Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Słupsk: Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji serwera aplikacyjnego Forms and Reports w ramach produktów Oracle Fusion Middleware
dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 351928 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji serwera aplikacyjnego Forms and Reports w ramach produktów Oracle Fusion Middleware dla Urzędu Miejskiego w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: Część I - Licencja serwera aplikacyjnego Forms a nd Reports w ramach produktów Oracle Fusion Middleware - licencja na 1 procesor bez asysty technicznej i bez nośników lub równoważna; Część II - Drukarka do kart plastikowych; Część III - Drukarka do kodów kreskowych; Część IV - Drukarki laserowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 48.61.00.00-7, 30.23.21.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis oferowanego sprzętu - dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu (części II-IV). Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu CE (dot. Części II-IV zamówienia). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów równoważnych (dla Części I) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą: a) pełne warunki, zakres i zasady realizacji zamówienia dla produktu równoważnego; b) oświadczenie potwierdzone przez firmę COIG S.A. z siedzibą przy ul. Mikołowskiej 100, 40-065 Katowice, o pełnej kompatybilności produktu równoważnego z systemem KSAT2000i posiadanym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania zawierający klucze licencji oraz dane posiadacza licencji - Zamawiającego, w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla Stron postanowienia zawiera projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ - Załączniki Nr 6/1 i 6/2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy, zgodnie z treścią § 10 projektu umowy - Załącznik 6/2 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Organizacji Urzędu
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
pok. 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Organizacji Urzędu Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Licencja serwera aplikacyjnego Forms and Reports w ramach produktów Oracle Fusion Middleware.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja serwera aplikacyjnego Forms and Reports w ramach produktów Oracle Fusion Middleware - licencja na 1 procesor bez asysty technicznej i bez nośników lub równoważna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarka do kart plastikowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka do kart plastikowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka do kodów kreskowych;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka do kodów kreskowych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarki laserowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników, kontroli, płynów systemowych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy kapilarnej do wykonywania badań proteinogramów oraz immunotypowania - 99/TP/2024
- "Modernizacja systemu konferencyjnego do obsługi sesji Rady Miejskiej"
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej w Słupsku z podziałem na III części.
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. W. Szymborskiej 7 w Słupsku- 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania, w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gm. Miasta Sopotu i jednostkach
- Zakup i wdrożenie systemu kompleksowej ochrony sieci teleinformatycznej Urzędu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd w Knurowie
- "Rozbudowa istniejących subskrypcji oprogramowania do macierzy znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego"
- "Zakup sprzętu kinotechnicznego dla kina Radość w Wolbromiu".
- Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- Dostawa materiałów szkoleniowych, oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.