Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Koszalin: Utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 8240 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach miasta Koszalina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje Demontaż tablicy znaku o powierzchni do 0,3 m2 Demontaż tablicy znaku o powierzchni > 0,3 do 1 m2 Demontaż tablicy znaku o powierzchni ponad 1 m2 Demontaż słupa sr. 60mm Demontaż słupa sr. 70mm Demontaż słupa śr. 100 do 110 mm Demontaż konstrukcji z rur stalowych - wysięgnik mon. do innego elementu ( słup, ściana, ogrodzenie itp.) Demontaż konstrukcji słupka z ramieniem Demontaż konstrukcji 2-słupowej z1 lub 2 poprzecznikami Demont. konstr. wsporczej o przek. okrągłym pow. 80mm Demontaż konstrukcji wsporczych z innych kształtowników o wymiarze w przekroju poprzecznym pow. 80mm Montaż słupa Ø 60 gr. ścianek min. 3,3 mm Montaż słupa Ø 70 gr. ścianek min. 3,3 mm Montaż słupa Ø 105 gr. ścianek min. 10 mm Montaż słupa Ø 60 gr. ścianek min. 9 mm Montaż słupa Ø 70 gr. ścianek min. 9 mm Montaż konstrukcji z rur stalowych - wysięgnik montowany do innego elementu ( słup, ściana, ogrodzenie itp.) Montaż konstrukcji słupka z ramieniem Montaż konstrukcji 2-słupowej z1 lub 2 poprzecznikami Montaż konstr. wsporczej o przekroju okrągłym pow. 80mm Montaż konstrukcji wsporczych z innych kształtowników o wymiarze w przekroju poprzecznym pow. 80mm Montaż tablicy znaków o powierzchni do 0,3 m2 Montaż znaków o powierzchni ponad 0,3 m2 do 1 m2montaż tablicy znaków o powierzchni ponad 1m2 Drobne roboty ślusarskie Pionowanie słupa Znaki poziome związane z pionowymi ( cienkowarstwowe ) (P-20, P-23, P-24)m2 Zmywanie lic znaków drogowych Wykonanie fundamentu na poj.. słup lub na każdy słup w konstr. małogabarytowej - 0.1 m3(wg. pkt1.1 § 2 rozdz. 3 SST) Fundamenty stałe, żelbet. (wg. pkt1.2, § 2 rozdz. 3 SST)m3 MATERIAŁY DO UTRZYMANIA OZNAKOWANIA PIONOWEGO Znak średni A folia odblaskowa II lub III generacji Znak średni B, C folia odblaskowa II lub III generacji Znak mały B, C folia odblaskowa II lub III generacji Znak mini B, C folia odblaskowa II lub III generacji Znaki - tablice PROSTOKĄTNE folia odblaskowa II lub III generacji m2 Znaki - j. w.proj. indywid.folia odblaskowa II lub III generacji Tablice prostokątne folia odblaskowa II lub III generacji Słup stalowy ocynk Ø 60 MM Słup stalowy ocynk Ø 70 MM Słup stalowy ocynk Ø 105 MM URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Montaż słupków U-1a, U1f Demontaż słupków U-1A, U1F Montaż słupków U-2 DEMONTAŻ SŁUPKÓW U-2 Montaż słupków U-12 C DEMONTAŻ SŁUPKÓW U-12 C MONTAŻ SŁUPKÓW U-5A ( WYS. 1,2M ) MONTAŻ SŁUPKÓW - U 5B O WYS. 0,9M DO 1,2M Demontaż słupków - U 5B O WYS 0,9M DO 1,2M Montaż słupków bariery U-12a śr. 60mm Demontaż słupków bariery U-12a śr. 60mm Montaż słupka bariery U-12b o sr. 60mm Demontaż słupka bariery U-12b o sr. 60mm Montaż łańcucha bariery U-12b Demontaż łańcucha bariery U-12b Montaż bariery U-12a o rozstawie słupków 1,5m - siatka w ramach z kątownika - kolor żółty Demontaż bariery U-12a o rozstawie słupków ,siatka w ramach z kątownika Odnowa bariery siatkowej U-12a Pionowanie słupka bariery ozdobnej Montaż słupka wolnostojącego z rury stalowej Ć 60 O WYS 0,9M DO 1,2M OZNAKOWANIE TYMCZASOWE Montaż i demontaż tymczasowego słupa stalowego do znaków Montaż i demontaż słupa stalowego z podstawą Montaż tablicy znaku o powierzchni do 0,3 m2 Montaż znaku o powierzchni powyżej 0,3 m2 Demontaż tablicy znaku Montaż i demontaż zapór drogowych U-20 Montaż i demontaż tablicy U-3 Montaż i demontaż ograniczonej skrajni U-21 Montaż i demontaż pachołków drogowych U-23 Montaż i demontaż taśmy ostrzegawczej U-22a Przysłanianie i odsłanianie znaków Montaż i demontaż segmentów ogrodzeniowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.500.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki kwalifikujące, potwierdzone w dokumentach określonych w pkt. 1.2.2. a) w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wykonawca winien być firmą ( lub osobą fizyczną ) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ usług, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument. c) wykonawca winien wykazać się sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym: min. samochodem dostawczym dostosowanym do przewozu znaków bez uszkodzenia oraz do zainstalowania oznakowania dla robót prowadzonych pod ruchem- 1 szt., agregatem prądotwórczym - 1 szt. d) Wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz jedną osobę posiadającą min. 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu prac przy wykonywaniu oznakowania pionowego, e) Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował należycie zadanie związane w wykonaniem oznakowania pionowego których łączna wartość wynosi min. 200.000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z wypełnionymi formularzami: 1. Formularz ofertowy - formularz nr 1 2. Kosztorys ofertowy - formularz nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - formularz nr 3 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzone załączonymi uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi)- formularze nr 4 8. Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania. - formularz Nr 5 9. Oświadczenie Wykonawcy - formularz nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin tel. 094 342-54-17 fax 094 342-54-19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin tel. 094 342-54-17 fax 094 342-54-19 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 125 odc. Cedynia - Radostów
- Dostawy napojów bezalkoholowych, dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 w 2024 roku w ilości do 2 000,00 Mg z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych w 2025 roku.
- Rozbudowa monitoringu wizyjnego (systemu telewizji przemysłowej CCTV) na Bazie PGK Sp. z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr 05W ul. Polna w Gołyminie-Ośrodku
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej z Bolechowa do granicy z Murowaną Gośliną oraz chodnika w Bolechowie wzdłuż drogi powiatowej nr 2029P
- "Rozbudowa drogi dojazdowej - ulicy Kamiennej w miejscowości Mostki w gm. Zduńska Wola"
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP.
- Remont drogi gminnej nr 250442K Iwkowa-Dzięgielowo w km od 1+873,00 do 2+479,00 w miejscowości Iwkowa, gmina Iwkowa
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Białej Góry wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 580 ul. Warszawską w miejscowości Zielonki Wieś wraz z infrastrukturą techniczną - etap I
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.