Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-04
Og³oszenie nr 761929-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Kluczbork na rok 2021
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 774 183 864
faks: 077 418 22 30
e-mail: um@kluczbork.pl
www: https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Sk³adanie oferty odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednicwem pos³añca
Adres: Urz±d Miejski w Kluczborku, ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork, pok. nr 135, I piêtro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GM.271.25.2020.MC
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i zwrotów (przesy³ki listowe i paczki pocztowe,), który bêdzie realizowany na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz.2188) dla jednostek organizacyjnych Gminy Kluczbork tj.
- Urz±d Miejski w Kluczborku, ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork;
- Miejski Zarz±d Obiektów Komunalnych; ul. Wolno¶ci 1a; 46-200 Kluczbork;
- ¦rodowiskowy Dom Samopomocy;
- O¶rodek Sportu i Rekreacji ;
- O¶rodek Pomocy Spo³ecznej;
- Administracja O¶wiaty w Kluczborku;
- Gminna Szko³a Muzyczna I stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 1 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 2 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 5 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 7 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole nr 8 w Kluczborku;
- Publiczne Przedszkole w Bogacicy;
- Szko³a Podstawowa nr 1 w Kluczborku;
- Szko³a Podstawowa nr 2 w Kluczborku;
- Szko³a Podstawowa nr 5 w Kluczborku;
- Szko³a Podstawowa w B±kowie;
- Szko³a Podstawowa w Bogacicy;
- Szko³a Podstawowa w Kujakowicach Dolnych;
- Szko³a Podstawowa w Kuniowie;
oraz podmiotów (gminne jednostki kultury) tj.:
- Kluczborki Dom Kultury;
- Muzeum im. Jana Dzier¿ona;
- Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Kluczborku.
- Centrum Aktywno¶ci Lokalnej;
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SIWZ;
3. Us³uga bêdzie ¶wiadczona przez 5 dni roboczych w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku;
4. W przypadku nadania przez Zamawiaj±cego przesy³ek nieujêtych w zestawieniu us³ug pocztowych podstaw± rozliczeñ bêd± ceny z aktualnego Cennika us³ug Wykonawcy.
5. Us³uga bêd±ca przedmiotem zamówienia bêdzie ¶wiadczona zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.2188 z pó¼n. zm), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, miêdzynarodowymi przepisami pocztowymi tj. wi±¿±cymi Rzeczypospolit± Polsk± umowami miêdzynarodowymi dotycz±cymi ¶wiadczenia us³ug pocztowych oraz wi±¿±cych regulaminów ¦wiatowego Zwi±zku Pocztowego.
5. Kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV:
64110000 – 0 - Us³ugi pocztowe;
64112000 – 4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów;
64113000 – 1 – Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek;
60160000 – 7 – Drogowy transport przesy³ek pocztowych;
Wykonawca wska¿e w ofercie czê¶ci zamówienia, których zamierza wykonanie zleciæ podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 22 a w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
II.5) G³ówny kod CPV: 64.11.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru
operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie
z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r, Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188) Spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o
zamówienie oraz inne podmioty, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie, tzn.: Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i zwrotów (przesy³ki listowe i paczki pocztowe,) w ramach jednej umowy dla jednego podmiotów o
warto¶ci rocznej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e
przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ,
który nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em; 2.
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej,
je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) Je¿eli Wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
których mowa w pkt. 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji
ani nie og³oszono upad³o¶ci; b) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê
dokumentów, o których mowa w lit.a), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem
s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym
ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; c) Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania
ofert; d) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê,
Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu; e) Dokumenty
sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykaz us³ug zawieraj±cych co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i
dorêczania przesy³ek pocztowych i zwrotów (przesy³ki listowe i paczki pocztowe,) w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu o warto¶ci rocznej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 brutto wykonane w
okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane - zgodnie z za³. nr 8 do SIWZ; 2. Dowody okre¶laj±ce czy us³ugi zamieszczone w „Wykazie us³ug” zosta³y wykonane
nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz,
którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty; 3.
Dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r, Prawo
pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4 do SIWZ; 2. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z za³. nr 1 do SIWZ 3. Wype³niony i podpisany formularz cenowy (zgodnie z za³. nr 7 do SIWZ) 4. Dokumenty, z
których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z
orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów
sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 ), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±, 5. Pe³nomocnictwo do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto oferty: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyj±tkiem nastêpuj±cych sytuacji:
a) w przypadku zmiany adresów lub nazwy Wykonawcy, na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekszta³cenia lub po³±czenia Wykonawcy lub zmiany numerów kont podanych w umowie – zmianom ulegn± odpowiednie zapisy w umowie;
b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach oraz przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;
c) konieczno¶ci zmiany miejsca realizacji zamówienia je¶li konieczno¶æ
ta nast±pi³a na skutek okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ci, za które Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci (si³a wy¿sza).
3. Zmiana umowy z naruszeniem powy¿szych warunków jest niewa¿na.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o ochronie danych osobowych: 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta Kluczborka ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork, nr tel.
77 418- 14-81, adres e-mail: um@kluczbork.pl 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie
Miejskim w Kluczborku jest Pan Andrzej Paw³owicz, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za
po¶rednictwem adresu e-mail: rodo@kluczbork.pl 3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Podstawê prawn± przetwarzania
danych osobowych stanowi ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.); 5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy PZP; 6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy; 7. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio
dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 8. W odniesieniu do danych osobowych
Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych; b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1); c) na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Wykonawcy narusza przepisy RODO. 10. Wykonawcy nie przys³uguje: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d, lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników. 2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywne dostawy art. spo¿. - produkty przemia³u ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zak³adu Karnego w Kluczborku oraz do Oddzia³u Zewnêtrznego w Sierakowie ¦l±skim
- Sukcesywne dostawy nabia³u, t³uszczy, jaj, ryb i konserw do Zak³adu Karnego w Kluczborku oraz do Oddzia³u Zewnêtrznego w Sierakowie ¦l±skim
- Zajêcia reedukacyjne
- Dobudowa o¶wietlenia na terenie gminy Kluczbork-Budowa o¶wietlenia na cmentarzu komunalnym i w Unieszowie
wiêcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych na rzecz MI
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Katy Wroc³awskie w roku 2025
- Us³ugi pocztowe w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Urzêdu Gminy Wejherowo oraz Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej.
- ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów na potrzeby SP w Brodnicy w r. 2025
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.