Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Wałbrzych: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadań pn.:
1.Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu;
2.Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ;
3.Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ.
Numer ogłoszenia: 64655 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadań pn.: 1.Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu; 2.Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ; 3.Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla n/w zadań pn.: 1.Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu; 2.Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ; 3.Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ Zadania 2 i 3 realizowane będą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Restauracja i renowacja zabytkowego Zamku Książ w Wałbrzychu na cele kulturalne, turystyczne i biznesowe, Adres ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych. Ad 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje zastępstwo inwestycyjne nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w następującym zakresie: - wyposażenia całego budynku, włącznie z wieżą i strychami w instalację sygnalizacji pożaru połączoną z obiektem Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu, - wyposażenia kondygnacji użytkowych w dźwiękowy system ostrzegawczy DSO, - wyposażenia wszystkich dróg ewakuacyjnych obiektu w części użytkowej w oświetlenie ewakuacyjne, uruchamiane za pomocą czujników, - montażu systemu kamer na wszystkich ciągach komunikacyjnych, - wykonania samoczynnej instalacji oddymiającej klatkę schodową reprezentacyjną (k1) z wentylatorem oddymiającym, (uruchamianie za pomocą systemu - czujników wykrywania dymu), wykonania samoczynnych urządzeń oddymiających klatkę schodową gospodarczą (k2) w postaci przystosowania istniejących okien od poziomu II piętra - wzwyż, sterowane przez automatyczny system czujników zamknięcia przejść na inne kondygnacje, oddzielenia przejść drzwi i świetliki ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Programu funkcjonalno - użytkowego,opracowanego przez Zespół Usług Technicznych PROBUD Mieczysław Ruszała, ul. Warszawska 53, 58-307 Wałbrzych. Ad 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje zastępstwo inwestycyjne nad wykonaniem instalacji przeciwpożarowej hydrantowej ze zbiornikami ppoż i agregatem prądotwórczym w obrębie całego obiektu (bez II kondygnacji piwnic). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Dokumentacji projektowej, opracowanej przez MOST NYSKI sp. z o.o., ul. Kościuszki 51, 59-900 Zgorzelec Ad 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje zastępstwo inwestycyjne nad wykonaniem robót budowlanych i prac konserwatorskich w następującym zakresie: - prace wstępne i przygotowawcze (zabezpieczenie obiektu, demontaż wskazanych do odnowienia elementów drewnianych), demontaże (posadzek parkietowych z lat 80-tych, wybrane skrzydła i ościeżnice drzwiowe i okienne nie przeznaczone do renowacji, współczesne płytki ceramiczne) i wyburzenia (ścianek działowych w pomieszczeniach sanitarnych, współczesnych przegród i podwieszanego sufitu na korytarzach), prace budowlane - modernizacja i wymiana posadzek, modernizacja i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, renowacja i konserwacja struktury ścian, montaż urządzeń sanitarnych, budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, rekonstrukcja i konserwacja wnętrz, modernizację łazienek i toalet - instalacje sanitarne, modernizację instalacji c.o., instalację sieci telefonicznej, elektrycznej, systemu alarmowego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg projektu Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne - Centrum Kongresowo - Kulturalne Zamek Książ, opracowanego przez INWESTBUD sp. z o.o., ul Jaworowa 15a, 58-306 Wałbrzych. Do obowiązków Inwestora zastępczego będzie należało zarządzanie w zastępstwie Zamawiającego Zadaniem, a w szczególności: 1)Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami robót i prac konserwatorskich, w tym pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, 2)Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie, 2) Wypełnienie wszystkich wymagań formalno-prawnych obowiązujących Zamawiającego przy realizacji Zadania, wynikających z przepisów prawa polskiego, a w szczególności Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, 3) Przekazanie Zadania do użytkowania, 4) Rozliczenie rzeczowo-finansowe Zadania, w tym prowadzenie ewidencji nakładów w układzie rodzajowym i według źródeł finansowania, sporządzanie dowodów OT, oraz sprawozdań dla GUS (Główny Urząd Statystyczny), 5) Obsługa okresu gwarancji jakości udzielonego przez Wykonawcę Robót i prac konserwatorskich oraz rękojmi za wady, 7) Wykonywanie wszystkich innych czynności dotyczących Zadania, na etapie: rozpoczęcia, realizacji, zakończenia, przekazania do użytkowania, w okresie gwarancji jakości nie opisanych wyżej a koniecznych do wykonania w zastępstwie Zamawiającego Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową wymienioną na w/w zadania, dokonać wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o kubaturze min. 20 000m3 i pow. użytkowej min. 2 000m2 każdy, polegających na: * pełnieniu co najmniej jednej usługi - zastępstwa inwestycyjnego nad zaprojektowaniem i wykonaniem instalacji sygnalizacji pożaru połączonej z obiektem Państwowej Straży Pożarnej; * pełnieniu co najmniej jednej usługi - zastępstwa inwestycyjnego nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 10 mln. zł brutto. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a1) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Przedstawiciela Inwestora Zastępczego pełniącego jednocześnie funkcję Inspektora Nadzoru w branży architektonicznej i nad pracami konserwatorskimi oraz funkcję koordynatora czynności inspektora nadzoru - Koordynatora zadania, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży architektonicznej bez ograniczeń, posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie prowadzenia i nadzorowania robót budowlano-konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych; posiada doświadczenie min. 5-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy zabytkach nieruchomych oraz przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, tj. zarządzającego kontraktem, nadzorującego, kontrolującego i rozliczającego roboty budowlane i prace konserwatorskie realizowane z udziałem funduszy unijnych o wartości brutto nie mniejszej niż 5 mln zł. a2) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję osoby nadzorującej prace związane z opracowaniem dokumentacji projektowej na zadanie: Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu oraz jej weryfikacją, która (łącznie): posiada uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży elektrycznej; posiada doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w projektowaniu elektronicznych systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych zadań o wartości kosztorysowej min. 2 mln zł; a3) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne - budownictwo lądowe; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, w tym min. 2-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych. a4) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru instalacji sanitarnych, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne-instalacje sanitarne lub ochrona środowiska; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacje sanitarne bez ograniczeń; posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, w tym 2-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy zabytkach nieruchomych; a5) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru branży elektrycznej, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne - elektryczność; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej bez ograniczeń; posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, w tym 2-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy zabytkach nieruchomych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia branż w każdej specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich; b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a)Termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia, co do których Wykonawca pełni czynności zastępstwa inwestycyjnego; b)osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; c)innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron; d)osób tj. osób wymienionych w rozdziale III.1.3) a) a1-a5 SIWZ, spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego. e)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą. f)dopuszcza się zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/zastepstwoinwestycyjnezamekksiaz2010.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu,
Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych,
pok. Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa produktów leczniczych zawierających: immunoglobuliny oraz glecaprevir + pibrentasvir według załączonych 2 pakietów na okres 4 miesięcy dla Oddziału Hematologii i Terapii WZW
- Zakup oraz sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Świadczenie usług geodezyjno-kartograficznych na potrzeby Gminy Wałbrzych w latach 2024 -2026 (II)
- Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej obiektów siedziby Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20, 22, 24 w Wałbrzychu
- Zakup sprzętu na realizację programu wieloletniego pn. Narodowa Strategia Onkologiczna, w zakresie zadania pn.: Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych ...
- Dostawa wyposażenia do pracowni technik dentystycznych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa budynku o przeznaczeniu społeczno-kulturalnym na potrzeby mieszkańców Powiatu Bialskiego"
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Przebudowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SP ZOZ
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Prace konserwatorskie i remontowe zespołu dworsko-parkowego w Biskupicach"
- Przebudowa przepustu pod drogą gminną nr 270767K Łużna - Podlesie w m. Łużna.
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.