eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówkaudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6 335 091,00 zł z przeznaczeniem na spłatę pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sitkówka - Nowiny na 2006 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-13

POZYCJA 36593

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sitkówka: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6 335 091,00 zł z przeznaczeniem na spłatę pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sitkówka - Nowiny na 2006 rok Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sitkówka - Nowiny, do kontaktów: Krystyna Idzik - Skarbnik Gminy, Piotr Wawer - spec. ds. zamówień publicznych, ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347 50 00 wew. 30, 83, fax 041 347 50 11, e-mail: przetargi.gkb@nowiny.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.nowiny.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6 335 091,00 zł z przeznaczeniem na spłatę pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sitkówka - Nowiny na 2006 rok. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Sitkówka - Nowiny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 6335 091 zł (słownie złotych: sześć milionów trzysta trzydzieści pięć tysięcy dziewięćdziesiąt jeden złotych) zgodnie z uchwałą Rady Gminy Nr RG- XXXIX/290/05 z dnia 28 grudnia 2005 r. i Nr RG- XL/ 300/06 z dnia 25 stycznia 2006 r. z przeznaczeniem na spłatę pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sitkówka -Nowiny na 2006 rok, w tym na dofinansowanie zadań inwestycyjnych przyjętych do realizacji w uchwale budżetowej na 2006 r. w załącznikach nr 4, 4a i nr 8 tej uchwały. Dofinansowanie obejmować będzie również nakłady inwestycyjne na te zadania poniesione przez Gminę od początku 2006 r. a) uruchomienie kredytu nastąpi w 2006 roku w transzach; uruchomienie pierwszej transzy kredytu nastąpi w terminie 3 dni od daty podpisania umowy kredytowej w wysokości wskazanej przez Zamawiającego; uruchomienie kolejnych transz nastąpi na wniosek Zamawiającego do końca 2006 roku, w terminach i kwotach wskazanych przez Zamawiającego; b) spłata kapitału będzie następować co trzy miesiące w ratach od 20 marca 2008 roku do 20 czerwca 2010 roku w terminach i kwotach wynikających z Harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji; c) oprocentowanie kredytu będzie zmienne w okresach odsetkowych; odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz jeszcze nic uruchomionego; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę W1BOR 3M obliczonej jako suma: - dla pierwszego okresu odsetkowego z ostatniego notowania poprzedzającego dzień podpisania umowy kredytu; c) dla następnych okresów z ostatniego notowania poprzedzającego dzień zmiany stopy procentowej tj. dzień rozpoczynający dany okres odsetkowy i marży Wykonawcy; d) płatności odsetkowe będą realizowane w okresach trzymiesięcznych z dołu, na podstawie zawiadomienia banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni roboczych przed datą płatności, odsetki obliczane będą z zastosowaniem następującej formuły: K = N x (R + M) x D/(365 x 100); K - odsetki, N - pozostała do spłacenia kwota kredytu, R - stopa bazowa oprocentowania, M - marża kredytodawcy, D - liczba dni okresu odsetkowego, terminy płatności odsetkowych będą zgodne z terminami spłat kapitału w terminach wynikających z Harmonogramu spłaty kredytu zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji; e) koniec pierwszego okresu odsetkowego niezależnie od terminu uruchomienia kredytu przypada na dzień 19.12.2006 roku. Pierwszy okres odsetkowy obejmował będzie okres od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia 19.12.2006 r. włącznie. Kolejne okresy odsetkowe obejmowały będą odpowiednio 3 kolejne miesiące (np. drugi okres odsetkowy rozpocznie się dnia 20 grudnia 2006r. i trwać będzie do dnia 19 marca. 2007 r. włącznie); f) w przypadku naliczania prowizji, prowizja ta będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu; g) kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia o tym kredytodawcy z 14-dniowym wyprzedzeniem; h) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; i) nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu. 2. Uchwały Rady Gminy Nr RG- XXXIX/290/05 z dnia 28 grudnia 2005 r. i Nr RG-XL/ 300/06 z dnia 25 stycznia 2006 r. oraz załączniki nr 4,4a i nr 8 tej uchwały znajdują się na stronie internetowej www.bip.nowiny.com.pl 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.06.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 6 800,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść do dnia 21.07.2006r. do godz. 10.30 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, oraz złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdz V specyfikacji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów "spełnia" lub "nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu. a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę składającego ofertę 3. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem zawartym w rozdz. VIII siwz. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy załączyć Pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r Nr 42, poz. 369 z późn. zm) 5. W przypadku składania, oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia - należy załączyć Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 199Jr. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r Nr 42, poz. 369 z późn. zm)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowiny.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. SIWZ w wersji papierowej Zamawiający przekaże bezpłatnie zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Urzędu Gminy Sitkówka - Nowiny, ul. Białe Zagłębie 25, pok. nr 33. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 19.08.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny, ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, sala konferencyjna - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.