eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiBudowa sieci kanalizacji deszczowej od ul. Wyczółkowskiego do ul. Słowackiego w Rykach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Ryki: Budowa sieci kanalizacji deszczowej od ul. Wyczółkowskiego do ul. Słowackiego w Rykach
Numer ogłoszenia: 77273 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk , ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 865 71 10, faks 081 865 71 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej od ul. Wyczółkowskiego do ul. Słowackiego w Rykach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania odcinka sieci kanalizacji deszczowej pomiędzy ulicami Wyczółkowskiego i Słowackiego w Rykach. Zakresem robót objęty będzie odcinek kolektora od studni S1 (włączenie istniejącego przepustu pod ul. Wyczółkowskiego) do istniejącego przepustu pod ul. Słowackiego. Długość projektowanego kolektora: - Dn 800 - 201,0 m - Dn 1000 - 110,0 m - Dn 1200 - 6,0 m. 1.W ramach realizacji zamówienia należało będzie ująć także odwodnienie dróg osiedlowych, parkingów oraz odprowadzenie wody z istniejących wpustów ulicznych w ul. Słowackiego. Wykonawca wykona kolektor wód deszczowych w systemie grawitacyjnym z rur kielichowych PP-B (polipropylen kopolimer blokowy) o średnicach 800mm i 1000 mm. Ostatni odcinek kolektora o długości 6,0 m wykonać z rur PEHD o średnicy 1200 mm. Na odcinku od studni S1 do S7 kolektor deszczowy o średnicy 800 mm posadowiono na dnie istniejącego rowu odwadniającego - z wykorzystaniem 2. istniejącego przepustu pod jezdnią. Odcinek od studni S7 do S15 posadowiono poza istniejącym rowem odwadniającym - z uwagi na kolizję z kanałem sanitarnym i ogrodzeniem (zmianę trasy uwzględniono w projekcie zamiennym). Kolektor deszczowy włączony będzie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej średnicy 1200 mm (na terenie zajezdni autobusowej) poprzez przepust pod jezdnią ul. Słowackiego. Zmiany kierunku prowadzonych przewodów oraz podłączenie wpustów ulicznych za pomocą monolitycznych studni betonowych o średnicy 1500 mm (studnia S15 o średnicy 2000 mm). Obecnie, w miejscu zaprojektowanego kolektora deszczowego istnieje otwarty rów odwadniający, z przepustami średnicy 800 mm pod istniejącą jezdnią i chodnikami betonowymi. 3. W pobliżu projektowanej trasy kolektora deszczowego występują grunty humusowo-piaszczyste - nasypowe o zmiennej grubości. Głębiej piaski gliniaste średnio zagęszczone i gliny piaszczyste oraz pylaste w stanie twardoplastycznym. Woda gruntowa ustabilizowana 1,0 m w ppt. W okresie intensywnych opadów woda podnosi się do 0,15 - 0,4 m ppt. Podczas wiosennych roztopów teren wzdłuż kolektora stanowi rozlewisko. 4. Ponadto w celu realizacji zadania w oparciu o sporządzone projekty budowlane przebudowy oraz stosowne warunki techniczne i uzgodnienia z właścicielami w/w sieci należy : istniejące kanalizacje teletechniczne, kable elektroenergetyczne Nn i Sn kolidujące z budowaną kanalizacją przenieść poza miejsca kolizji dokonać ich przekazania zgodnie z uzgodnionymi z właścicielami sieci warunkami. dokonać przebudowy istniejącego przyłącza gazowego śr/c zgodnie z warunkami technicznymi i uzgodnieniami projektu przebudowy przyłączenia do sieci gazowej , dokonać przekazania wykonanego przełączenia na rzecz właściciela sieci. powiadomić z wyprzedzeniem o terminach realizacji robót odpowiednie instytucje i służby wskazane w uzyskanych warunkach, dokonanych uzgodnieniach itp. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Techniczna (Załącznik nr 1a:g do SIWZ), na którą składają się: projekt budowlany sieci kanalizacji deszczowej ,projekt budowlany zamienny sieci kanalizacji deszczowej projekt budowlany przebudowy przyłącza gazowego śr/ciśn., projekt budowlano-wykonawczy usunięcia kolizji kablowych linii elektroenergetycznych Sn i Nn , przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego,

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w kwocie 20000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (bądź łącznie sanitarnej i deszczowej) o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł netto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonanca złoży oświadczenie zgodnie z (zał. nr 3 siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; oraz jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót związanych z usunięciem kolizji elektroenergetycznych posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000 zł Jeżeli wymagane przez Zamawiającego kwota określona w opisie oceny warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie wyrażona w walucie obcej,kwota ta zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązujących w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , a w przypadku braku tego dnia w dniu najbliższym dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - gwarancja na roboty budowlane - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakres istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych: 1) Wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Technicznej, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, 2) Wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 3) Wystąpienie siły wyższej lub wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, 4) Wystąpienie zmian w przepisach prawa, 5) Działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, 6) Wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7) Przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) Wprowadzenie przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, 9) Wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie powoduje konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy. 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian zawartej Umowy: 1) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ, 2) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, wraz z uwzględnieniem konsekwencji finansowych - patrz § 2 ust. 4 i § 3 ust. 6 Umowy, 3) Zmian technologicznych spowodowanych w szczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót budowlanych lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości tych robót, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót budowlanych lub kosztów ich eksploatacji, c) konieczność wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach prawa, 4) Wszelkie inne zmiany, konieczne ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a są konieczne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, 5) Pozostałe zmiany określono w umowie. 4. Żadne zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki.pok. nr 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki w sekretariacie Urzędu (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.