Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Brzesko: ASYSTENT RODZINY 2016
Numer ogłoszenia: 351836 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzesku , ul. Adama Mickiewicza 21, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6631583, faks 014 6630705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.brzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ASYSTENT RODZINY 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzesku w roku 2016. Zamawiający poszukuje 2 osoby na zadanie 1, oraz 1 osobę na zadanie 2. Zadanie nr 1 Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na świadczeniu usług asystenta rodziny maksymalnie dla 15 rodzin zamieszkałych na terenie miasta Brzeska i gminy Brzesko. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w wymiarze maksymalnie 160 godzin miesięcznie. Zadanie nr 2. Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na świadczeniu usług asystenta rodziny maksymalnie dla 15 rodzin zamieszkałych na terenie miasta Brzeska i gminy Brzesko. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w wymiarze maksymalnie 80 godzin miesięcznie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a)posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b)posiadać wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, c) posiadać wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; d) posiadać dodatkowe szkolenia z zakresu pracy asystenta rodziny z wyłączeniem szkoleń o których mowa w art. 12 ust 1 pkt 1c ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) e) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; f) powinna wypełniać obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; g) powinna nie być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe h) nie może łączyć pracy asystenta rodziny z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona, oraz przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania tego warunku polegać będzie na zweryfikowaniu zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia , nie spełnia. Należy przedłożyć kopie dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia szkoleń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a)posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b)posiadać wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, c) posiadać wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; d) posiadać dodatkowe szkolenia z zakresu pracy asystenta rodziny z wyłączeniem szkoleń o których mowa w art. 12 ust 1 pkt 1c ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) e) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; f) powinna wypełniać obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; g) powinna nie być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe h) nie może łączyć pracy asystenta rodziny z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona, oraz przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania tego warunku polegać będzie na zweryfikowaniu zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia , nie spełnia. Należy przedłożyć kopie dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia szkoleń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje samochodem osobowym i uprawnieniami do prowadzenia pojazdu kat. B oraz przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania tego warunku polegać będzie na zweryfikowaniu zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać upoważnienia do przeprowadzenia kontroli faktycznego potencjału technicznego wykonawcy do zrealizowania zamówienia po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy. Należy załączyć kopie prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego samochodu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje doświadczeniem w pracy asystenta rodziny minimum 3 miesiące i przedłoży podpisane oświadczenie- Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania tego warunku polegać będzie na zweryfikowaniu zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia , nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-oświadczenie o akceptacji umowy- załącznik nr 6 do siwz - kserokopie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego - kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzesku przy ul. Mickiewicza 21, 32-800 Brzesko, pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzesku przy ul. Mickiewicza 21, 32-800 Brzesko, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Remont drogi gminnej nr 250652K (ul. Zielona) w km od 0+000 do km 0+87,7 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2024 r.
- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego oraz opatrunki specjalistyczne
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
- Wyposażenie Oddziału Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku
- Modernizacja Oddziału Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.