eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówWykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu dróg w mieście Węgrów 2016



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376472 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Węgrów: Wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu dróg w mieście Węgrów 2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320862-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 342148-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Węgrów, krajowy numer identyfikacyjny 71158223300000, ul. ul. Rynek Mariacki  16, 07100   Węgrów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 25 792 23 26, faks 25 792 25 23, e-mail anna.piotrowska@wegrow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wegrow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu dróg w mieście Węgrów 2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FE.271.1.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących inwestycji: Zadanie 1: "Remont chodników i zjazdów w ulicach: Rynkowej, Klonowej, "Promenada" oraz 11 Listopada w Węgrowie" Zadanie 2: "Przebudowa ulicy Aleja Siedlecka w Węgrowie" Zadanie 3: "Rozbudowa drogi gminnej nr 420866W - ulicy Gajowej w Węgrowie - roboty przygotowawcze" I Zadanie 1 1.1 Stan istniejący; 1.1.1 Chodniki w ulicy Rynkowej obecnie wykonane są z płyty betonowej 50x50 cm, które są popękane zdeformowane na skutek wieloletniej eksploatacji jak również poprzez prowadzenie roboty związanej z infrastruktura podziemną. Na całej długości ulicy chodnik przyległy jest do jezdni oddzielonej krawężnikiem betonowym w dobrym stanie technicznym. 1.1.2 Chodnik w ulicy Klonowej posiada nawierzchnie z płyt betonowych 50x50 cm, które są popękane, zdeformowane na skutek wieloletniej eksploatacji. Zjazdy na posesje są wykonane z trylinki i betonu, który podobnie jak chodnik jest w złym stanie technicznym. Chodnik ten jest odsunięty od jezdni, dzieli go pas zieleni o zmiennej szerokości. Przy jezdni występuje krawężnik betonowy w dobrym stanie technicznym. 1.1.3 Chodnika "Promenada" (w ciągu ulic Jacka Kaczmarskiego i Zygmunta Krasińskiego) obecnie wykonany jest z płyty betonowej 50x50 cm, które są popękane zdeformowane na skutek wieloletniej eksploatacji jak również poprzez prowadzenie roboty związanej z infrastruktura podziemną. 1.1.4 Chodnik w ulicy 11 Listopada posiada nawierzchnie z płyt betonowych 50x50 cm, które są popękane, zdeformowane na skutek wieloletniej eksploatacji jak również poprzez prowadzenie roboty związanej z infrastruktura podziemną. Na odcinku pomiędzy zjazdami na drogi wewnętrzne chodnik jest przyległy do jezdni oddzielony krawężnikiem betonowym w złym stanie technicznym. Na pozostałym odcinku chodnik jest oddzielony od jezdni pasem zieleni o zmiennej szerokości. Zjazd jest w złym stanie technicznym, nawierzchnia betonowa jest złuszczona, popękana. 1.2 Stan projektowany Wyżej wymienione roboty budowlane mają charakter remontu, a więc podstawowe warunki do wykonania robót narzucone są przez stan istniejący (szerokość, istniejące rzędne nawierzchni, teren przyległy). Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, podbudowie z chudego betonu C8/10 grubości 10 cm i warstwy odcinającej z pospółki żwirowej o grubości 5 cm. Zjazdy zaś z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 4 cm, podbudowie z chudego betonu C8/10 grubości 20 cm i warstwy odcinającej z pospółki żwirowej o grubości 10 cm. 1.2.1 Chodnik w ulicy Rynkowej zlokalizowany po stronie zachodniej ulicy o szerokości 2,0 m przyległy do jezdni. Obramowanie stanowić będzie istniejący krawężnik betonowy od strony jezdni, natomiast od strony posesji obrzeże betonowe. 1.2.2 Chodnik w ulicy Klonowej zlokalizowany po stronie południowej ulicy o szerokości 2,30 m odsunięty od jezdni. Obramowanie od strony zieleńca stanowić będzie obrzeże betonowe o wymiarach 8x30 cm, a od strony posesji cokół betonowy ogrodzeń. 1.2.3 Chodnik "Promenada" odcinek od Ośrodka Zdrowia do ulicy J. Piłsudskiego ma szerokość 3,0 m. Obramowanie obustronne z obrzeża betonowego o wymiarach 8x30cm. Odcinek od ulicy Piłsudskiego w kierunku ulicy Wyszyńskiego o szerokości 2,50 m. Obramowanie stanowić będzie istniejący krawężnik betonowy od strony jezdni, natomiast od strony posesji obrzeże betonowe w wymiarach 8x30cm. 1.2.4 Chodnik w ulicy 11 Listopada. Obramowanie chodnika stanowić będzie nowy krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 od strony jezdni, natomiast od strony posesji obrzeże betonowe o wymiarach 8x30 cm. Na odcinku gdzie chodnik jest odsunięty od jezdni obramowanie wykonane będzie obustronnie z obrzeży betonowych. Oprócz nawierzchni chodnika remontowi zostanie poddany zjazd do dz. nr ewid. 5111/42. Zostanie wymieniona konstrukcja nawierzchni oraz obramowanie, w postaci opornika betonowego. 1.3 Urządzenia obce W pasie chodników zlokalizowane są słupy energetyczne, a pod chodnikiem przebiega kanalizacja teletechniczna, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna i sieć gazowa, które nie kolidują z remontem nawierzchni chodników i zjazdów. Zlokalizowane w nawierzchni chodników i zjazdów zawory gazowe, wodociągowe, studnie teletechniczne i kanalizacyjne zostaną poddane regulacji wysokościowej. II Zadanie 2 "Przebudowa ulicy Aleja Siedlecka w Węgrowie" 2.1 Stan istniejący; Przedmiotowy odcinek ulicy Al. Sieleckiej jest drogą bez przejazdu. Stanowi połączenie ul. 11 Listopada z drogą powiatową - ul. Zwycięstwa. Po zachodniej stronie ulicy w obrębie skrzyżowania z ul. 11 Listopada i w obrębie skrzyżowania z ul. Zwycięstwa występują szczątkowe odcinki chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Pozostałe odcinki ulicy są o przekroju szlakowym. Nawierzchnię jezdni ulicy stanowi beton asfaltowy. 2.2 Stan projektowany Zakres robót zostanie w całości wykonany w istniejących granicach pasa drogowego ul. Al. Siedlecka. Nowo wykonany chodnik będzie przyległy do krawędzi jezdni. Obramowanie nawierzchni chodnika stanowić będzie od strony jezdni krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm ustawiony na lawie betonowej z oporem z betonu C12/15. Światło krawężnika w stosunku do krawędzi jezdni będzie zmienne i będzie wynosić od 12 cm do 14 cm. Na zjeździe zostanie zastosowany krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22 cm ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Obramowanie od strony posesji zostanie wykonane obrzeża betonowego o wymiarach 8x30 cm ustawionych na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Konstrukcja chodników: - kostka brukowa betonowa grubości 6 cm; - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu C8/10 grubości 10 cm; - warstwa odcinająca z pospółki żwirowej o współczynniku filtracji k >= 8 m/d grubości 5 cm; Razem grubość konstrukcji wynosi: 24 cm Konstrukcja zjazdu: - kostka brukowa betonowa grubości 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa grubości 4 cm; - podbudowa z chudego betonu C8/10 grubości 20 cm; - warstwa odcinająca z pospółki żwirowej o współczynniku filtracji k >= 8 m/d grubości 10 cm; Razem grubość konstrukcji wynosi: 42 cm III Zadanie 3 "Rozbudowa drogi gminnej nr 420866W - ulicy Gajowej w Węgrowie - roboty przygotowawcze" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przygotowawczych polegające na wycince drzew i krzewów wraz z usunięciem karpy, rozbiórce i przestawieniu ogrodzeń oraz przestawieni 2 słupów telekomunikacyjnych wraz z przełożeniem przyłączy abonenckich. Liczba pni drzew wolnorosnących przeznaczonych do usunięcia - 152 sztuk Powierzchnia krzewów przeznaczonych do usunięcia 23 m2. Powierzchnia zagajników przeznaczonych do usunięcia - 55m2. Liczba pozostałości po drzewach (pni) przeznaczonych do usunięcia - 9 sztuk. Dłużnice z wyciśniętych drzew należy przekazać poszczególnym właścicielom działek. Po wycince i usunięciu karpin należy wykonać mechaniczne profilowanie nawierzchni całej drogi wraz z uzupełnieniem nierówności kruszywem naturalnym i zagęszczeniem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, -wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt czasowej organizacji ruchu, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z późn. zm.). Uwaga Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót oraz kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy. Wykonawca jest zobowiązany w czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót. Szczegółowy zakres wyznaczają: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1, 2 i 3 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie do 9/12/2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Brukarstwo Roboty Budowlane Marek Karski,  ,  ul. Kościuszki 92A,  07-100,  Węgrów,  kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 264674.93 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana terminu wykonania umowy zgodnie z przewidzianą ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ możliwością zmiany umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego w dn. 9/11/2016 r.została zawarta umowa o zamówienie publiczne z terminem wykonania do 9/12/2016 r. W dniu 6/12/2016 Wykonawca zwrócił się z pisemnym wnioskiem o przedłużenie terminu realizacji zamówienia ze względu na złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające zakończenie realizacji zamówienia w pierwotnie przewidzianym terminie.Zamawiający zgodnie z przewidzianymi w par.12 ust.3 pkt1 lit a umowy warunkami zmiany umowy podpisał aneks nr 1 do umowy nr u/292/IOŚ/756/2016 z terminem wykonania do 29.12.2016 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.