Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Bielsko-Biała: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratach ZUS w Cieszynie oraz w Żywcu, a także modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Cieszynie.
Numer ogłoszenia: 352196 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratach ZUS w Cieszynie oraz w Żywcu, a także modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Cieszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w obiektach ZUS: O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A; O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek B; O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2; Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2; Inspektorat ZUS Cieszyn ul. Bielska 29 oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS Cieszyn ul. Bielska 29 Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, ST, umową oraz obowiązującymi normami i przepisami. Budowę instalacji teletechnicznych należy wykonać w wyznaczonych pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach technicznych i korytarzach biurowców ZUS. Po wykonaniu robót należy opracować dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. wyniki pomiarów i testów wszystkich instalowanych systemów, instrukcje obsługi, parametry zastosowanych urządzeń, schematy z numeracją gniazd i kabli oraz ich lokalizacją. Wymagana będzie bezpłatna 25-letnia gwarancja od producentów oferowanych podsystemów okablowania i sprzętu zawierająca w sobie również gwarancje na komponenty (min. kable, gniazda, wkładki). Wszystkie prace instalacyjne należy wykonać zgodnie z wymaganiami PN-92/E-0509 oraz warunkami technicznego wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - tom V - Instalacje elektryczne W-wa 1988 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następującym zakresie: Część I Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A i budynek B Część II Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2 Część III Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2 Część IV Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta - budynek Inspektoratu ZUS Cieszyn ul. Bielska 29 Szczegółowy zakres prac zawierają Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszego wniosku. Przedmiary robót zostały dołączone przez Zamawiającego tylko w celu ułatwienia Wykonawcom kalkulacji cenowej. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany jako załącznik do oferty. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Sposób przeprowadzenia prac: Zamawiający przekaże w terminie 3 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę protokolarnie obiekt dla wykonania robót budowlanych. Przyjmuje się, że od momentu rozpoczęcia prac, Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i porządek w pomieszczeniach w których będzie realizowany zakres prac. Organizacja robót. Prace nie mogą utrudniać funkcjonowania Zakładu. Wykonawca będzie utrzymywać teren w czystości i porządku. Wykonywanie robót Wykonywanie robót - Przed podpisaniem umowy sporządzony zostanie harmonogram prac rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i podziałem na prace uciążliwe i nie uciążliwe dla Zamawiającego ponieważ wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Roboty pomocnicze: Wynoszenie i wnoszenie mebli lub przesuwanie z wyjęciem i ponownym włożeniem akt, sprzętu komputerowego itp. (jeżeli zachodzić będzie taka konieczność) należy do obowiązków Wykonawcy i może być wykonywana tylko w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00 oraz pod nadzorem pracownika Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac uciążliwych tj. rozbiórki, wiercenia, wykucia, montaż korytek, zapylenia itp. w godzinach pracy Zakładu, tj. od 6:00 do 17:00 w poniedziałki oraz od 6:00 do 15:00 w pozostałe dni robocze. Prace w pomieszczeniach ochrony fizycznej, plombowanych należy wykonywać od godziny 8:00 do 14:00 w obecności pracownika Zamawiającego natomiast w pomieszczeniach UPS i szaf krosowych w godzinach od 7:00 do 15:00 w obecności pracownika Wydziału Obsługi Informatycznej. Pozostałe prace mogą być wykonywane w godzinach urzędowania, poza godzinami urzędowania oraz w dni wolne bez ograniczeń czasowych. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. W wykazie należy podać rodzaj i wartość zamówienia, datę oraz miejsce wykonania roboty); Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Karta oferty Wykonawcy ( zaleca się aby stanowił stronę tytułową ); 2. W przypadku sytuacji opisanych w rozdziale II pkt 3 SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w budynku PTTK Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w budynku PTTK Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A i budynek B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 budynek A i budynek B..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - O/ZUS Bielsko-Biała ul. Traugutta 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN - Inspektorat ZUS Żywiec ul. Piernikarska 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta - budynek Inspektoratu ZUS Cieszyn ul. Bielska 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN oraz modernizacja okablowania i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta - budynek Inspektoratu ZUS Cieszyn ul. Bielska 29.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 45.31.10.00-0, 32.52.00.00-4, 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR- 2 Części postępowania"
- Zbijanie sopli i zrzucanie śniegu z dachów budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej w sezonie zimowym w okresie od 15 listopada 2024 r. do 31 marca 2025 r.
- Remont 2 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej i Przedszkola nr 40 w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu p osiłków dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.