To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500188012-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego: Sukcesywne dostawy gazu płynnego oraz montaż i dzierżawa zbiorników z wyposażeniem na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578384-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49057352600000,
ul. ul. Janosówka
,
34500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 20 118 26, e-mail
sp4zakopane@wp.pl, faks
18 20 118 26.
Adres strony internetowej (url): sp4zakopane@edupage.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy gazu płynnego oraz montaż i dzierżawa zbiorników z wyposażeniem na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia : sukcesywna dostawa gazu płynnego propan techniczny oraz montaż i dzierżawa( przez dzierżawę zbiorników należy rozumieć zbiorniki wraz z niezbędnymi urządzeniami i armaturą) dwóch zbiorników podziemnych i przyłączami do dwóch budynków wg. posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Tatrzańskiego, tj. : 1) Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem, 2) Gimnazjum Nr 3 w Zakopanem, Przedmiot umowy w zakresie dzierżawy zbiorników i instalacji opisują: 1) Projekt budowlany, 2) Projekt wykonawczy, 3) STWIOR, 4) Przedmiar robót jako materiał pomocniczy o randze poglądowej, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Sukcesywna dostawę gazu skroplonego propan techniczny o wartości opałowej nie mniejszej niż 35 MJ/m3 i pozostałych parametrach zgodnych z obowiązującą normą, potwierdzonych każdorazowo podczas dostawy stosownym certyfikatem w szacowanej ilości 30 m3/rocznie przez okres trwania umowy. 2) Dostawę, montaż i dzierżawę dwóch podziemnych zbiorników na gaz płynny o pojemności 6700 dm3, która obejmuje w szczególności: a) Roboty ziemne i betonowe niezbędne do posadowienie zbiorników oraz ich zasypka. Zamawiający dopuszcza zmianę posadowienia z płyty żelbetowej na podsypkę piaskową , po akceptacji projektanta, b) dostawę i montaż zbiorników podziemnych z niezbędnym do ich eksploatacji instalacjami i armaturą, c) wykonanie ochrony katodowej zbiorników , d) wykonanie uziemienia otokowego zbiorników e) wykonanie przyłączy gazowych do dwóch obiektów wraz z niezbędną armaturą oraz robotami ziemnymi, f) wykonanie ogrodzenia zbiorników z dostępnych na rynku atestowanych systemów g) demontaż instalacji zbiornikowej i zasilającej po zakończeniu umowy, h) ustanowienie w imieniu Zamawiającego kierownika robót w specjalności gazowej , który będzie zobowiązany do podporzadkowania działań związanych z montażem zbiorników oraz instalacji przyłączeniowej na terenie budowy kierownikowi budowy dla robót termomodernizacyjnych mgr Maciejowi Walkoszowi i) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zakopanem dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia dostawy. j) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego z zasad BHP oraz obsługi eksploatacyjnej zbiorników i instalacji gazowej, k) przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów UDT, przeglądów okresowych, konserwacji wraz z pokryciem ich kosztów w okresie trwania umowy, l) prowadzenie serwisu instalacji przez okres umowy, Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych z dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy dzierżawy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego rozpoczęcie dostawy nie jest możliwe z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy , w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Uwaga: 1) Wykonawca wykonując roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót na terenie częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem użytkowników terenu i takie zorganizowanie robót, oraz ustalenie harmonogramu ich prowadzenia z zarządca obiektów oświatowych, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części obiektu niepodlegającej wyłączeniu. Wykonawca powinien uwzględnić podczas realizacji zamówienia fakt prowadzenia robót termomodernizacyjnych i konieczność zsynchronizowania swoich prac z robotami termomodernizacyjnymi prowadzonymi na obiekcie przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GUT-WIERCHOWY" sp. z o.o., 34-520 Poronin, ul. Kościuszki 36 b. 2) Wykonawca jest bezwzględnie zobowiązany do zapewnienia możliwości ogrzewania budynków w sezonie grzewczym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09122110-4
Dodatkowe kody CPV: 44612000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GASPOL S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161127.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja drogi ul. Choćkowskie w Zakopanem
- Dostawa procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Rozbudowa zapasowej infrastruktury serwerowni na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.