eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaRozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratach ZUS w Cieszynie oraz w Żywcu, a także modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Cieszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Bielsko-Biała: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratach ZUS w Cieszynie oraz w Żywcu, a także modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Cieszynie.
Numer ogłoszenia: 352196 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratach ZUS w Cieszynie oraz w Żywcu, a także modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Cieszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w obiektach ZUS: O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A; O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek B; O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2; Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2; Inspektorat ZUS Cieszyn ul. Bielska 29 oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS Cieszyn ul. Bielska 29 Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, ST, umową oraz obowiązującymi normami i przepisami. Budowę instalacji teletechnicznych należy wykonać w wyznaczonych pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach technicznych i korytarzach biurowców ZUS. Po wykonaniu robót należy opracować dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. wyniki pomiarów i testów wszystkich instalowanych systemów, instrukcje obsługi, parametry zastosowanych urządzeń, schematy z numeracją gniazd i kabli oraz ich lokalizacją. Wymagana będzie bezpłatna 25-letnia gwarancja od producentów oferowanych podsystemów okablowania i sprzętu zawierająca w sobie również gwarancje na komponenty (min. kable, gniazda, wkładki). Wszystkie prace instalacyjne należy wykonać zgodnie z wymaganiami PN-92/E-0509 oraz warunkami technicznego wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - tom V - Instalacje elektryczne W-wa 1988 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następującym zakresie: Część I Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A i budynek B Część II Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2 Część III Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2 Część IV Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta - budynek Inspektoratu ZUS Cieszyn ul. Bielska 29 Szczegółowy zakres prac zawierają Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszego wniosku. Przedmiary robót zostały dołączone przez Zamawiającego tylko w celu ułatwienia Wykonawcom kalkulacji cenowej. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany jako załącznik do oferty. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Sposób przeprowadzenia prac: Zamawiający przekaże w terminie 3 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę protokolarnie obiekt dla wykonania robót budowlanych. Przyjmuje się, że od momentu rozpoczęcia prac, Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i porządek w pomieszczeniach w których będzie realizowany zakres prac. Organizacja robót. Prace nie mogą utrudniać funkcjonowania Zakładu. Wykonawca będzie utrzymywać teren w czystości i porządku. Wykonywanie robót Wykonywanie robót - Przed podpisaniem umowy sporządzony zostanie harmonogram prac rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i podziałem na prace uciążliwe i nie uciążliwe dla Zamawiającego ponieważ wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Roboty pomocnicze: Wynoszenie i wnoszenie mebli lub przesuwanie z wyjęciem i ponownym włożeniem akt, sprzętu komputerowego itp. (jeżeli zachodzić będzie taka konieczność) należy do obowiązków Wykonawcy i może być wykonywana tylko w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00 oraz pod nadzorem pracownika Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac uciążliwych tj. rozbiórki, wiercenia, wykucia, montaż korytek, zapylenia itp. w godzinach pracy Zakładu, tj. od 6:00 do 17:00 w poniedziałki oraz od 6:00 do 15:00 w pozostałe dni robocze. Prace w pomieszczeniach ochrony fizycznej, plombowanych należy wykonywać od godziny 8:00 do 14:00 w obecności pracownika Zamawiającego natomiast w pomieszczeniach UPS i szaf krosowych w godzinach od 7:00 do 15:00 w obecności pracownika Wydziału Obsługi Informatycznej. Pozostałe prace mogą być wykonywane w godzinach urzędowania, poza godzinami urzędowania oraz w dni wolne bez ograniczeń czasowych. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. W wykazie należy podać rodzaj i wartość zamówienia, datę oraz miejsce wykonania roboty); Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Karta oferty Wykonawcy ( zaleca się aby stanowił stronę tytułową ); 2. W przypadku sytuacji opisanych w rozdziale II pkt 3 SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w budynku PTTK Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w budynku PTTK Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A i budynek B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A i budynek B..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta - budynek Inspektoratu ZUS Cieszyn ul. Bielska 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta - budynek Inspektoratu ZUS Cieszyn ul. Bielska 29.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.