Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Zegrze: Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu, wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi na rok 2013-2014
Numer ogłoszenia: 529618 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 , ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostki Wojskowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu, wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi na rok 2013-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi w przeciągu dwóch lat 2013-2014. 2) Świadczenia usługi polegającej na czyszczeniu separatorów, osadników lub innych zbiorników obejmuje: - wybranie w zależności od specyfiki urządzenia zalegających zaolejonych piasków, mieszanin wodno-olejowych lub tłuszczy i mieszanin olejów jadalnych itp.; - usunięcie odpadów nagromadzonych w urządzeniach powstałych w wyniku czyszczenia; - oczyszczenie ścian urządzeń oraz kontrola części betonowych i stalowych na uszkodzenia, szczelność itp.; - płukanie i mycie separatora; - wywiezienie wybranych odpadów do utylizacji z terenu kompleksu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia; - wykonanie innych wymaganych niezbędnych czynności przy tego typu usłudze; - udzielenie gwarancji dla wykonywanych prac; 3) Usługę oczyszczenia urządzeń należy wykonać łącznie z przeprowadzeniem przeglądu serwisowego. Z przeprowadzonego przeglądu winna być zawarta w protokole ocena stanu technicznego danego urządzenia oraz z zapisu winno wynikać czy jest ono sprawne technicznie lub podać zalecenia w celu przywrócenia jego sprawności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą - spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą -spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze z których co najmniej jedno o wartości minimum po 50 000,00 zł. W wykazie powinny być wyszczególnione tylko te zamierzenia, na które wykonawca przedkłada dokumenty (referencje, protokoły odbioru itp.), potwierdzające wykonanie usługi z należytą starannością (wzór - załącznik nr 6); 2) Aktualne pozwolenia na zbieranie i transport lub transport i odzysk lub transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (wymienionych w niniejszym przedmiocie zamówienia) wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r.; 3) Aktualne pozwolenia na zbieranie i transport lub transport i odzysk lub transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia. 4) Pełnomocnictwo - wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 5) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający tego pełnomocnika do podpisania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 6) Informacja dotycząca tej części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacja jest niezbędna tylko w przypadku zaangażowania podwykonawców i należy ją zamieścić w zał. nr 1 - formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl i http://2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4809; ul. Juzistek 2; 05-131 Zegrze; pok. nr 318A - zamówienia publiczne, bud. nr 220.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4809; ul. Juzistek 2; 05-131 Zegrze; pok. nr 321 - kancelaria jawna budynek nr 220.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Wykonanie przeglądu i konserwacji z wykonaniem napraw i usunięciem awarii bram, drzwi przesuwnych,garażowych, szlabanów wjazdowych znajd. się na terenach kompleksów wojsk. administrowanych przez 26WOG
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SZKOLEŃ DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU - TRYB ZDALNY
- USŁUGA ŻYWIENIA ZBIOROWEGO W SYSTEMIE ZLECONYM DLA KOMPLEKSU WOJSKOWEGO KOMOROWO NA 2025 R
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/1/MZGO/2024 Wywóz nieczystości ciekłych - ścieków przemysłowych składowisk odpadów zlokalizowanych przy ul. Koksowniczej 4 i ul. Głównej 144 A w Dąbrowie Górniczej
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁASCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY I MIASTA PYZDRY 2025
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK położonych na terenie gminy Tereszpol w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r."
- ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH NA ROK 2025
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skrwilno w I półroczu 2025 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.