eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadaniaZadanie 1Remont podłóg w salach w Przedszkolu nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie, Zadanie 2Remont podłóg w salach oraz naprawa i malowanie ogrodzenia w Przedszkolu Nr 267 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Remont podłóg w salach w Przedszkolu nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie, Zadanie 2: Remont podłóg w salach oraz naprawa i malowanie ogrodzenia w Przedszkolu Nr 267 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 87316 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Remont podłóg w salach w Przedszkolu nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie, Zadanie 2: Remont podłóg w salach oraz naprawa i malowanie ogrodzenia w Przedszkolu Nr 267 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział dwie niżej wymienione części zwane dalej Częściami lub Zadaniami: -Zadanie 1: Remont podłóg w salach w Przedszkolu Nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie. -Zadanie 2: Remont podłóg w salach oraz naprawa i malowanie ogrodzenia w Przedszkolu Nr 267 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie. Zadanie 1 Zakres robót obejmuje: - rozebranie posadzki z deszczułek oderwaniem cokołów, - wyrównywanie podłoży betonowych poprzez szlifowanie, - wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III na ścianach, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe, - warstwy wyrównawcze i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, - położenie posadzki z wykładzin elastycznych z PCV z wywinięciem na ścianę 10 cm, - roboty malarskie, - wywóz zdemontowanych elementów na odległość 30 km. Kolorystyka wykładzin i ścian do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 określają także: a)wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ b)przedmiar robót - załącznik nr 8a) do SIWZ; c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9a) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zadanie 2 Zakres robót obejmuje: - cyklinowanie mechaniczne i ręczne posadzki z deszczułek, - trzykrotne lakierowanie posadzek z deszczułek - lakier chemoutwardzalny, antypoślizgowy, - czyszczenie ręczne powierzchni betonowych i stalowych ogrodzenia, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe, - naprawa pęknięć i uszkodzeń podmurówki, - tynkowanie podmurówki, - dwukrotne malowanie farbą antykorozyjną ogrodzenia, - wymiana płytek na podeście i schodach - rampa. Kolorystyka do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 określają także: a)wzór umowy stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ b)przedmiar robót - załącznik nr 8b) do SIWZ; c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9b) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy. Termin wykonania zamówienia zarówno w zakresie Zadania 1 i Zadania 2 ustala się od dnia 01.07.2014 r. do dnia 25.08.2014 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w zakresie każdego z Zadań przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a)Zadanie 1 - 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy). b)Zadanie 2 - 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 20 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ ZARÓWNO NA ZADANIE 1 JAK I ZADANIE 2: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach jednej umowy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto obejmującą w swym zakresie co najmniej budowę2, lub przebudowę3 lub remont4 lub modernizację pomieszczenia/pomieszczeń w budynku/budynkach. 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2Pod pojęciem budowy- należy rozumieć wykonanie pomieszczenia/ pomieszczeń w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę pomieszczenia/pomieszczeń; 3Pod pojęciem przebudowy- należy rozumieć wykonanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego/istniejących pomieszczenia/pomieszczeń; 4Pod pojęciem remontu - należy rozumieć wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego pomieszczenia/pomieszczeń, a nie stanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. UWAGA ! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż na jedno Zadanie, za wystarczające uzna się jednokrotne wykazanie w powyższym okresie wykonaniem (tj. zakończeniem) co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednej umowy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto obejmującej w swym zakresie co najmniej budowę2, lub przebudowę3 lub remont4 lub modernizację pomieszczenia/pomieszczeń w budynku/budynkach. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 1: a) Wykonawca wykaże, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w tym co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.); Lub/oraz DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2: b) Wykonawca wykaże, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w tym co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) UWAGA W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż na jedno Zadanie, za spełnienie warunku uzna się wykazanie łączną ilością osób, o których mowa w pkt III.3.4) Ogłoszenia, tzn. że jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie 1 i 2 to musi wykazać, iż dysponuje co najmniej dwiema osobami które będą wyznaczone do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającymi uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie w zakresie wykonania Zadania 1 i/lub Zadania 2 polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.); c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.3) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie każdego z Zadań - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1.Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w pkt II.2) Ogłoszenia w szczególności z powodu: a.wstrzymania robót, w tym ich rozpoczęcie z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego; b.działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; c.wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych; d.wystąpienia robót - zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; e.nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami), f.siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności takiej jak: klęski żywiołowe; z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin wykonania zamówienia przesuwa się o czas trwania zaistniałych powodów. 2.Zmniejszenia wynagrodzenia umownego z powodu wystąpienia robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony, a w przypadku robót dodatkowo kosztorys różnicowy, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, i instalacyjnych SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. 3.Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia. 4.Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje, o których mowa w pkt III.3.4) a) i/lub b) Ogłoszenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Remont podłóg w salach w Przedszkolu nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zakres robót obejmuje: - rozebranie posadzki z deszczułek oderwaniem cokołów, - wyrównywanie podłoży betonowych poprzez szlifowanie, - wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III na ścianach, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe, - warstwy wyrównawcze i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, - położenie posadzki z wykładzin elastycznych z PCV z wywinięciem na ścianę 10 cm, - roboty malarskie, - wywóz zdemontowanych elementów na odległość 30 km. Kolorystyka wykładzin i ścian do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 określają także: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ b) przedmiar robót - załącznik nr 8a) do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9a) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy. Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 01.07.2014 r. do dnia 25.08.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie 2: Remont podłóg w salach oraz naprawa i malowanie ogrodzenia w Przedszkolu Nr 267 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zakres robót obejmuje: - cyklinowanie mechaniczne i ręczne posadzki z deszczułek, - trzykrotne lakierowanie posadzek z deszczułek - lakier chemoutwardzalny, antypoślizgowy, - czyszczenie ręczne powierzchni betonowych i stalowych ogrodzenia, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe, - naprawa pęknięć i uszkodzeń podmurówki, - tynkowanie podmurówki, - dwukrotne malowanie farbą antykorozyjną ogrodzenia, - wymiana płytek na podeście i schodach - rampa. Kolorystyka do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 określają także: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ b) przedmiar robót - załącznik nr 8b) do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9b) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy. Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 01.07.2014 r. do dnia 25.08.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.20.00-7, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.