eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bejsce › Dostawa produktów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen.F. Kamińskiego w Bejscach, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach i Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach na terenie gminy Bejsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Bejsce: Dostawa produktów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen.F. Kamińskiego w Bejscach, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach i Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach na terenie gminy Bejsce
Numer ogłoszenia: 397760 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bejscach , Bejsce 252, 28-512 Bejsce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3511010 wew. 26, faks 41 3511010 wew.22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/bejsce/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen.F. Kamińskiego w Bejscach, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach i Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach na terenie gminy Bejsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział B. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa produktów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen.F. Kamińskiego w Bejscach, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach i Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach na terenie gminy Bejsce. Kod CPV - 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych w celu dożywiania uczniów w Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen.F. Kamińskiego w Bejscach, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach i Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach. II. Koszty dostarczenia produktów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen.F. Kamińskiego w Bejscach, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach i Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach obciążają Wykonawcę. III. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie zamawiającemu w dniach od 07.01.2015 r. do 18.12.2015r. ( łącznie 184 dni dostawy) konkretnie wymienione w pkt. IV w każdym tygodniu miesiąca od poniedziałku do piątku włącznie następujących produktów spożywczych zwanych dalej przedmiotem umowy do : 1.Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach na godzinę 9.30: a) 8 porcji zupy wysokokalorycznej 500 ml, b) 8 porcji chleba 100g, c) 8 miseczek jednorazowego użytku, d) 8 łyżek jednorazowego użytku. 2. Samorządowej Szkoły Podstawowej im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach na godzinę 9.50 a) 39 porcji zupy wysokokalorycznej 500 ml, b) 39 porcji chleba 100 g, c) 39 miseczek jednorazowego użytku, d) 39 łyżek jednorazowego użytku. 3.Samorządowej Szkoły Podstawowej im. E. Haruzy w Dobiesławicach na godzinę 10.00 a) 14 porcji zupy wysokokalorycznej 500 ml, b) 14 porcji chleba 100 g, c) 14 miseczek jednorazowego użytku, d) 14 łyżek jednorazowego użytku IV. Ustala się następujące dni dostawy w 2014roku : 1) miesiąc styczeń a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 7,8,9,12,13,14,15,16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 - Razem 18 dni. b) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 7,8,9,12,13,14,15,16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 - Razem 18 dni. c)Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 7,8,9,12,13,14,15,16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 - Razem 18dni. 2) miesiąc luty a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13 - Razem 10 dni. b) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13 - Razem 10 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13 - Razem 10 dni. 3)miesiąc marzec a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30, 31 - Razem 22 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30, 31 - Razem 22 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30, 31 - Razem 22 dni. 4) miesiąc kwiecień a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 8, 9,10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24,27, 28, 29, 30 - Razem 17 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 8, 9,10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24,27, 28, 29, 30 - Razem 17 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 1, 8, 9,10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 24,27, 28, 29, 30 - Razem 15 dni. 5) miesiąc maj a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 4,5,6,7,8, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 26, 27, 28, 29 - Razem 19 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 4,5,6,7,8, 11, 12, 13, 14, 15, 18,19, 20, 21, 22, 25, 26, 27,28, 29 - Razem 20 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 4,5,6,7, 8, 11,12,13,14,15, 18,19,20,21, 25,26,27,28,29 - Razem 19 dni. 6) miesiąc czerwiec a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 24, 25, 26 - Razem 17 dni. b) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 1, 2, 3, 8, 9 , 10, 11, 12, 15, 16, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 26 - Razem 17 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 25, 26 - Razem 16 dni. 7) miesiąc wrzesień a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 , 11, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30 - Razem 21 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 , 11, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30 - Razem 21 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 , 11, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30 - Razem 21 dni. 8) miesiąc październik a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 - Razem 21 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 - Razem 21 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 - Razem 21 dni. 9) miesiąc listopad a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30 - Razem 20 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30 - Razem 20 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30 - Razem 20 dni. 10) miesiąc grudzień a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. gen. F. Kamińskiego w Bejscach - 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18 - Razem 14 dni. b Samorządowa Szkoła Podstawowa im. E. Haruzy w Dobiesławicach - 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18- Razem 14 dni. c) Publiczne Gimnazjum w Czyżowicach - 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18 - Razem 14 dni. V. Wymagany termin rozpoczęcia dostawy od 7.01.2015 r. VI. Wymagany termin zakończenia przedmiotu dostawy do 18.12.2015r. VII. Ustala się czas obowiązywania umowy dostawy od 07.01.2015 r. do 31.12.2015r. VIII. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy dostawy. IX. Szczegółowe warunki rękojmi wymagane przez zamawiającego: Okres rękojmi za wady fizyczne produktów spożywczych wynosi trzynaście miesięcy to jest od dnia 07.01.2015r. do 07.02.2016r. X. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy dostawy w rozdziale D niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 13.1. Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności mogą złożyć wspólnie. Istotne jest by posiadał je ten wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, który będzie wykonywał część lub całość zamówienia objętą obowiązkiem posiadania uprawnień. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie zamawiającemu oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw produktów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego oraz w doręczonej zamawiającemu ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku to jest : a) Wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw produktów spożywczych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia identycznych z przedmiotem zamówienia albo odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o zbliżonym charakterze i adekwatnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ( lata 2012 - 2014) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości w sumie na minimum 45.000 złotych brutto, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w dokumentach oraz w załączniku nr 6 do formularza ofertowego : Informacje na temat wiedzy i doświadczenia wykonawcy. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykonał dostawy produktów spożywczych na minimum 45.000 złotych brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest do przedłożenia w ofercie Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów : a) Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do formularza ofertowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunek ten mogą spełniać łącznie. b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 60.000 złotych z tym , że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument taki składa każdy z wykonawców oddzielnie. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Decyzje z Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dotyczące spełnienia wymagań sanitarno-higienicznych na prowadzenie działalności cateringowej polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków, potraw od surowca i ich dystrybucji do innych obiektów żywienia zbiorowego według art.4 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Dz. U z 2011r. Nr 212, poz. 1263 późn. zm.) i art. 61, art. 62, art. 65 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity : Dz. U. Nr 136, poz. 914 z 2010 r) oraz dopuszczenie do przewozu środkiem transportu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem. 3) Zmiana numeru konta wykonawcy lub jego innych danych podatkowych. 4)Zwiększenie lub zmniejszenie liczby dzieci korzystających z zup wysokokalorycznych. 2.Wnioskujący o zmianę umowy Zamawiający lub Wykonawca, przedkłada drugiej stronie tej umowy pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3.Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/bejsce/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bejscach, Bejsce 252, 28 - 512 Bejsce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bejscach, Bejsce 252, 28 - 512 Bejsce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.