eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKoszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych oraz na skarpach przy obiektach mostowych z podziałem na 3 Zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Kraków: Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych oraz na skarpach przy obiektach mostowych z podziałem na 3 Zadania.
Numer ogłoszenia: 53380 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, fax 012 6371063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych oraz na skarpach przy obiektach mostowych z podziałem na 3 Zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw przy drogach powiatowych na poboczach , skarpach i rowach oraz przy obiektach mostowych, na terenie powiatu krakowskiego w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru, z podziałem na 3 Zadania.3. Wykaz dróg wraz z powierzchnią traw do wykoszenia w poszczególnych Zadaniach oraz wykaz obiektów mostowych przy których należy wykosić zarośla , zawiera rozdział III niniejszej specyfikacji . W Zadaniach nr 1,2,3 usługi polegają na dwukrotnym wykoszeniu poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz na dwukrotnym wykoszeniu powierzchni stożków, skarp pomiędzy stożkami i porośniętej części koryta cieku pod obiektami oraz pasów terenu do 5 m od zewnętrznych krawędzi gzymsu. Koszenie należy realizować w okresie wegetacji traw, w nieprzekraczalnym terminie zakończenia, podzielonym na dwa etapy: ETAP I - do 20.06.2007 roku ETAP II - do 30.08.2007 roku. Dokładną lokalizację miejsc ( odcinków ) wykaszania rowów wskaże Inspektor Nadzoru. Wykaszanie poboczy należy wykonać po obu stronach drogi na całej jej długości, po wskazaniu przez Inspektora początku i końca odcinka danej drogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 1500.00 Zadanie Nr 2 1500.00 Zadanie Nr 3 1500.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskaże do realizacji zamówienia, z imienia i nazwiska brygadę roboczą osobną dla każdego Zadania w składzie min. 3 osoby w jednej brygadzie, b) dysponuje sprzętem osobnym dla każdego Zadania, takim jak: - kosiarką bijakową lub inną równoważną z wyłączeniem kosiarki rotacyjnej W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 4, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale II ust.II niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu, warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (dla każdego Zadania należy wskazać z imienia i nazwiska osobną brygadę roboczą), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 5) Wykaz sprzętu spełniającego warunki określone w SIWZ koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia, dla każdego Zadania osobny sprzęt, który należy opisać zgodnie z wymogami załącznika nr 4. 6) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Wypełniony Formularz Cenowy zał. nr 1 8) Wypełniony załącznik nr 5 ( podwykonawcy ) / jeżeli dotyczy /. 9) Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok.31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok.23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych oraz na skarpach przy obiektach mostowych - Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw przy drogach powiatowych na poboczach , skarpach i rowach oraz przy obiektach mostowych w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych oraz na skarpach przy obiektach mostowych - Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw przy drogach powiatowych na poboczach , skarpach i rowach oraz przy obiektach mostowych w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych oraz na skarpach przy obiektach mostowych - Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw przy drogach powiatowych na poboczach , skarpach i rowach oraz przy obiektach mostowych w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.