eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III i IV klasy na obszarze powiatu wyszkowskiego z wyłączeniem miasta Wyszkowa wraz z aktualizacją Powiatowego Banku Osnów Wysokościowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Wyszków: Założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III i IV klasy na obszarze powiatu wyszkowskiego z wyłączeniem miasta Wyszkowa wraz z aktualizacją Powiatowego Banku Osnów Wysokościowych
Numer ogłoszenia: 53208 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Powiatu Wyszkowskiego, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 74 359 00, fax 0-29 74 225 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III i IV klasy na obszarze powiatu wyszkowskiego z wyłączeniem miasta Wyszkowa wraz z aktualizacją Powiatowego Banku Osnów Wysokościowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III i IV klasy na obszarze powiatu wyszkowskiego z wyłączeniem miasta Wyszkowa wraz z aktualizacją Powiatowego Banku Osnów Wysokościowych. Zakres prac geodezyjnych: - aktualizacja Powiatowego Banku Osnowy Wysokościowej dokumentacją techniczną przechowywaną w PODGiK, - inwentaryzacja i wywiad terenowy dla nowoprojektowanych linii i reperów szczegółowej osnowy poziomej III - IV klasy, - opracowanie projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III - IV klasy, - realizacja projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy wysokościowej (stabilizacja reperów, pomiar niwelacją geometryczną), - opracowanie dokumentacji technicznej z wykonanych prac wraz z aktualizacją PBOW. Szczegółowy opis (Warunki techniczne) zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ. Mapa terenu objętego zamówieniem - załącznik Nr 6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe - usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,* 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ,* 1.3 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli udokumentuje referencjami od inwestora lub Zamawiającego, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, tj: założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy wraz z aktualizacją Powiatowego Banku Osnów Wysokościowych i o wartości odpowiedniej do skali zadania. 1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ), 1.5 zaświadczenia o uprawnieniach zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; - geodezyjne pomiary podstawowe; 2. Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1, niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - spółkę cywilną warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt. 1.3, 1.4, 1.5 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum - spółki cywilnej. * dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.