eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja ogrodzenia oraz terenu Żłobka nr 11 przy ul. Szymanowskiego 3A"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-11

Ogłoszenie nr 500244709-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.

Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja ogrodzenia oraz terenu Żłobka nr 11 przy ul. Szymanowskiego 3A"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569828-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500142966-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000, ul. ul. Belgijska 4, 02511 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5652355, 5652350, e-mail zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks 022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja ogrodzenia oraz terenu Żłobka nr 11 przy ul. Szymanowskiego 3A"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZŻ-ZP.26.12.18.AKS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja ogrodzenia oraz terenu Żłobka nr 11 przy ul. Szymanowskiego 3A". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) prac dotyczących modernizacji tarasu o powierzchni około 240 m2 w zakresie rozbiórki nawierzchni i podbudowy, odbudowy warstwy nawierzchni z podbudową wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wymianę balustrad, konstrukcji ściany tarasu oraz ułożenie nawierzchni bezpiecznej, 2) modernizacji ogrodzenia istniejącego na panelowe, w kolorze zielonym z systemową podmurówką betonową w ilości ok. 170 m, 3) zagospodarowania terenu placu zabaw o powierzchni około 2025 m2. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP i 36 ust. 2 pkt 8a PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie wszelkich czynności w ramach zamówienia publicznego związanych z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych - jeżeli wykonywanie tych czynności będzie zawierało ceny stosunku pracy (nie dot. czynności wykonywanych przez kierownika robót oraz przypadku, w którym w/w czynności wykonuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą tj. Wykonawca zamówienia). Zamawiający wymaga aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę / Podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / Podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust 3a PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte będą we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku, w którym znajduje się Żłobek nr 11 (jedynie w miesiącu sierpniu Żłobek będzie mieć przerwę urlopową). Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość dla pracowników placówki oraz dzieci i ich opiekunów prawnych, korzystających z usług placówki. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby możliwe było prowadzenie działalności placówki w sposób nieprzerwany i zapewnione było całkowite bezpieczeństwo dzieciom, pracownikom placówek i osobom postronnym. Roboty budowlane mogą być realizowane tylko i wyłącznie w godzinach ściśle uzgodnionych z użytkownikiem Żłobka (Kierownikiem Żłobka) z uwagi na czas leżakowania dzieci oraz z uwagi na konieczność umożliwienia korzystania przez dzieci uczęszczające do placówek z terenu wokół obiektu (plac zabaw). Do obowiązków Wykonawcy będzie należało ustalenie z Kierownikiem Żłobka ścisłego harmonogramu czasowego prowadzenia robót budowlanych oraz sposobu uporządkowania placu budowy po wykonaniu robót w danym dniu w sposób umożliwiający korzystanie w następnym dniu z terenu wokół obiektu, w tym placów zabaw, przez dzieci uczęszczające do placówki. Prace szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane po godz. 17:30 (godzina może być zmieniona po ustaleniu z Kierownikiem Żłobka). Za prace szczególnie uciążliwe uważa się prace związane z wierceniem, przewiercaniem, kuciem, wibrowaniem terenu i podłoża, tzn. prace oddziaływujące na otoczenie i na przebywające osoby tj. prace powodujące hałas, zapylenie. Front robót będzie udostępniany Wykonawcy i przejmowany przez Zamawiającego po wykonaniu robót etapami wg harmonogramu robót. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych (niepodlegających wymienia) oraz innych instalacji w budynku. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia powstałe w trakcie prowadzenia prac budowlanych, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do ich usunięcia na własny koszt i ryzyko.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 354672.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SG Firma Remontowo-Budowlana Sławomir Godlewski
Email wykonawcy: sgbudowa@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Łacińska 4 lok. 37
Kod pocztowy: 01-451
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359797.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359797.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 497999.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.