eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › zagospodarowanie i użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2007 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50154

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szklarska Poręba: zagospodarowanie i użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Szklarska Poręba, do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Krakowiak, ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 717-23-32, fax 075 7172360, e-mail: szklarskaporeba@lasy-wroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): biuro.szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba, mgr inż. Krzysztof Krakowiak, ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnoślaskie, tel. 075 - 717 - 23-32, fax 075 - 717-23-60, e-mail: biuro.szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl, www.lasy-wroclaw.pl/szklarska. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Lasy Państwowe; Inne:Lasy Państwowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie i użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictwa Szklarska Poręba. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i uzytkowania lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w roku 2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, -informację o tym, że przedmiot zamówienia wykonają we własnym zakresie (bez angażowania podwykonawców), -wykaz osób i podwykonawców, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniach i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -uprawinienia drwali motorniczych operatorów pilarek spalinowych, sprzętu specjalistycznego potwierdzone świadectwem ukonczenia kursu (pakiety 1-16), świadectwa ukończenia kursu zbieracza wraz z aktualnymi badaniami lekarskimi uprawniające do wykonania prac na wysokości, uprawnienia do prowadzenia nadzoru nad zbieraczami (pakiet 18), -w pakietach 2,4,5 wymagane jest w sosunku do osoby wyznaczonej do pelnienia funkcji trocinkarza przedstawienie rekomendacji świadczących o tym, że wymieniona osoba pełni czynności trocinkarza minimum 3 lata poprzez załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez leśniczego), -posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środkow ochrony roślin sprzętem naziemnym (pakiet 1-10,15,16) -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - stosownie do pakietu w którym składana jest oferta, -koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjecie dzialalnosci gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 130 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.01.2007; lub data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: pakiet1=1490,pakiet2=3160,pakiet3=1700,pakiet4=1380,pakiet5=2190,pakiet6=1850,pakiet7=1520,pakiet8=1540,pakiet9=680,pakiet10=780,pakiet11=680,pakiet12=510,pakiet13=500,pakiet14=600,pakiet15=850,pakiet16=580,pakiet17=1390,pakiet18=260,pakiet19=160,pakiet20=280-wadia winny być wpłacone w PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -Sprawozdanie finansowe albo jego część (bilans - rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporządania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określajacych obroty oraz zobowiązania i należności(PIT-28,PIT-37 lub oświadczenie o stanie zobowiązań i należności)-za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres, -informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (na kwotę nie niższą niż 10% sumy ceny ofert-pakietów) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postąpowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -koncesje,zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresiw objętym zamówieniem, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w atr. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o udzielenie zamówienia albo składania obert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy-wroclaw.pl./szklarska. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto nadleśnictwa - 15 10901984 0000 0005 2600 0302 lub w kasie nadleśnictwa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2007, godzina 10:00, Siedziba Nadleśnictwa Szklarska Poręba ul. Krasińskiego 6 w Szklarskiej Porębie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Leśnictwo Michałowice. 1) Krótki opis: wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Michałowice w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - leśnictwo Górzyniec. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Górzyniec w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Leśnictwo Krokusy. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Krokusy w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - leśnictwo Kopaniec. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Kopaniec w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - leśnictwo Roztoka. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Rozroka w 2007 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - leśnictwo Szronowiec. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Szronowiec w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - leśnictwo Kamieniecka Góra. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Kamieniecka Góra w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - leśnictwo Rozdroże. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Rozdroże w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - leśnictwo Szklarska Poręba. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Szklarska Poręba w 2007r. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - leśnictwo Kamienno. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zagospodarowania i użytkowania lasu w lesnictwie Kamienno w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - lesnictwo Zagórze. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Zagórze w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - lesnictwo Orle. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Orle w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - leśnictwo Jakuszyce. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Jakuszyce w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - leśnictwo Zieleniec. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Zieleniec w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - leśnictwo Ruczaj. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu w lesnictwie Ruczaj w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 - leśnictwo Kamieńczyk. 1) Krótki opis: Wykonanie usług w zakresie zagospodarowania i użytkowania lasu w leśnictwie Kamieńczyk w roku 2007. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 - prace na szkółce. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu bieżącej działalności szkółki w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 - nasiennictwo. 1) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu bieżącego zbioru nasion w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19 - prace na plantacji. 1) Krótki opis: Wykonanie usług na plantacji zachowawczej jodły pospolitej w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20 - transport sadzonek. 1) Krótki opis: Wykonanie usługi w zakrseie transportu sadzonek dla nadleśnictwa w 2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.01.2007; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.