To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510165422-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój bazy kształcenia zawodowego w powiecie bydgoskim" nr RPKP.06.03.02-04-0011/19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556355-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000,
ul. Konarskiego
1-3,
85-066
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 835 422, e-mail
info@powiat.bydgoski.pl, faks
525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR-VII.272.1.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa lub dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych i wolnych od wad prawnych i fizycznych narzędzi i urządzeń diagnostycznych do pracowni mechanik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. St. Maczka w Koronowie w asortymencie i parametrach określonych w Specyfikacjach techniczno-użytkowych stanowiących załącznik do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa lub dostawa wraz z montażem następujących urządzeń i narzędzi: Tester diagnostyczny + Navigator - 1 SZT., Endoskop/Wideoskop - kamera inspekcyjna, obracana - 1 SZT., Płyta wstępnej zbieżności - 1 SZT. , Urządzenie bezprzewodowe do kontroli geometrii samochodów osobowych w technologii 3D - 1 SZT., Wózek narzędziowy - 3 SZT., Klucz pneumatyczny - 1 SZT. , Urządzenie do pomiarów elektrycznych Urządzenie do wykrywania, pomiarów i testów - 1 SZT., Analizator spalin do silników benzynowych - 1 SZT. , Analizator (dymomierz) do silników diesel - 1 SZT., Urządzenie do obsługi klimatyzacji z drukarką - 1 SZT. 3) Wykonawca dostarczy i jeśli tego wymaga specyfika urządzenia zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. St. Maczka w Koronowie ul. Dworcowa 53 , 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie (Użytkownik). 4) Wszelkie roboty budowlane konieczne do montażu urządzeń leżą po stronie Zamawiającego. Wybrany w zakresie Części 2 Wykonawca, dostarczy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, wymiary urządzenia niezbędne do przygotowania miejsca montażu (rysunki) oraz ramę fundamentową. 5) Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 pozycja 2, obejmuje również przeprowadzenie szkolenia pracowników Użytkownika. 6) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, b) był wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami i przepisami, c) posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa - jeśli dotyczy, d) posiadał wpis we właściwym dokumencie gwarancyjnym, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego - jeśli dotyczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38500000-0
Dodatkowe kody CPV: 38540000-2, 38548000-8, 80531200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Tester diagnostyczny + Navigator (1 szt.), Endoskop/Wideoskop - kamera inspekcyjna, obracana (1 szt.) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie oferty złożone na przedmiotową Część zostały w odrzucone. W terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły dwie oferty swoim zakresem obejmujące Część 1. Obie Oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) z uwagi na to, iż ich treść nie odpowiadała treści SIWZ, i nie można ich było poprawić w oparciu o zapis art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Płyta wstępnej zbieżności (1 szt.), Urządzenie bezprzewodowe do kontroli geometrii samochodów osobowych w technologii 3D (1 szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39390.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRECYZJA-TECHNIK Sp. o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48449.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wózek narzędziowy (3 szt.), Klucz pneumatyczny (1 szt.), Urządzenie do pomiarów elektrycznych Urządzenie do wykrywania, pomiarów i testów (1 szt.), |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie oferty złożone na przedmiotową Część zostały w odrzucone. W terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły dwie oferty swoim zakresem obejmujące Część 3. Obie Oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) z uwagi na to, iż ich treść nie odpowiadała treści SIWZ, i nie można ich było poprawić w oparciu o zapis art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Analizator spalin do silników benzynowych (1 szt.), Analizator (dymomierz) do silników diesel (1 szt.), |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie oferty złożone na przedmiotową Część zostały w odrzucone. W terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły dwie oferty swoim zakresem obejmujące Część 4. Obie Oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) z uwagi na to, iż ich treść nie odpowiadała treści SIWZ, i nie można ich było poprawić w oparciu o zapis art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Urządzenie do obsługi klimatyzacji z drukarką (1 szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: S&K SERVICE S. Marzec, M. Marzec Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa urządzeń typu NGFW, w tym urządzenia z obsługą technologii SSL VPN, wraz z instalacją i wdrożeniem"
- Dostawa hamowni do pomiaru mocy do laboratorium diagnostyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- Dostawa gaśnic
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego szt. 1"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sond, odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań metodą fluorescencyjną hybrydyzacji in situ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa hamowni do pomiaru mocy do laboratorium diagnostyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup i dostawa wyposażenia: sali komputerowej, pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- 86.2024 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.