eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCzęść IWykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice. Część IIWykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu I rejon Jan Kanty. Część IIIWykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Bytom: Część I: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice. Część II: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu I rejon Jan Kanty. Część III: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Pstrowski. Część IV: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Dębieńsko. Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Numer ogłoszenia: 83496 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice. Część II: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu I rejon Jan Kanty. Część III: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Pstrowski. Część IV: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Dębieńsko. Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu dla wszystkich część odpowiednio: 1. Czynności wstępne: demontaż pompy, czyszczenie elementów pompy, weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy, 2. Remont zasadniczy: Dla pomp typu OS, OW w wersjach konstrukcyjnych; A, AM, R: Remont w zakresie podstawowym: wymiana: wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej, ścianek: ssawnej i tłocznej, pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych, tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików, panewek, regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych, wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu. Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych. Dla pompy typu PSz: Remont w zakresie podstawowym: wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika, remont kapitalny silnika (z wymianą uzwojeń), regeneracja pozostałych elementów pompy, pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne, Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana korpusu pompy, pokrywy ssawnej, kosza ssawnego, pokrywy komory olejowej. 3. Czynności końcowe: wyważanie elementów wirujących pompy, montaż pompy, próby ruchowe na stacji prób, konserwacja i malowanie, wystawienie dokumentów po przeprowadzonym remoncie pompy. Ustalenie faktycznego zakresu remontu nastąpi po demontażu u Wykonawcy z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o: DTR producenta, posiadaną przez Wykonawcę remontu, dokumentację remontową,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta obejmująca całość przedmiotu przetargu powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 17.000,00 zł ( słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100) w tym: w przypadku złożenia oferty na Część I wadium wynosi: 5.800,00 zł (pięć tysięcy osiemset złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na Część II wadium wynosi: 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na Część III wadium wynosi: 3.300,00 zł (trzy tysiące trzysta złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na Część IV wadium wynosi: 5.400,00 zł (pięć tysięcy czterysta złotych 00/100),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 350.000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Informacje o posiadanym stanowisku umożliwiającym wykonanie prób (testów) pomp po przeprowadzonym remoncie lub możliwości przeprowadzenia takich prób w innym zakładzie - załącznik nr 6 do druku OFERTA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty 1. opinię lub certyfikat jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań wyrobów, potwierdzające kompetencje techniczne Wykonawcy gwarantujące, że stosowane technologie, jak również system kontroli jakości zapewniają prawidłową jakość remontów i powtarzalność cech, zapewniającą, że wyremontowane przez niego pompy będą posiadały parametry zgodne z DTR producenta - nie dotyczy producenta pomp. Remonty i zastosowane części zamienne w świetle obowiązujących uregulowań gospodarczo - handlowych funkcjonujących na rynku Polskim oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. (Dz.U. Nr 110, poz. 1190) o zmianie ustawy - Prawo geologiczne i górnicze, mogą być wykonywane na podstawie dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej producenta pomp lub na podstawie dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej własnej innego zakładu przedstawionej do opiniowania lub certyfikacji uprawnionej jednostce atestacyjnej, a ponadto spełniać wymagania:rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku (Dz.U.Nr 139, poz. 1169 z późn. zm.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia p.poż. w podziemnych zakładach górniczych, określone w odrębnych przepisach i w Polskich Normach, 2. w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w imieniu i na rzecz producenta pomp w zakresie pozyskiwania zamówień na wykonywanie remontów pomp, powinien on przedstawić upoważnienie producenta pomp do pozyskiwania zamówień na remonty pomp oraz świadectwo autoryzacji lub certyfikat producenta pomp. 3. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 4. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 5. Informacje o posiadanym stanowisku umożliwiającym wykonanie prób (testów) pomp po przeprowadzonym remoncie lub możliwości przeprowadzenia takich prób w innym zakładzie - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 6. Wypełnione formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie remontu poszczególnych pomp oraz za poszczególne Części od I do IV zamówienia - załączniki nr 8.1 do 8.10, 9 do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice. Zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie remontów niżej wymienionych typów pomp: OW-250A/5 (główne odwadnianie) wersja wykonania: standard OW-250A/6 (główne odwadnianie) wersja wykonania: standard OW-250R/6 (główne odwadnianie) wersja wykonania: standard PSz 125 (odwadnianie pomocnicze) wersja wykonania: standard.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu I rejon Jan Kanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie remontów niżej wymienionych typów pomp: OW-300A/5 (główne odwadnianie) wersja wykonania: staliwo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Pstrowski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie remontów niżej wymienionych typów pomp: OS-200/3 (B) (odwadnianie pomocnicze) wersja wykonania:standard OW-250AM/9 (główne odwadnianie) wersja wykonania: standard PSz 150 (odwadnianie pomocnicze) wersja wykonania: standard.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Dębieńsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie remontów niżej wymienionych typów pomp: OW-200A/8 (główne odwadnianie) wersja wykonania: staliwo soloodporne OW-200AM/8 (główne odwadnianie) wersja wykonania:staliwo soloodporne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.