To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-23
Ogłoszenie nr 500114342-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 L ((Garbów-Borków) - Zofian - Starościn - do dr. woj. nr 809 w miejscowości Starościn.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536359-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie, Krajowy numer identyfikacyjny 431029317,
ul. Krańcowa
6,
21-100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 542 702, e-mail
budowa@zdp.lubartow.pl, faks
818 553 217.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.lubartow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 L ((Garbów-Borków) - Zofian - Starościn - do dr. woj. nr 809 w miejscowości Starościn.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP.B.370.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 L ((Garbów-Borków) - Zofian - Starościn - do dr. woj. nr 809 w miejscowości Starościn na długości 692 m. Szczegółowy zakres prac określony jest w Kosztorysie Ofertowym oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej przez Zamawiającego czynności w zakresie wykonania: - wykonanie nawierzchni bitumicznej 3.7.1 Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.7 czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.2018.108 z późn. zmianami) Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych, oraz osób prowadzących działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej. 3.7.2 Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia iż osoby skierowane do wykonywania wymienionych w pkt 3.7 czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3.7.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3.7.4 Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić na etapie realizacji zamówienia /raz w miesiącu/ oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę z podaniem rodzaju wykonywanych robót, ilości zatrudnionych osób i stanowiska na jakim zatrudnione są osoby . 3.7.5 Wykonawca lub Podwykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.7.4, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 3.7.4. Obowiązek ten Wykonawca lub Podwykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 3.7.6 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczeń potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, w zakresie czynności wymienionych w pkt. 3.7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 3.7.7 Za działania lub zaniechania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194780.32
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
243249.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej Gligi - Bugaj - etap I
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1568 K Łęka - Koniuszowa - Mogilno w km 1+570 - 1+910
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach "AB" i "C" NIZP PZH-PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 29 przy ul. Siemianowickiej 61 w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Utwardzenie działki gminnej nr 1185/6 przy ul. Kościelnej w Grójcu.
- PODNIESIENIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO BUDYNKÓW AKADEMII TEATRALNEJ - rozbudowa instalacji hydrantowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.