eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie remontu sanitariatów w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3A w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Poznań: Wykonanie remontu sanitariatów w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3A w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 55584 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35789 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sanitariatów w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3A w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3A w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje remont wszystkich 60 sanitariatów (obsługujących cztery pokoje) w studenckich segmentach mieszkalnych od 1 do 10 piętra. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia należy je podzielić i uzyskać 120 sanitariatów (obsługujących dwa pokoje). W czasie prowadzenia remontu należy zapewnić dostawy wody i odbiór ścieków z biur na 11 piętrze. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonych projektów oraz SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: budowlaną, elektryczną, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje c.o. oraz wentylację mechaniczną. Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty rozbiórkowe, wykonanie ścianki dzielącej jeden wspólny sanitariat na dwa mniejsze, wykonanie izolacji przeciwwodnych, ułożenie płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, wymiana drzwi wraz z ościeżnicą, roboty tynkarsko-malarskie zgodnie z projektem. Dodatkowo należy wykonać podest betonowy narożnikowy, półokrągły o grubości 15 cm pod kabinę prysznicową. Lico tego podestu wykończyć układając ceramiczną płytkę podłogową. Przez podest należy poprowadzić podejścia kanalizacyjne i wodociągowe do umywalki i prysznica. Należy również wykonać zgodnie z projektem roboty budowlane dla branży wentylacyjnej - stalowe podesty na dachu pod centrale wentylacyjne oraz adaptacje pomieszczeń w piwnicy. Konstrukcja wsporcza pod centrale wentylacyjne - skręcana , składająca się z elementów umożliwiających ich transport windą osobową oraz przez otwory drzwiowe. Zakres robót elektrycznych: wymiana instalacji istniejącej elektrycznej na nową zgodnie z projektem. Zamawiający wprowadza jedną zmianę w zakresie robót elektrycznych w łazienkach .Obwody oświetleniowy oraz obwód gniazd należy wyprowadzić z łazienek do tablicy elektrycznej segmentu pod zabezpieczenia i wyłącznik różnicowo-prądowy. Nie należy wpinać nowej instalacji pod istniejącą jak zostało to pokazane w dokumentacji. W zakres robót wchodzi też zabezpieczenie na czas remontu. istniejących przewodów sieci internetowych. Przez zabezpieczenie należy rozumieć założenie na istniejące pęki przewodów rurek osłonowych. Zakres robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych: demontaż istniejących podejść wodno-kanalizacyjnych, wykonanie nowych podejść wodno-kanalizacyjnych i wymiana pionów kanalizacyjnych zgodnie z projektem. Zamawiający ograniczył zakres robót instalacji wodociągowej rezygnując z wymiana pionów instalacji wodociągowej(ciepłej, zimnej i cyrkulacji. Wymiana pionów wodociągowych nie wchodzi w zakres zadania. Za to należy wymienić zawory pod pionami na grzybkowe i zawory na podejściach do łazienek w poszczególnych segmentach. Zamawiający dostarcza brodziki natryskowe, kabiny natryskowe, baterie natryskowe wraz z zestawem natryskowym, koszyczek stalowy do kosmetyków oraz stojącą baterię umywalkową. Materiałów, które dostarcza Zamawiający nie ujmować w kosztach oferty. Zakres robót instalacyjnych c.o.: roboty demontażowe, wykonanie instalacji c.o. wraz montażem grzejników zgodnie z projektem. Zakres robót instalacji wentylacji mechanicznej.: dostawa i montaż dwóch central wentylacyjnych na dachu oraz dwóch w piwnicy, wykonanie instalacji nawiewno-wywiewnej w sanitariatach zgodnie z projektem. Zamawiający wymaga: wysokiej sprawności odzysku ciepła centrali wentylacyjnej - min. 85 procent. Brak szronienia wymiennika spiralnego (wiąże się z mocą współpracującej nagrzewnicy elektrycznej , zaprojektowaną instalacją elektryczną i dysponowaną mocą elektryczną w budynku DS.-u).Wymiary elementów centrali muszą umożliwić ich transport windą osobową na 10-te piętro oraz przejście przez otwory drzwiowe. Centrale montowane na dachu muszą być w całości transportowane w częściach ze względu na zwiększone wymiary w stosunku do podstawowego rozwiązania z powodu zastosowania 2 wymienników spiralnych. Centrale montowane w piwnicy - montaż z części będzie dotyczył tylko sekcji wymienników spiralnych.. W miejscach przejść kanałów instalacji wentylacji oraz w miejscach których te kanały nawiązują się do kanałów murowanych z bloczków betonowych należy otwory wykonać za pomocą wiercenia w celu uniknięcie powstawania pęknięć przegród budowlanych tworzących nieszczelności). Zamawiający wymaga zgłaszania odbioru robót zanikających w dzienniki budowy. Dotyczy to zwłaszcza izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.. Zamawiający wymaga udzielenia trzyletniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy jest zobowiązany dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy w rozbiciu na dwa etapy realizacji zamówienia w wersji papierowej. B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Projekt budowlano-wykonawczym Modernizacja Toalet w Domu Studenckim U.P. przy ul. Piątkowskie 94 3A w Poznaniu - branża: instalacje wod-kan i c.o. oraz projekt budowlany.. 2. Projekt wykonawczy instalacji wentylacji W Domu Studenckim przy ul. Piątkowskiej 94 A - branża: wentylacja, konstrukcja, instalacja elektryczna. 3. Specyfikacje technicze wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Wymagane parametry techniczne: Materiałów zastosowane muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. E. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. usuwanie gruzu na zewnątrz budynku poprzez rękawy, wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. wykonanie płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 8. stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych; 9. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 10. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; 11. uzgadnianie prowadzenia robót z kierownikiem D.S Pozostałe informacje: 1.Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2.Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót elektrycznych, instalacyjnych i wentylacyjnych. W zakresie robót ogólnobudowlanych Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno Usługowo Handlowe Marian Pancer, ul Rzgowska 100/102, 93-153 Łódż, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3088456,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1710490,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1710490,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2721600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.