Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Bydgoszcz: CZĘŚCI I AKCESORIA DO POJAZDU HONKER, JELCZ, STAR, IVECO, MERCEDES 290D
Numer ogłoszenia: 363826 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1189 , ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 48-52 378 16 40, faks 48-52 378 12 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚCI I AKCESORIA DO POJAZDU HONKER, JELCZ, STAR, IVECO, MERCEDES 290D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielono na V części, z których każda stanowi samoistne zamówienie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części lub na cały przedmiot zamówienia. Wszelkie zapisy i wymogi znajdujące się w SIWZ dotyczą każdej części zamówienia chyba, że zapis szczegółowy stanowi inaczej. 2. Opis części zamówienia: I część zamówienia: HONKER, HONKER 2000, TARPAN/HONKER,75 pozycji II część zamówienia: JELCZ 642, 662, 417, 862, 416, 31 pozycji III część zamówienia: STAR 200, 266M, 944, 744, 12.227, 23 pozycje IV część zamówienia: IVECO STRALIS, 5 pozycji V część zamówienia: MERCEDES 290D, 16 pozycji. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być dopuszczone do obrotu oraz posiadać minimum 12. miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty dostawy. Wyroby powinny być fabrycznie nowe i kompletne oraz muszą należeć do jednej z nw. grup: 1) oryginalne, oznakowane logo producenta, który dostarcza go na pierwszy montaż pojazdu i zawierające na opakowaniu przynajmniej numer według katalogu tego producenta, 2) oryginalne, oznakowane logo producenta pojazdu i zawierające na opakowaniu przynajmniej numer katalogowy - to części zamienne takiej samej jakości jak elementy wykorzystywane do pierwszego montażu samochodów oraz produkowane zgodnie ze specyfikacją producenta pojazdu. Obejmuje to również części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej, co wymienione elementy pojazdu. 3) o równoważnej jakości (zamienniki), zawierające na opakowaniu przynajmniej numer katalogowy według katalogu producenta - to wyłącznie części zamienne wyprodukowane przez jakiekolwiek przedsiębiorstwo zdolne w dowolnej chwili potwierdzić, że dane części odpowiadają jakości elementów, które są lub były wykorzystywane do montażu danego pojazdu. 4. Miejsce dostawy: a) Siedziba Zamawiającego, Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2: część I poz. 1÷70,część II, część III poz. 1÷20, część IV, część V poz. 13÷16 zamówienia; b) JW. 4222 GIŻYCKO, ul. Moniuszki 7: część I poz. 71÷75, część III poz. 21÷23, część V poz. 1÷12 zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli wykonawca korzysta z potencjału innego podmiotu przedłoży pisemną umowę, z której będzie wynikać, że podmiot trzeci oddaje do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Powstańców Warszawy 2; 85-915 Bydgoszcz; sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: kancelaria w sztabie na 1 piętrze w siedzibie zamawiającego, wejście przez biuro przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej jeżeli wartość umowy przekroczy 50 000 zł. 1) Każdy wykonawca może złożyć w formie pisemnej tylko jedną ofertę na daną część/części (wraz z załącznikami w postaci oświadczeń i dokumentów) napisaną w sposób trwały na maszynie lub komputerze. Dopuszcza się odręczne, czytelne wypełnienie formularza ofertowego i załączników związanych z ofertą. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i spełniać wymogi w niej określone oraz być zgodna z ustawą. 2) Wraz z ofertą należy w kopercie złożyć: a) wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania; b) szczegółową specyfikację cenową przedmiotu zamówienia; c) ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania i do zawarcia umowy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4) Zamawiający zaleca aby pierwsza strona złożonych dokumentów zawierała spis treści a strony były ponumerowane i trwale spięte (zszyte). Ofert nie bindować. 5) Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu , do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 6) Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w pkt 6 SIWZ muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. 7) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować. 8) Opakowanie i oznakowanie ofert. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę, adres wykonawcy i nr faksu. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać Oferta na przetarg, sprawa 12/Sam/D/13 z dopiskiem: nie otwierać przed 17.09.2013 r. godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi w sekcji zamówień publicznych p.222 blok nr 8.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa urządzeń typu NGFW, w tym urządzenia z obsługą technologii SSL VPN, wraz z instalacją i wdrożeniem"
- Dostawa hamowni do pomiaru mocy do laboratorium diagnostyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- Dostawa gaśnic
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego szt. 1"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sond, odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań metodą fluorescencyjną hybrydyzacji in situ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami zamiennymi samochodów osobowych,ciężarowych,ciągników rolniczych wraz z osprzętem,przyczep oraz sprzętu do utrzymania dróg w RDW w Sokółce z podziałem na 2 zadania
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
- dostawa części zamiennych do autobusów.
więcej: Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.