eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › PRZEBUDOWA I REMONT PARTERU BUDYNKU URZĘDU GMINY SULIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Sulików: PRZEBUDOWA I REMONT PARTERU BUDYNKU URZĘDU GMINY SULIKÓW
Numer ogłoszenia: 73907 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sulików , ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7787288, faks 075 7756922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I REMONT PARTERU BUDYNKU URZĘDU GMINY SULIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę i remont parteru budynku Urzędu Gminy Sulików przy ul. Dworcowej 5 w Sulikowie 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej dodatek do SIWZ nr 6, przedmiarze robót dodatek do SIWZ nr 7 (przedmiar ma jedynie znaczenie informacyjne, pomocnicze) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dodatek do SIWZ nr 8 3. W ramach realizacji zadania Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do: a) demontażu starych parapetów i zamontowaniu nowych parapetów granitowych (parapety znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, po podpisaniu umowy zostaną przekazane Wykonawcy) b) należy uwzględnić obróbkę 4 szt. okien w pomieszczeniach nr 12, 14, 15 c) uwzględnienia konieczności osuszenia i odgrzybienia przebudowywanej części parterowej budynku d) przeniesienia istniejących drzwi w korytarzu e) doprowadzenia zasilania do drzwi przesuwnych z puszki rozdzielczej w pomieszczeniu nr 6 f) wykonania płytek ceramicznych w pomieszczeniu wc (nr 16) i pomieszczeniu gospodarczym (nr 17) g) wykonania podłóg z wykładzin z tworzyw sztucznych trudnościeralnych - homogenicznych w pomieszczeniach biurowych o następujących parametrach: Wykładzina typu Polyflor Classic Mystique Pur lub równoważna o parametrach minimum: - PVC, obiektowa, homogeniczna, jednorodna w strukturze i wzorze przez całą grubość, bezkierunkowa, w rulonie, zabezpieczona fabrycznie warstwą poliuretanu PUR, nie wymagająca lakierowania - Grubość ok. 2mm, - Ciężar ok. 3250 g/m2, - Klasyfikacja zastosowania EN 649 (banki, hotele, szpitale), - Odporność na ścieranie EN 649 - Grupa P, - Antypoślizgowość EN 13893 - Klasa DS, - Antyelektrostatyczność EN 1815, - Trudnopalność: EN 13501-1 Klasa Bfl-S1. Wszystkie łączenia należy spawać celem uzyskania jednolitej posadzki W pomieszczeniach biurowych należy zastosować cokół na ścianie o wysokości ok. 6 cm z listwą cokołową z uszczelką i wyklejaną wykładziną w kolorze posadzki. W korytarzach należy zastosować cokół na ścianie w formie wywinięcia wykładziny na ścianę o wysokości ok. 10 cm z listwą wyobleniową pod wykładziną pomiędzy ścianą i podłogą o profilu 25mmx25mm h) osadzenia skrzydeł drzwi posiadających minimum 3 zawiasy umożliwiające płynną regulację skrzydła, zamek wpuszczany przystosowany eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej, wkładka niepowtarzalna patentowa - atest zwiększonej wytrzymałości na włamanie min. klasy C, okucia jednoczęściowe i) pomalowania pomieszczeń korytarzy (nr 1,4,5,13) technologią natrysku kroplowego farbą typu Dialkolor lub równoważną* o wysokości 150 cm od podłogi (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), pozostałą cześć ściany do sufitu oraz sufity należy pomalować farbą typu Nigatex lub równoważną (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) j) pomalowania pomieszczeń biurowych farbą typu Nigatex lub równoważną (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) Farba typu Dialkolor lub równoważna o następujących parametrach minimum: - farba na bazie żywic akrylowych do wnętrz, - odporna na ścieranie i zmywanie, - bezzapachowa - możliwość bezpiecznego użytkowania malowanych pomieszczeń po max. 48 h, Farba typu Nigatex lub równoważna o następujących parametrach minimum: - farba uniwersalna na kopolimerach akrylowych w roztworze wodnym, - bezzapachowa - możliwość bezpiecznego użytkowania malowanych pomieszczeń po max. 48 h, - matowa, kolor odporny na promieniowanie słoneczne, - odporna na ścieranie i zmywanie, - odporna na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania rozbiórki starych schodów wejściowych do budynku od strony ulicy Dworcowej i wykonania nowych schodów wraz z pochylnią do ruchu pieszego i dla osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego oraz remontu jednego pomieszczenia wc (nr 16) 5. Informacje dodatkowe Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót ( w szczególności za uszkodzenie nowo wykonanej instalacji elektrycznej, alarmowej i komputerowej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 154.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. b) aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osób, które będą kierowały powierzonymi robotami z datą ważności obejmującą okres wykonywania robót. c) oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na zadanie objęte przedmiotem zamówienia. 7. Zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8. Zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag. 9. Złożą komplet wymaganych dokumentów. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia podmiotu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dodatek nr 5 do SIWZ. 3. Ofertę podpisaną wg dodatku nr 1 do SIWZ 4. Podpisany i parafowany projekt umowy wg dodatku nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ 6. Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SIWZ. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót opracowany w założonym przez Wykonawcę przedziale czasowym realizacji zadania. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosują przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz.605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulikow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5 59-975 Sulików pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5 59-975 Sulików pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.