eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlesinDostawa pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Ślesin: Dostawa pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Numer ogłoszenia: 35886 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ślesinie , ul. Kościelna 46, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2704137, faks 0-63 2704137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.powiat.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie: Pelletu drzewnego spełniającego normę EN 14961-2, granulat 6 mm w szacunkowej ilości 117 ton. 2. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 09111400-4 Paliwa drzewne. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Pellet drzewny objęty przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe normy EN 14961-2, workowany , w workach o wadze 15 kg , worki foliowe zgrzewane winny zawierać oznaczenie normy jakościowej pelletu, nazwę producenta i numer partii, w tym numer przyznanego certyfikatu. Granulacja pelletu - 6 mm. Jednorazowa dostawa - 23,4 tony. Sukcesywna dostawa pelletu winna następować na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie, w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 15.00, w ilości każdorazowo zapotrzebowanej przez Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pelletu do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie środkami transportu do tego przystosowanymi. W pojeździe dostarczającym pellet znajdować się będzie każdorazowo do wglądu kopia dokumentu potwierdzającego jakość dostarczanego pelletu. Pellet znajdować się będzie na paletach bezzwrotnych umożliwiających jego rozładunek wózkiem widłowym, palety z towarem opakowane w wodoszczelny kaptur foliowy, odporny na wiatr, deszcz, śnieg i promieniowanie UV..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków złożone przez Wykonawcę, zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru upoważniające do prowadzenia działalności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków złożone przez Wykonawcę, zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru upoważniające do prowadzenia działalności

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków złożone przez Wykonawcę, zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru upoważniające do prowadzenia działalności

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków złożone przez Wykonawcę, zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru upoważniające do prowadzenia działalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków złożone przez Wykonawcę, zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru upoważniające do prowadzenia działalności. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków metodą spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie ww. warunki wykonawca spełnia. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Certyfikat jakości potwierdzający spełnienie normy EN 14961-2. W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie powyższego dokumentu przez tłumacza przysięgłego. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 3. Zaparafowany projekt umowy, która będzie obowiązywała po zakończeniu procedury. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca bądź ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpsslesin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Kościelna 46, 62- 561 Ślesin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie, ul. Kościelna 46 - pok. nr 102 w godzinach 8.00 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.