Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Kielce: Usługi szkoleniowe. Wybór 6 trenerów do przeprowadzenia szkoleń z wykorzystaniem ICT dla kadr oświaty w ramach realiowanego projektu pn.Benild- doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty
Numer ogłoszenia: 84625 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe. Wybór 6 trenerów do przeprowadzenia szkoleń z wykorzystaniem ICT dla kadr oświaty w ramach realiowanego projektu pn.Benild- doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe. Wybór 6 trenerów do przeprowadzenia dwóch rodzajów szkoleń: - szkolenie z obsługi tablic interaktywnych - 102 szkolenia w 102 gminach woj. świętokrzyskiego (jedno szkolenie w każdej gminie) - wybór 3 trenerów prowadzących szkolenia, każdy z nich będzie prowadził po 34 szkolenia. - szkolenie z podstaw grafiki komputerowej - 102 szkolenia w 102 gminach woj. świętokrzyskiego (jedno szkolenie w każdej gminie) - wybór 3 trenerów prowadzących, każdy z nich będzie prowadził po 34 szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
, tj.: dysponują co najmniej 1 osobą, która: (dot. części 1,2,3) a) posiada wykształcenie wyższe; b) posiada minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z technologii informacyjnych /multimediów c) posiada umiejętność obsługi oraz oprogramowania tablic interaktywnych; d) posiada prawo jazdy kat. B e) dysponuje samochodem osobowym (dot. części 4,5,6) a) posiada wykształcenie wyższe; b) posiada minimum 5 letni okres zatrudnienia na stanowisku informatyka lub nauczyciela przedmiotów informatycznych c) posiada umiejętność obsługi programów graficznych: Corel Draw, Corel Photo-Paint, Adobe Photoshop, Gimp; d) posiada umiejętność obróbki grafiki na potrzeby stron www e) posiada prawo jazdy kat. B f) dysponuje samochodem osobowym. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć:1) Wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 4, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (dot. części 1,2,3,4,5,6); - kserokopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe(dot. części 1,2,3,4,5,6), - kserokopii dokumentu potwierdzającego zatrudnienie/doświadczenie(dot. części 1,2,3,4,5,6), - oświadczenia o posiadaniu umiejętności obsługi oraz oprogramowania tablic interaktywnych, posiadania prawa jazdy kat. B, dysponowania samochodem osobowym (dot. części 1,2,3); - oświadczenia o posiadaniu umiejętności obsługi programów graficznych: Corel Draw, Corel Photo-Paint, Adobe Photoshop, Gimp, posiadania prawa jazdy kat. B, dysponowania samochodem osobowym (dot. części 4,5,6). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę , określonych w rozdziale VII SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany miejsca szkolenia grupy, 2) zmiany terminu szkolenia, 3) zmiany ilości gmin w których zostaną przeprowadzone szkolenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY
Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych
ul. Żeromskiego 5, pokój nr 4
25-369 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Benild- doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z obsługi tablic interaktywnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z obsługi tablic interaktywnych. dla 34 grup pracowników sektora oświaty, w 34 gminach województwa świętokrzyskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z obsługi tablic interaktywnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z obsługi tablic interaktywnych dla 34 grup pracowników sektora oświaty, w 34 gminach województwa świętokrzyskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z obsługi tablic interaktywnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z obsługi tablic interaktywnych dla 34 grup pracowników sektora oświaty, w 34 gminach województwa świętokrzyskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z podstaw grafiki komputerowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z podstaw grafiki komputerowej dla 34 grup pracowników sektora oświaty, w 34 gminach województwa świętokrzyskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z podstaw grafiki komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z podstaw grafiki komputerowej dla 34 grup pracowników sektora oświaty, w 34 gminach województwa świętokrzyskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z podstaw grafiki komputerowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa. Wybór trenera do przeprowadzenia 34 szkoleń z podstaw grafiki komputerowej dla 34 grup pracowników sektora oświaty, w 34 gminach województwa świętokrzyskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.