eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2008-2010- zamówienie uzupełniające (1).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Siemianowice Śląskie: Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2008-2010- zamówienie uzupełniające (1).
Numer ogłoszenia: 50898 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280 , strona internetowa www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2008-2010- zamówienie uzupełniające (1)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich w zakresie: - jezdni, - oznakowania poziomego, - oznakowania pionowego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby oznakowanie poziome dróg i ulic na terenie Siemianowic Śląskich było wykonane w terminie i w kolejności wcześniej uzgodnionej z Referatem Dróg i Organizacji Ruchu, oraz w rozbiciu na: - malowanie wiosenne wykonane do 30 czerwca 2010 roku, Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy (24 godz.), gwarantujących dyspozycyjność w zakresie awaryjnego oznakowania jezdni wraz z ewentualnymi niezbędnymi objazdami w ciągu 20 minut od zgłoszenia. Dyżury będą pełnione pod podanym przez wykonawcę numerem telefonu, stanowiącym łączność awaryjną w przypadku ww sytuacji. Wykonawca musi na wykonane prace udzielić gwarancji na: -36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania jezdni, -12 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na zastosowane farby akrylowe, -36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie wykonania oznakowania poziomego materiałami chemoutwardzalnymi, -36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Przedmiar robót (Załącznik nr 1), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono Informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne wyboru trybu: -art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: -zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 18.09.2008r., -zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, -wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, -zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, -zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, -zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.