -103 m, Rola Sobalowa -150 m, Rola Górniowa -220 m.
Numer ogłoszenia: 92052 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubień, Lubień 50/22, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 018 2682017 w. 122, fax 018 2682035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uglubieńzp@poczta.onet.pl , zp@lubien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Skomielnej Białej - droga Krakowska - 150m ,remont drogi osiedlowej w Skomielnej Białej - Rola Dudowa -160 m, remont drogi dojazdowej do szkoły w Skomielnej Białej - 50 m , remont placu postojowego Kościół - Szkoła w Skomielnej Białej - 840 m2 , remont dróg osiedlowych w Krzeczowie :Rola Bolizkowa I-171 m, Rola Bolizkowa II-51m , Rola Mielcowa I-125m, Rola Mielcowa II- 92 m , remont drogi osiedlowej w Tenczynie Rola Karpierzowa - 300m ,remont dróg osiedlowych w Lubniu : rola Żurowa -103 m, Rola Sobalowa -150 m, Rola Górniowa -220 m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 3.1. remont drogi gminnej w Skomielnej Białej -Krakowska- 150 m -podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 150 x 3,5=525,00 m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 150 x2,5=375,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 150x2x0,5x 2 x 1,23x 0,06 = 11,1 m3, zagęszczenie poboczy 150x0,5x 2 =150 ,0 m2, 3.2. remont drogi osiedlowej w Skomielnej Białej Rola Dudowa- 160 m - podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 160x3,5=560,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 160m x2,5=400,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 160x0,5x 2 x 1,23x 0,06 = 11,8 m3, zagęszczenie poboczy 160x0,5x 2 = 160,0 m2. 3.3.remont drogi dojazdowej do szkoły w Skomielnej Białej- 50 m ,podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 50 x3,5=175,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 50m x2,5=125,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 50x0,5x 2 x 1,23x 0,06 = 3,7 m3, zagęszczenie poboczy 50x0,5x 2 = 50,0 m2, 3.4. remont placu postojowego Kościół - Szkoła w Skomielnej -840 m2- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa samochód 5-10 t - 840,0m2, 3.5.remont drogi osiedlowej w Krzeczowie - Bolizkowa I - 171 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 171x3,5=598,5 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 171m x2,5=427,5,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 171x0,5x 2 x 1,23x 0,06 = 12,6 m3, zagęszczenie poboczy 171x0,5x 2 = 171,0 m2. 3.6.remont drogi osiedlowej w Krzeczowie - Bolizkowa II - 51 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 51x3,0=153,0 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 51m x2,5=127,5 m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 51x0,25x 2 x 1,23x 0,06 = 1,9 m3, zagęszczenie poboczy 51x0,25x 2 = 25,5 m2. 3.7.remont drogi osiedlowej w Krzeczowie - Mielcowa I - 125 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 125x3,5=437,5 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 125m x2,5=312,5,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 125 x0,5x 2 x 1,23x 0,06 = 9,2 m3, zagęszczenie poboczy 125x0,5x 2 = 125,0 m2. 3.8.remont drogi osiedlowej w Krzeczowie - Mielcowa II - 92 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 92x3,0=276,0 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 92m x2,5=230,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 92 x0,25x 2 x 1,23x 0,06 = 3,4 m3, zagęszczenie poboczy 92x0,25x 2 = 46,0 m2, 3.9.remont drogi osiedlowej w Tenczynie - Karpierzowa - 300 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 300x3,5=1050,0 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 300m x2,5=750,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 300 x0,5x 2 x 1,23x 0,06 = 22,14 m3, zagęszczenie poboczy 300 x0,5x 2 = 300,0 m2, 3.10.remont drogi osiedlowej w Lubniu - Żurowa - 103 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 103x3,0=309,0 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 103 m x2,5=257,5m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 103 x0,25x 2 x 1,23x 0,06 = 3,8 m3, zagęszczenie poboczy 103 x0,25x 2 = 51,5 m2, 3.11.remont drogi osiedlowej w Lubniu - Sobalowa - 150 m , podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm, 150 x3,0=450,0 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 150 m x2,5=375,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 150 x0,25x 2 x 1,23x 0,06 = 5,5 m3, zagęszczenie poboczy 150 x0,25x 2 = 75,0 m2, 3.12.remont drogi osiedlowej w Lubniu - Górniowa - 150 m , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t, 220 m x2,5=550,0m2, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym , kliniec gr. 6 cm - 220 x0,25x 2 x 1,23x 0,06 = 16,2 m3, zagęszczenie poboczy 220 x0,5x 2 = 220,0 m2, CPV 45.23.31.24-4 Drogi dojazdowe , CPV 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie dróg. Szczegółowy opis robót zawierają przedmiary robót ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1000,0 zł przed upływem terminu składania ofert .Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym ; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych . - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mszanie Dolnej nr 24 88080006 0030 0300 1515 0020 . - Za termin złożenia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych. Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt.6. 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 5) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej siwz; 5.2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1) wykonawców , którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności , za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności ; 2) wykonawców ,w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ,z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe , wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców , którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-4; 11) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji ; 12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 p.z.p.; 14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą; 5.3.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4.W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych wykonawców . Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się , aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi ; e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - maksymalnie wykazać pięć robót z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie tj. referencje lub protokoły odbioru robót ; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca; 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ; 5) wykaz dokumentów stwierdzających ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. tzn. zapisem -za zgodność z oryginałem- oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. Kserokopie dokumentów potwierdza się w ten sposób na każdej ze stron kserokopii, gdyż kserokopia nie poświadczona za zgodność z oryginałem nie jest dokumentem. Nie należy potwierdzać za zgodność z oryginałem pustych stron.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubien.pl zakładka przetargi ; www.wrotamalopolski.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lubien.pl zakładka przetargi ; www.wrotamalopolski.pl BIP.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do godz.11:30 dnia 27.05.2008 r. w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubień -I piętro p. nr 9 ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Starowiejskiej w Bestwinie - etap III"
- II etap przebudowy odcinka drogi publicznej 140231W w m. Sierakówek
- Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa
- Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim
- Przebudowa drogi w miejscowości Błachta
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.