Ogłoszenie z dnia 2005-11-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: adaptacja budynku dawnej stajni przy Pałacu Scheiblera dla Muzeum Kinematografii w Łodzi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Muzeum Kinematografii, do kontaktów: Zdzisław Szymor, pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6740957, fax 042 6749006, e-mail: muzeum@kinomuzeum.pl, www.kinomuzeum.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Adaptacja budynku dawnej stajni przy Pałacu Scheiblera dla Muzeum Kinematografii w Łodzi" 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane 2. Instalacja wodociągowo-kanalizacyjna 3. Drenaż eksploatacyjny 4. Instalacja c.o. 5. Wentylacja 6. Instalacje elektryczne. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź - Muzeum Kinematografii, pl. Zwycięstwa 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Roboty remontowe w zakresie robót murarskich, pokryć i konstrukcji dachowych, fundamentów, podłóg, tynkowania, malowania, stolarki drzwiowej i okiennej, metalowych drzwi, izolacji cieplnych, wind i nawierzchni drogowych. 2. Sieć kanalizacyjna zewnętrzna, wymiana rurociągu wodociągowego, kanalizacja wewnętrzna, instalacja wodociągowa wewnętrzna. 3. Drenaż eksploatacyjny. 4. Montaż rurociągów, montaż typowej armatury przemysłowej, montaż grzejników stalowych płytowych, montaż grzejników łazienkowych, próby szczelności, roboty antykorozyjne, roboty izolacyjne. 5. Montaż przewodów wentylacyjnych, montaż uzbrojenia i elementów regulujących przepływ powietrza, montaż centrali rekuperacyjnej, uruchomienie i regulacja instalacji wentylacji, roboty antykorozyjne, roboty izolacyjne. 6. Roboty demontażowe, tablice elektryczne i WLZ, instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacja oddymiania, instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze, próby pomontażowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2008.
III.1) Wymagane wadium: 35 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) osoby wyznaczone do realizacji zadania (kierownik budowy) posiadają, wymagane prawem, uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w obiektach zabytkowych, 3) posiada doświadczenie w robotach budowlanych, remontowych - w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością, jako główny wykonawca, co najmniej 1 zadanie o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, 4) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane: co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 1 osoba na stanowisku kierownika robót wina posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 1 osoba na stanowisku kierownika robót powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 5) udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji jakości na wykonane roboty, 6) posiada polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.12.2005, cena - 54,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2005, godzina 14:00, w siedzibie zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wdrożenie i integracja z eKRN+ oraz z AP DILO na potrzeby Klinik, Oddziałów i Poradni Onkologicznych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43."
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- 59/ZP/2024 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Sukcesywne świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego - 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane w budynku Oddziału Archiwum Państwowego w Lublinie
- Rozbudowa budynku nr 1 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie o dźwig osobowy
- Rozbudowa drogi powiatowej Halinów - Krzewina - Desno na odcinku od km 0+009 do km 0+102
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
- Modernizacja obiektu biblioteki w Miłkowie w ramach zadania: "Ach ta dzisiejsza Biblioteka - nowe standardy funkcjonowania obiektu - szansą rozwoju kulturalnego i plenerowego czytelnictwa"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Gliniczek - ETAP II
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.