Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Piła: Wykonanie robót remontowo-budowlanych III piętra budynku usługowego w Pile w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 86078 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi" , ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 694633733; 694635335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prgok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych III piętra budynku usługowego w Pile w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p.n. Wykonanie robót remontowo-budowlanych III piętra budynku usługowego w Pile w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj, składająca się z: 1) opracowania kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej adaptacji III piętra budynku usługowego zlokalizowanego w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 na potrzeby Zamawiającego wraz ze zgłoszeniem wykonania planowanych do wykonania robót remontowo-budowlanych w Wydziale Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Pile; 2) uzyskanie zaświadczenia wydanego przez Wydział Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Pile o nie wnoszeniu sprzeciwu do złożonego zgłoszenia o którym mowa wyżej; 3) opracowania kompletnego pełnobranżowego projektu aranżacji wnętrz - pomieszczeń biurowych, korytarzy, hallu i łazienek, III piętra budynku usługowego zlokalizowanego w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 obejmującego: a) część opisową wyszczególniającą zakres rzeczowy planowanych do wykonania robót remontowo-budowlanych oraz technologię ich wykonania; zestawienie materiałów, ich parametry techniczne; numerację, przeznaczenie - funkcję i sposób wykończenia - aranżacji wszystkich pomieszczeń III piętra, sporządzony dla każdego pomieszczenia oddzielnie; b) część rysunkową na którą składają się: rzuty III kondygnacji przedstawiającej planowaną aranżację wraz z kolorystyką, ustawieniem wyposażenia - mebli w poszczególnych pomieszczeniach, korytarzach i łazienkach oraz naniesieniem informacji na temat przeznaczenia - funkcji, liczby pracowników, numeracji poszczególnych pomieszczeń; wizualizacje planowanej aranżacji wykonane komputerowo i sporządzone dla III kondygnacji oraz odrębnie dla każdego z pomieszczeń; proponowaną kolorystykę poszczególnych pomieszczeń oraz wyposażenia; c) zestawienie wyposażenia - nazwa, producent, typ, rodzaj, ilość wraz z załączeniem kart katalogowych, folderów lub fotografii sporządzone dla każdego pomieszczenia oddzielnie i jako zestawienie zbiorcze dla całej III kondygnacji; d) konsultacje z Zamawiającym proponowanych rozwiązań oraz uzyskanie zatwierdzenia projektu aranżacji wnętrz przez Zamawiającego; 4) wykonania pełnobranżowych robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją III piętra budynku usługowego zlokalizowanego w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8; 5) dostawa i montaż wyposażenia; 6) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.10.00.00 - Meble .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: WADIUM: 8.000,00 PLN, Słownie: osiem tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności według wzoru na formularzu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jeden) zamówienia polegającego na: wykonaniu projektu architektonicznego obejmującego aranżację wnętrz o wartości min. 5.000,00 zł; oraz wykonaniu robót budowlanych o wartości min. 100.000,00 zł obejmujących m.in.: ułożenie 500 m2 wykładziny i 100 m2 płytek ceramicznych; oraz dostawie mebli biurowych o wartości min. 70.000,00 zł. Uwaga: Zamawiający dopuszcza udokumentowanie wykonania całych odpowiednich podzakresów zamówienia wskazanego powyżej (pkt. 2.2 SIWZ) w ramach sumowania: 1. co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu projektu architektonicznego obejmującego aranżację wnętrz o wartości min. 5.000,00 zł; z 2. co najmniej jednym zamówieniem polegającym na wykonaniu robót budowlanych o wartości min. 80.000,00 zł obejmujących m.in. ułożenie 500 m2 wykładziny; z 3. co najmniej jednym zamówieniem polegającym na wykonaniu robót budowlanych o wartości min. 20.000,00 zł obejmujących m.in. ułożenie 100 m2 płytek ceramicznych; z 4. co najmniej jednym zamówieniem polegającym na dostawie mebli biurowych o wartości min. 70.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie odpowiednich oświadczeń złożonych przez wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności według wzorów na formularzu oraz załączonych do oferty wykonawcy dowodów dot. najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności według wzoru na formularzu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) czy odpowiednich wcześniejszych przepisów i należące do samorządu zawodowego lub uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18.03.2008 r. oraz posiadające doświadczenie do funkcji jakie zostaną im powierzone, tj. minimum 3 - letni staż zawodowy na odpowiednim stanowisku: 1) Kierownik Budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2) Projektant Architekt - uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Uwagi i wymagania do warunku (pkt VII.2.1 SIWZ): Jako staż pracy dla personelu technicznego uznaje się okres czasu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. Dla pozostałego personelu jako łączny staż pracy na wymaganym stanowisku. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji. Wykonawca ponadto składa oświadczenie uwzględniające okoliczności, iż odpowiednie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - Posiadają wymagane uprawnienia; Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również w odniesieniu do osób posiadających wymagane uprawnienia (w wymaganym zakresie) wydane na podstawie wcześniejszych równoważnych przepisów, oraz są członkami odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego, o ile jest to wymagane prawem; Zamawiający wymaga, aby uczestniczący w wykonaniu zamówienia przedstawiciele zawodów budowlanych wpisani byli na odpowiednią listę prowadzoną przez samorząd zawodowy (zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - posiadali aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę - stosownie do postanowień ustawy Prawo budowlane. - W zakresie dysponowania osobami mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub mającymi prawo do świadczenia usług transgranicznych, wykonawcy zawierają w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, odwołanie do posiadania odpowiednich dokumentów określonych w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2001 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie odpowiednich oświadczeń złożonych przez wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności według wzorów na formularzu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie odpowiednich oświadczeń złożonych przez wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności według wzorów na formularzu oraz załączonej do oferty wykonawcy, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć dokument p.n. Koncepcja planowanego sposobu zagospodarowania i wyposażenia poszczególnych pomieszczeń III piętra, zawierającą w szczególności: - kolorowe katalogi, foldery lub fotografie proponowanego wyposażenia wraz ze wskazaniem lokalizacji - nr pomieszczenia; - opis techniczny zawierający proponowane do zastosowania materiały i ich parametry techniczne oraz numerację, przeznaczenie i sposób wykończenia wszystkich pomieszczeń III piętra; - rzuty planowanej do wykonania aranżacji III piętra z kolorystyką oraz naniesieniem w poszczególnych pomieszczeniach informacji t.j.: przeznaczenie - funkcja, liczba pracowników, numeracja oraz proponowane wyposażenie; - zestawienie wyposażenia t.j. nazwa/producent/typ/rodzaj i ilość.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty; 2) wypełniony wykaz cen; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia; 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: - pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów; - dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu korzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena jakości - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana umowy jest możliwa jedynie w przypadkach i na warunkach określonych w Części II SIWZ - Projekt istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prgok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
ul. Dąbrowskiego 8, pok. 310, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 14:00, miejsce: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI ul. Dąbrowskiego 8, pok. 310, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Pilskiego i jednostek organizacyjnych
- Założenie zieleni przy ul. Równej w Pile
- Dostawa sprzętu gastronomicznego do budynku bursy należącego do Szkoły Policji w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- "Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.