eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkDostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczo-komunalnego dla gminy Kluczbork

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-02

Kluczbork: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczo-komunalnego dla gminy Kluczbork
Numer ogłoszenia: 66607 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczbork , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4183864, faks 077 418 22 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczo-komunalnego dla gminy Kluczbork.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczo-komunalnego dla gminy Kluczbork. 1.2 Wymagania dotyczące leasingu: a)okres leasingu - 48 miesięcy, b)raty leasingowe- równe raty leasingowe, c)wkład własny Zamawiającego - 0%, d)wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu max.- 6% e)ubezpieczenie w zakresie AC, OC i NNW za cały okres trwania leasingu, f) Zamawiający może nabyć przedmiot leasingu po okresie trwania umowy leasingu za cenę określoną w ofercie. 1.3 Podstawowe parametry techniczne: Ciągnik rolniczo-komunalny musi spełniać następujące wymagania techniczne: Rok produkcji - ciągnik fabrycznie nowy od 2014, 2015,2016 r Ciągnik musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.). SILNIK: a) moc silnika wg ISO 14396: od 90KM do 110KM b) pojemność [cm3] / ilość cylindrów: od 3500 do 4500/4 c) norma emisji spalin EURO IIIA lub STAGE IIIB d) filtr powietrza: suchy z czujnikiem zanieczyszczenia PRZEKŁADNIA: a) w pełni zsynchronizowana przekładnia od min. 12/12 do 24/24 b) rewers mechaniczny c) prędkość: od 1,0km/h do 40 km/h d) Sprzęgło jednotarczowe lub dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem WOM NAPĘD: a) napęd 4x4 b) most napędowy tylny z blokadą mechanizmu różnicowego włączaną elektrohydraulicznie oraz zwolnicami planetarnymi c) most przedni z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego oraz zwolnicami planetarnymi KABINA: a) komfortowa, bezpieczna, dwudrzwiowa b) ogrzewanie i Klimatyzacja c) reflektory robocze przednie i tylne w dachu d) spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej i tylnej e) okno w dachu f) kogut g) siedzisko pomocnika operatora UKŁAD HYDRAULICZNY: a) funkcje podnośnika: regulacja siłowa, pozycyjna ,Auto-Lift b) wydajność pompy: od 50 l/min c) udźwig podnośnika: min 4200kg d) rozdzielacz z tyłu maszyny: min. 2 sekcje ( 2 pary złączy hydraulicznych ) e) tylny TUZ Kat. 2 wg ISO TYLNY WOM: a) prędkość WOM: 540 i 1000 obr/min b) WOM niezależny z ręcznie sterowanym sprzęgłem UKŁAD PNEUMATYCZNY: jedno- i dwuobwodowy układ hamulców pneumatycznych ZACZEPY I OBCIĄŻNIKI: górny i dolny zaczep transportowy, zaczep rolniczy, zaczep przedni, obciążniki przednie w standardzie KOŁA: a) przód: 360/80 R24 przemysłowe ,bieżnik typu MALTIUSE 550,indeks prędkości A8,indeks nośności 154,konstrukcja radialna tył: 440/80 R34 przemysłowe, bieżnik typu MALTIUSE 550,indeks prędkości A8,indeks nośności 164,konstrukcja radialna lub b) przód: 400/80 R24 przemysłowe ,bieżnik typu MALTIUSE 550,indeks prędkości A8,indeks nośności 154,konstrukcja radialna tył: 480/80 R34 przemysłowe, bieżnik typu MALTIUSE 550,indeks prędkości A8,indeks nośności 164,konstrukcja radialna MASA : masa ciągnika: do 4500 kg (BEZ OBCIĄŻNIKÓW) GWARANCJA: min. 2 lata gwarancji lub 1500 mth( na cały ciągnik) SERWIS, CZĘŚCI a) ciągnik musi być dostarczony przez Autoryzowanego Dilera . b) Dostawca ciągnika musi zapewnić Autoryzowany Serwis ,który dysponuje oryginalnymi częściami zamiennymi. WYPOSAŻENIE DODATKOWE: a) ładowacz czołowy: -udźwig nominalny: min. 1650 kg -udźwig maksymalny: min. 1800 kg b) przedni TUZ: -udźwig: min. 1000 kg c)opis sterowania i wyposażenia Ładowacza Czołowego i przedniego TUZa -ładowacz kompletny z hydrauliką 3-sekcyjną -elementy mocujące TUR/TUZ -rozdzielacz 3-sekcyjny -hydrauliczny zespół sterujący (Joystick) rozdzielacz z funkcją pływającą WYMAGANIA DODATKOWE: ciągnik wraz z wyposażeniem dodatkowym musi być takiej samej marki. 1.4 Warunki dodatkowe: a) ciągnik musi być gotowy do natychmiastowej pracy, b)zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, c) przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego, d) wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego ciągnika, e) ciągnik musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po zakupie (świadectwo homologacji, książka gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim i dwa komplety kluczy), f) reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie - podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 8 dni od momentu zgłoszenia przeglądu serwisowego, g) pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 2 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 16.71.00.00-5 - ciągniki rolnicze pedałowe 66.11.40.00-2- usługi leasingu W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.71.00.00-5, 66.11.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) następujące dokumenty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: a) terminu wykonania dostawy Sprzętu w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu udzielenia zamówienia oraz w przypadku zmiany terminu wykonania dostawy, b) zmiany terminów płatności wskazanych w harmonogramie finansowym, c) zmiany Wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów ustawowych, określających obowiązek ponoszenia opłat i/lub podatków od umów leasingu, d) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA KLUCZBORK, ul. Katowicka 1, 46-200 KLUCZBORK..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Kluczborku ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, I piętro pok. nr 135 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.