To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-02
Ogłoszenie nr 500263021-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Okresowe przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarem oraz zinwentaryzowaniem WLZ, instalacji piorunochronnej i uziomów w budynkach - IV części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622954-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Okresowe przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarem oraz zinwentaryzowaniem WLZ, instalacji piorunochronnej i uziomów w budynkach - IV części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA.201.75/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: usługi kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z zakresem o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane w podziale na 4 części. Badaniem instalacji elektrycznej objęte są łącznie 532 lokale mieszkalne i użytkowe. Pomiarem i zinwentaryzowaniem objętych jest 446 budynków. Szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9-12 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na IV części: - Część I - Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 2 (POK2), os. Piastowskie 77 w Poznaniu. Część I obejmuje 353 przeglądy instalacji elektrycznej i 167 budynków do zinwentaryzowania. - Część II - Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 3 (POK3), ul. por. Janiny Lewandowskiej 4/6a w Poznaniu. Część II obejmuje 0 przeglądów instalacji elektrycznej i 100 budynków do zinwentaryzowania. - Część III - Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 4 (POK4), ul. Łozowa 26 w Poznaniu. Część III obejmuje 0 przeglądów instalacji elektrycznej i 133 budynki do zinwentaryzowania. - Część IV - Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 5 (POK5), ul.Nehringa 2 w Poznaniu. Część IV obejmuje 179 przeglądów instalacji elektrycznej i 46 budynków do zinwentaryzowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: POK 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32308.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Inżynieryjna S. A., Sp. K. - A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34456.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: POK 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7317.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Inżynieryjna S. A., Sp. K. - A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7950
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: POK 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Inżynieryjna S. A., Sp. K. - A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10573.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: POK 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13552.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13857
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla uczestników oraz organizatorów spotkania w dniach 2 - 6 grudnia 2024 r. w Opolu.
- Zakup usług medycznych: profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, badań mammograficznych i badań PSA w latach 2025-2026
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych- Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budynku Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM w Kaliszu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.