Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-06
Katowice: Dostawa urządzeń sieciowych
Numer ogłoszenia: 319577 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa elementów sieciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy. Zamawiający prosi o wpisanie w formularzu opis przedmiotu zamówienia nazwy producenta oraz nazwę modelu oferowanego urządzenia. Wskazany producent i model urządzenia stanowi na równi z formularzem opis przedmiotu zamówienia treść oferty. Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu oferty. Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż dostarczony przez nas przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy oraz będzie pochodził z bieżącej produkcji, tj. będzie wyprodukowany nie wcześniej niż w 2011 r. Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż dostarczony przez nas przedmiot zamówienia będzie wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, będzie w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem, a elementy sprzętowe będą posiadały deklaracje zgodności CE. Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia pochodzi z legalnego źródła, zostanie zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta i będzie objęty pakietem uprawnień gwarancyjnych (na warunkach opisanych w SIWZ) zawartych w cenie i świadczonych przez sieć serwisową producenta. Pod pojęciem producent należy rozumieć również przedstawiciel producenta. Oświadczenia wymienione powyżej stanowią treść oferty, a tym samym nie stanowią dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Przedmiot równoważny do przedmiotu opisanego w SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w SIWZ w zakresie, w jakim wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ, obowiązany jest wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów reprezentowanych przez przedmiot wskazany przez Zamawiającego. Spełnienie warunku równoważności Wykonawca zobowiązany jest wykazać na podpisanym i załączonym do oferty formularzu opis równoważności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto umowy zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto umowy nie przekroczyło ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 54/pn/2011, tj. zł brutto. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do wynagrodzenia netto umowy zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami dla wynagrodzenia umowy zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące adaptacji pomieszczeń w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Dostawa leków
- Leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego przeznaczenia i surowce recepturowe - 73 Pakiety
- Realizacja usługi wsparcia diagnostycznego i terapeutycznego dla dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w latach 2025-2026
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach ŚFN i EMNK 2024
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana urządzenia UTM w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka
- Modernizacja sieci IT dla PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Suchowoli i Zakładu Aktywności Zawodowej w Dąbrowie Białostockiej
- "Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.