eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murów" Dowóz uczniów do niepełnosprawnych do przedszkoli i szkół z terenu Gminy Murów do Kluczborka, Opola i Kup w roku szkolnym 2020/2021"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-26

Ogłoszenie nr 510113163-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.

Gmina Murów: " Dowóz uczniów do niepełnosprawnych do przedszkoli i szkół z terenu Gminy Murów do Kluczborka, Opola i Kup w roku szkolnym 2020/2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544307-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Murów, Krajowy numer identyfikacyjny 53141317100000, ul. ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4214034, e-mail przetargi@murow.pl, faks 0-77 4214032.
Adres strony internetowej (url): www.murow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Dowóz uczniów do niepełnosprawnych do przedszkoli i szkół z terenu Gminy Murów do Kluczborka, Opola i Kup w roku szkolnym 2020/2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP. 271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmować będzie 2 zadania: Zadanie nr 1. - Dowóz ucznia niepełnosprawnego z zapewnieniem opieki z terenu Gminy Murów do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Kluczborku ul. Sienkiewicza 27. - Dowóz ucznia niepełnosprawnego z zapewnieniem opieki z terenu Gminy Murów do Publicznego Przedszkola Nr 2 Integracyjne, Kluczbork ul. Norwida 19. Miejsce wykonywania zamówienia -trasa przejazdu dla zadania 1: - Stare Budkowice - do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Kluczborku ul. Sienkiewicza 27 - 1 dziecko - Bukowo - do Publicznego Przedszkola Nr 2 Integracyjne, Kluczbork ul. Norwida 19- 1 dziecko Zadanie 2. - Dowóz ucznia niepełnosprawnego z zapewnieniem opieki do Zespołu Szkół Specjalnych Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 13 w Opolu ul. Książąt Opolskich 21. - dowóz dzieci niepełnosprawnych z zapewnieniem opieki do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. K. Miarki 10-12 Niepubliczne Przedszkole dla dzieci z Autyzmem. Miejsce wykonywania zamówienia -trasa przejazdu dla zadania 2: Morcinek - do Zespołu Szkół Specjalnych Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 13 w Opolu ul. Książąt Opolskich 21- 2 dzieci Murów- do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. K. Miarki 10-12 Niepubliczne Przedszkole dla dzieci z Autyzmem- 3 dzieci. Zamawiający nie ogranicza liczby, zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. 2. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich zadań 1) przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się na terenie: Kluczborka, Opola i Kup w roku szkolnym 2020/2021.Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2020/2021 od dnia 01.09.2020 r. do dnia 25.06.2021 r. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasach, 3)funkcję kierowcy może sprawować wyłącznie kierowca posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia wymaganych pojazdów, 4)Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo tj. poza kierowcą, opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych, 5)w trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z dyrektorem szkoły i przedszkola, 6)w tracie trwania ferii, świąt lub innych wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały, 7)pojazdy do przewozu uczniów niepełnosprawnych muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych- potwierdzone odpowiednim dokumentem- ( wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie - przewóz osób niepełnosprawnych), pojazd musi posiadać ważne badania techniczne, oraz być wyposażonym m.in. w pasy bezpieczeństwa. Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i transporcie osób. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 305), być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia, posiadać sprawny system ogrzewania wewnątrz w okresie zimowym. Posiadać ubezpieczenie w zakresie OC,NW przez cały okres wykonywania zamówienia. 8)w przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca podstawi samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 9)uczniów niepełnosprawnych Wykonawca odbiera z domu i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowozi do domu. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostanie listę uczniów uprawnionych do dowozu. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować pojazdy w zakresie jego zgodności z SIWZ. 10)faktyczne godziny dowozu i powrotu uczniów do szkół w Opolu, Kluczborku i Kup Wykonawca ustali po otrzymaniu rozkładu zajęć z poszczególnych szkół. 11)Godzina przyjazdu uczniów do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup godz. 8:00, powrót godz. 15:00. Wymagania względem opiekunów: funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia , przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: - zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół; - zapewnienie bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu; - zaprowadzenie dzieci z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu; - opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu; - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu; 3.Inne postanowienia dot. wszystkich zadań. 1)przed podpisaniem umowy Wykonawca okaże do wglądu oryginały oraz dostarczy Zamawiającemu kserokopie pojazdów ( potwierdzone za zgodność z oryginałem), które zostaną przekazane do realizacji przedmiotu umowy. W skład tych dokumentów wchodzi dowód rejestracyjny pojazdu oraz polisa OC,NW. 4.Wspólny Słownik Zamówień ( Kody CPV): 60 10 00 00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 60 11 20 00 -6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 5.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób tj. wykonujące czynności: kierowcy opiekunów na trasach dowozu dzieci. Szczegółowe uregulowanie kwestii: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8, 60112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Murów do Kluczborka"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 08.06.2020 r. do godz.11:00 została złożona 1 oferta- której najkorzystniejsza cena oferty 60.610,00zł brutto znacznie przekracza możliwości finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie zamówienia- kwotę 37.400,00zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych-" Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Murów do Opola i Kup"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45018.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAMBOR-Jerzy Jambor
Email wykonawcy: biuro@jambor.com.pl
Adres pocztowy: ul. Małgorzaty 9
Kod pocztowy: 45-680
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46740.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.