Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Lublin: dostawa do Zamawiającego SPRZĘTU OGRODNICZEGO oraz MATERIAŁÓW FLORYSTYCZNYCH w ramach realizacji projektu -Już czas na staż-
Numer ogłoszenia: 62768 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Szkoły Budownictwa i Geodezji im. H. Łopacińskiego , Al. Racławickie 5, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 533 88 34, faks 81 533 88 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psb.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do Zamawiającego SPRZĘTU OGRODNICZEGO oraz MATERIAŁÓW FLORYSTYCZNYCH w ramach realizacji projektu -Już czas na staż-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do Zamawiającego SPRZĘTU OGRODNICZEGO oraz MATERIAŁÓW FLORYSTYCZNYCH w ramach realizacji projektu -Już czas na staż - w zakresie trzech zadań: 1) Dostawa maszyn i narzędzi ogrodniczych; 2) Dostawa materiałów sadowniczych i ogrodniczych; 3) Dostawa materiałów florystycznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4, 44.51.12.00-7, 03.12.11.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający ten warunek udziału w postępowaniu zostaną oceniani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W odniesieniu do tego warunku nie określa się poziomu minimalnego i szczegółowego progu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający ten warunek udziału w postępowaniu zostaną oceniani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W odniesieniu do tego warunku nie określa się poziomu minimalnego i szczegółowego progu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający ten warunek udziału w postępowaniu zostaną oceniani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W odniesieniu do tego warunku nie określa się poziomu minimalnego i szczegółowego progu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający ten warunek udziału w postępowaniu zostaną oceniani Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W odniesieniu do tego warunku nie określa się poziomu minimalnego i szczegółowego progu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: Dla pakietu nr 1: w związku ze: - zmianą organizacyjno-prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron; - zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; - wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; - zmianą terminu realizacji przedmiotu zamówienia będącą wynikiem wystąpienia okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy; - wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. - zmianą nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów minimalnych produktu, zmianą wielkości opakowań z przeliczeniem na odpowiednią ilość przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy lub całkowity brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy. dodatkowo dla pakietu nr 2 i 3: w związku ze: - zmianą wielkości opakowań z przeliczeniem na odpowiednią ilość przedmiotu umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psb.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Al. Racławickie 5, pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 14:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Al. Racławickie 5, Sekretariat pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa maszyn i narzędzi ogrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów sadowniczych i ogrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji asortymentowych; dla tego zadania nie wymaga się złożenia opisu charakterystyki technicznej i użytkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów florystycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych; dla tego zadania nie wymaga się złożenia opisu charakterystyki technicznej i użytkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawy nabiału, pieczywa, produktów suchych, mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
- "Dostawa narzędzi laparoskopowych na potrzeby COZL".
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2025
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
- Dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176+025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zad. 1: Zakup pojazdu wielofunkcyjnego ogrodniczego z wyposażeniem na potrzeby Arboretum Wojsławice Zad. 2: Zakup kosiarki górskiej samobieżnej na potrzeby Arboretum Wojsławice - OBUWr w Niemczy
- Realizacja zadania pn. "Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie - etap III - zakup pierwszego wyposażenia"
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Białogardzie
- Zakup kosiarek, zamiatarki i myjki ciśnieniowej w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.