eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › przebudowa ul. Wincentego Witosa wraz z budową kanalizacji deszczowej w Potęgowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-19

POZYCJA 37367

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Potęgowo: przebudowa ul. Wincentego Witosa wraz z budową kanalizacji deszczowej w Potęgowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Potęgowo, do kontaktów: Danuta Huras,Katarzyna Kozioł, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, fax 059 8115072, e-mail: ue@potegowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): sekretariat@potegowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Potęgowo, Danuta Huras, Katarzyna Kozioł, Sekretariat Urzędu Gminy w Potęgowie, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 59 8115072, fax 59 8115072, e-mail: zp@potegowo.pl, www.potegowo.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Wincentego Witosa wraz z budową kanalizacji deszczowej w Potęgowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Potęgowo, ul. W. Witosa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Wincentego Witosa wraz z budową kanalizacji deszczowej w Potęgowie. Modernizowana ulica w chwili obecnej jest zbudowana na bazie drogowych płyt żelbetonowych (wielootworowych i pełnych). Konstrukcja nawierzchni posiada liczne odkształcenia zarówno w profilu podłużnym jak i w przekrojach poprzecznych - płyty miejscowo są \sklawiszowane\ i popękane. Chodniki dla pieszych wykonane są w większości z kostki betonowej. Wjazdy i zjazdy zazwyczaj są utwardzone na bazie płyt żelbetonowych i kostki betonowej. W pasach przyulicznych są trawniki z występującym miejscowo zadrzewieniem i zakrzewieniem. W chwili obecnej ulica wyposażona jest w kanalizację sanitarną, deszczową (lokalnie) oraz sieci: teletechniczną, wodociągową i energetyczną z oświetleniem. W zakresie robót jest przebudowa nawierzchni ulicy wraz z robotami uzupełniającymi. Na pełen zakres zamówienia składają się następujące elementy składowe: - branża drogowa (z zielenią) - przebudowa jezdni, zjazdów, stanowisk parkingowych, chodników i trawników, - branża sanitarna - kanalizacja deszczowa - budowa (rozbudowa) odwodnienia - branża sanitarna - kanalizacja sanitarna - remont odcinka kanalizacji sanitarna Planowany zakres robót oraz kolejność ich realizacji: a)roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt żelbetonowych - 1.404 m2 b)roboty ziemne drogowe c)wykonanie odwodnienia i renowacji odcinka kanału sanitarnego - regulacja pionowa studzienek - kanalizacja sanitarna - rurociągi z PCV łączone na wcisk o średnicy zewn. 200mm klasy S - 36,5m - kanalizacja deszczowa - rurociągi z PCV łączone na wcisk o średnicy zewn. 250mm - 94,5 m (odcinek sieci od Di1 do D2 nie wykonywać - jest wykonany), o średnicy 200mm - 179m; d)wykonanie nawierzchni drogowych: - nawierzchnia jezdni i zjazdu z kostki brukowej szarocementowej grub. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 248,7m (1.287m2); - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grub.6cm na posypce cementowo - piaskowej - 720m2; - nawierzchnie chodników wzmocnionych, parkingu, ścieku i pobocza z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 520m2; - krawężniki drogowe betonowe 15x20-22cm - 237,66m; 15x30cm - 273,36m e)wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat.I-II bez nawożenia - 85m2, f)wykonanie robót uzupełniających Całość zadania inwestycyjnego obejmuje teren powierzchni 2.700 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do Specyfikacji Dokumentacja Projektowa oraz Przedmiary Robót i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postepowaniu moga wziąć udział wykonawcy spełniający wymagania z art. 22 ust 1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust 1,2 oraz spełniający warunki wymienione w SIWZ. Szczegółowy zakres wymaganych dokumentów okreslony jest w SIWZ dla danego postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Planowany zakres robót oraz kolejność ich realizacji: a)roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt żelbetonowych - 1.404 m2 b)roboty ziemne drogowe c)wykonanie odwodnienia i renowacji odcinka kanału sanitarnego - regulacja pionowa studzienek - kanalizacja sanitarna - rurociągi z PCV łączone na wcisk o średnicy zewn. 200mm klasy S - 36,5m - kanalizacja deszczowa - rurociągi z PCV łączone na wcisk o średnicy zewn. 250mm - 94,5 m (odcinek sieci od Di1 do D2 nie wykonywać - jest wykonany), o średnicy 200mm - 179m; d)wykonanie nawierzchni drogowych: - nawierzchnia jezdni i zjazdu z kostki brukowej szarocementowej grub. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 248,7m (1.287m2); - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grub.6cm na posypce cementowo - piaskowej - 720m2; - nawierzchnie chodników wzmocnionych, parkingu, ścieku i pobocza z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 520m2; - krawężniki drogowe betonowe 15x20-22cm - 237,66m; 15x30cm - 273,36m e)wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat.I-II bez nawożenia - 85m2, f)wykonanie robót uzupełniających Całość zadania inwestycyjnego obejmuje teren powierzchni 2.700 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 1. Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia 3. Dysponują dwoma osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych i budownictwa drogowego, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. minimum: a)jedna koparko - ładowarka o poj. min. 0,25 m3 b)jeden samochód dostawczy do 0,9 t c)jedna zagęszczarka wibracyjna min. 100 m3 5. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , co najmniej 3 roboty budowlane polegające na robotach drogowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. każda i przedstawią referencje z tych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z okresu działalności. 6. Posiadają zdolności finansową i kredytową na kwotę nie niższą niż 200 tys. zł. 7. Udzielą minimum trzech lat gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(stwierdzający uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na robotach drogowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. każda i przedstawią referencje z tych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z okresu działalności 12. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 14. Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.3, 11.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 18. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje On w danym miejscu \nie dotyczySEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potegowo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Potęgowo - Sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.