eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Budowa kanalizacji sanitarnej w Borkowie - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Żukowo: Budowa kanalizacji sanitarnej w Borkowie - etap II
Numer ogłoszenia: 8421 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Borkowie - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w Borkowie - etap II. Zamówienie obejmuje: 1) budowę kolektora tłocznego z rur PE Ø 125 mm; 2) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200 mm; 3) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 160 mm (przykananliki); 4) budowę przepompowni ścieków PS-III; 5) budowę wodociągu do przepompowni z rur PE Ø 90 mm; 6) odtworzenie nawierzchni dróg; 7) obsługę geodezyjną na czas budowy i pomiar geodezyjny powykonawczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: a) kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci kanalizacyjnych i / lub wodociągowych bez ograniczeń, przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego (opłacone składki co najmniej do 31 marca 2008 r.); b) geodeta (1 osoba) z uprawnieniami co najmniej w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 3) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. sieci kanalizacyjne z co najmniej jedną przepompownią ścieków dla danego zadania i o wartości brutto min. 800.000,00 PLN; 4) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem >>podwykonawca<< należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej, które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. Podwykonawcami są także podmioty, który będą realizowały na rzecz wykonawcy usługi specjalistyczne niezbędne do realizacji zadania. 3. Zakres części zamówienia, które mogą być realizowane przez podwykonawców: 1) obsługa geodezyjna, 2) roboty ziemne, w tym usługi sprzętem budowlanym, 3) roboty elektryczne, 4) usługi specjalistyczne. 4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z OFERTĄ wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 1); 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 2); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - WYKAZ KADRY; 5) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia i odpowiadających przedmiotowi zamówienia - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) informację o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA REALIZOWANYCH PRZEZ PODWYKONAWCÓW; 7) obliczenie ceny ofertowej - KOSZTORYS OFERTOWY wraz z kosztorysami szczegółowymi; 8) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, pok. 4 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.