eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Szczecin: Wykonanie prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim.
Numer ogłoszenia: 363834 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Księcia Sambora 4, 70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8146111, faks 091 8146134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl/szczecin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim. 2. Zakres, sposób wykonania zamówienia oraz warunki dodatkowe zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ nr 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem uprawnienia obowiązujące na terenie RP w zakresie wytwarzania, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodzie 19 13 07 oraz dysponują laboratorium do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadają osoby przewidziane do nadzoru technologicznego posiadają uprawnienia geologiczne kat. IV lub V. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 ustawy Pzp, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia aktualnego, zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07 lub kopii wniosku złożonego do właściwego Urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami o kodzie 19 13 07. 4. Kopia aktualnej decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07 lub kopii umowy z podmiotami posiadającymi zezwolenie na transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia wraz z kopią decyzji wystawionej na dane podmioty. 5. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu laboratorium lub umowy z podmiotami posiadającymi laboratorium posiadającego: - certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258), lub - uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11, poz. 84, z późn. zm.). Spełnieniem warunku będzie załączenie do oświadczenia kopii certyfikatu lub uprawnień, lub kopii umowy z podmiotami posiadającymi laboratorium wraz z kopią certyfikatu lub uprawnień wystawionych na laboratorium. 6. Kopia uprawnień geologicznych kat. IV lub V. dla dwóch osób przewidzianych do nadzoru technologicznego sczerpywania. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie załączenie do oferty referencji lub innych dokumentów świadczących o należytym wykonaniu usług tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, na łączną kwotę minimum 300.000 zł. 8. Wykaz zbiorników do magazynowania oraz cystern do transportu odpadu wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przeglądach i dopuszczeniu do przechowywania i transportu produktów ropopochodnych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl/szczecin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy Biura AMW w Szczecinie ul. Księcia Sambora 4 70-232 Szczecin..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w kancelarii OT BAMW w Szczecinie pok. nr 1 lub pocztą na adres podany w sekcji I ogłoszenia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.