eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 15 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Kraków: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 15 części.
Numer ogłoszenia: 38664 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 15 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych wg załączonego wykazu w ilości 1.614,72 m2 stolarki okiennej, 901,02 mb parapetów zewnętrznych oraz 600 sztuk nawiewników, polegająca na: - dostawie na miejsce montażu (do lokalu) nowej stolarki okiennej i parapetów, - wykuciu startych okien i demontaż parapetów zewnętrznych, - wstawieniu nowych okien drewnianych lub z PCV z uszczelnieniem pianką poliuretanową i sylikonem, z zawieszeniem skrzydeł wraz z regulacją, wykonaniem i uzupełnieniem tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży i ścian, - oczyszczeniu stolarki po jej montażu, - montażu nowych parapetów zewnętrznych - blacha ocynkowana powlekana, - doprowadzeniu miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed rozpoczęciem prac - niezwłocznie po ich zakończeniu, tj. uporządkowanie i wywiezienie starych okien, parapetów i ewentualnego gruzu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - stolarka drewniana, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 61,75 m2, długość parapetów zewnętrznych 31,08 mb, 20 sztuk nawiewników, 23 sztuk okien; Część 2 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 37,02 m2, długość parapetów zewnętrznych 19,62 mb, 15 sztuk nawiewników, 18 sztuk okien; Część 3 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 146,37 m2, długość parapetów zewnętrznych 83,69 mb, 49 sztuk nawiewników, 68 sztuk okien; Część 4 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 107,74 m2, długość parapetów zewnętrznych 60,39 mb, 38 sztuk nawiewników, 47 sztuki okien; Część 5 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 111,14 m2, długość parapetów zewnętrznych 58,65 mb, 37 sztuk nawiewników, 41 sztuk okien; Część 6 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 103,31 m2, długość parapetów zewnętrznych 58,02 mb, 41 sztuk nawiewników, 55 sztuk okien; Część 7 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 177,42 m2, długość parapetów zewnętrznych 104,21 mb, 67 sztuk nawiewników, 82 sztuk okien; Część 8 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 195,23 m2, długość parapetów zewnętrznych 109,15 mb, 73 sztuk nawiewników, 89 sztuk okien; Część 9 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 92,63 m2, długość parapetów zewnętrznych 48,41 mb, 35 sztuk nawiewników, 46 sztuk okien; Część 10 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 133,56 m2, długość parapetów zewnętrznych 72,29 mb, 55 sztuk nawiewników, 72 sztuk okien; Część 11 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 95,65 m2, długość parapetów zewnętrznych 63,89 mb, 36 sztuk nawiewników, 49 sztuk okien; Część 12 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 119,64 m2, długość parapetów zewnętrznych 75,29 mb, 53 sztuk nawiewników, 58 sztuk okien; Część 13 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 101,82 m2, długość parapetów zewnętrznych 47,33 mb, 29 sztuk nawiewników, 38 sztuk okien; Część 14 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 109,66 m2, długość parapetów zewnętrznych 58,53 mb, 44 sztuk nawiewników, 47 sztuk okien; Część 15 - stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 21,78 m2, długość parapetów zewnętrznych 10,47 mb, 8 sztuk nawiewników, 9 sztuk okien; UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo z przyczyn od niego niezależnych możliwość zmniejszenia zakresów ilościowych w poszczególnych częściach zamówienia. Zmniejszenie zakresów będzie podstawą do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalu mieszkalnego, w którym ma nastąpić wymiana stolarki z zastrzeżeniem, iż zmiana dotyczyć może jedynie lokalu położonego w tym samym budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 18.600,00 zł przed upływem terminu do składania ofert. Wartość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 1.200,00 zł. Część 2 - 400,00 zł. Część 3 - 1.700,00 zł. Część 4 - 1.200,00 zł. Część 5 - 1.200,00 zł. Część 6 - 1.200,00 zł. Część 7 - 2.000,00 zł. Część 8 - 2.200,00 zł. Część 9 - 1.000,00 zł. Część 10 - 1.500,00 zł. Część 11 - 1.100,00 zł. Część 12 - 1.400,00 zł. Część 13 - 1.100,00 zł. Część 14 - 1.200,00 zł. Część 15 - 200,00 zł. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty z zakresu wymiany stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania robót w przedmiocie zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dla osoby wyszczególnionej w warunku udziału w postępowaniu opisanym w punkcie III.2 ppkt 1.2 ogłoszenia Wykonawca przedłoży odpowiednio: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, - aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Referat Zamówień Publicznych, pok. 58 III piętro. Cena wersji papierowej 21,00 zł. płatne w Kasie Zamnawiającego na parterze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.