eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńDostawa materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Bieruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 8783 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343093 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych : Wkład atramentowy do HP 45 (51645ae 42ml) czarny szt. 14 C4810A -HP DesingnJet 110 plus - czarny szt. 2 C4811A - HP DesingnJet 110 plus - niebieski szt. 2 C4812A - HP DesingnJet 110 plus - czerwony szt. 2 C4813A - HP DesingnJet 110 plus - żółty szt. 2 C4844AE - HP DesingnJet 110 plus - czarny szt. 4 C4836AE - HP DesingnJet 110 plus - niebieski szt. 4 C4837AE - HP DesingnJet 110 plus - czerwony szt. 4 C4838AE - HP DesingnJet 110 plus - żółty szt. 4 C9505EE - HP 344 - kolor szt. 4 C9504EE - HP 339 - czarny szt. 5 C1823DE - HP 23- czarny szt. 3 Q7553X - toner do HP 2015 szt. 8 Q5949X - toner do HP 1320 szt. 8 Q6470A - toner do HP CLJ 3600 - black szt. 3 Q6471A - toner do HP CLJ 3600 - cyan szt. 1 Q6472A - toner do HP CLJ 3600 - yellow szt. 1 Q6473A - toner do HP CLJ 3600 - magenta szt. 1 Pendrive - 4 GB szt. 6 Płyta CD szt. 500 Rolka do telefaksu 216mmx30m szt. 24 Zestaw czyszczący do monitorów LCD w skład którego wchodzą pędzel+szmatka+środek czyszczący jednego producenta szt. 15 Papier HP Bright White Inkjet, 90 g/m2 C6035A szt. 2 Automatyczna rolka podająca dla drukarki HP Designjet 110/120/130 Q1247A szt. 1 Folia HP Matte Film, 160 g/m2 51642A szt. 1 Rolka etykiety 50025 do drukarki Datamax 4203 (szr. 50mmx wys. 25 mm etykiety) szt. 1 Uwaga: W tabeli wskazano produkty firmy HP, z uwagi na posiadanie przez Zamawiającego sprzętu objętego gwarancją tego producenta. Wszystkie zamawiane materiały muszą być nowe, fabrycznie opakowane oraz posiadać co najmniej roczny termin ważności licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów innych niż produkowanych przez producenta posiadanych prze zamawiającego drukarek należy zapewnić, że w razie awarii drukarki spowodowanej złą jakością tuszu lub tonera , w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia awarii przez zamawiającego, dostarczona będzie fabrycznie nowa drukarka tego samego producenta nie o gorszych parametrach niż zgłoszona do wymiany oraz pokryta całość poniesionych z tego tytułu kosztów lub ww. terminie zapewniona będzie naprawia uszkodzonego sprzętu gwarantująca utrzymanie poświadczonej przez producenta gwarancji drukarki. Miejsce dostawy - siedziba zamawiającego. Szczegółowe zasady dostawy określono w zał. 3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów regenerowanych. Powyższe dostawy są objęte podatkiem VAT w wysokości 22%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.31.10 - 30.12.31.10 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.46.00 - Pamięć flash .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61149.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa MENADŻER, ul. Ks. P. Skwary 8, 44-370 Pszów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8556.90
  • Oferta z najniższą ceną: 8556.90 oferta z najwyższą ceną: 16131.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.