eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego dla obiektów mostowych1. Estakada w ciągu DK-1; 2. Wiadukty nad linią kolejową w al. Pokoju (obiekt drogowy oraz obiekt tramwajowy); 3. Wiadukt nad linią kolejową w al. Pokoju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-24

Częstochowa: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego dla obiektów mostowych: 1. Estakada w ciągu DK-1; 2. Wiadukty nad linią kolejową w al. Pokoju (obiekt drogowy oraz obiekt tramwajowy); 3. Wiadukt nad linią kolejową w al. Pokoju
Numer ogłoszenia: 316948 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie , ul. Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, faks 34 3664305 wew. 60, 3664337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego dla obiektów mostowych: 1. Estakada w ciągu DK-1; 2. Wiadukty nad linią kolejową w al. Pokoju (obiekt drogowy oraz obiekt tramwajowy); 3. Wiadukt nad linią kolejową w al. Pokoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Temat: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego estakady w ciągu DK1 Opis: Zakres przewidywanych prac zmierzających do ustalenia aktualnej nośności przedmiotowego obiektu mostowego 13-przęsłowego o konstrukcji sprężonej długości 269,50m i szerokości 19,90m z uwzględnieniem potrzeby dalszej eksploatacji utrzymania istniejącej konstrukcji: 1. Szczegółowe oględziny obiektu, 2. Inwentaryzacja uszkodzeń z opisem i analizą, 3. Badania wytrzymałościowe i chemiczne betonu, lokalizacja zbrojenia oraz oszacowanie zagrożenia korozyjnego zbrojenia w ustroju niosącym w podporach, a w szczególności: - Określenie wytrzymałości betonu na ściskanie na podstawie laboratoryjnych badań pobranych próbek lub metodą [pull-off], - Oszacowanie wytrzymałości betonu na rozciąganie metodą [pull-off], - Ocena stopnia skarbonatyzowania przekroju betonowego z określeniem rozkładu pH, - Lokalizacja zbrojenia, pomiar grubości otuliny i średnicy zbrojenia oraz pomiar ubytków korozyjnych zbrojenia, - Oszacowanie zagrożenia konstrukcji korozją chemiczną, - W przypadku stwierdzenia rys pomiar rozwartości rys wraz z oznakowaniem do dalszych pomiarów 4. Pomiary niwelacyjne obiektu oraz ewentualne przewierty kontrolne. 5. Ustalenie aktualnej nośności użytkowej obiektu na podstawie wyników badań i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych. 6. Określenie strategii dalszego postępowania z obiektem z uwzględnieniem potrzeby utrzymania istniejącej konstrukcji oraz zakresu wymaganych prac w celu dalszej eksploatacji. Należy również określić szacunkowe koszty prac remontowych. 7. Wykonanie raportu końcowego obejmującego ocenę stanu technicznego obiektu na podstawie wniosków z przeglądu oraz wyników z badań materiałowych i obliczeń. Zadanie częściowe nr 2 Temat: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego wiaduktów nad linią kolejową w al. Pokoju (obiekt drogowy oraz obiekt tramwajowy) Opis: Zakres przewidywanych prac zmierzających do ustalenia aktualnej nośności przedmiotowych obiektów mostowych trzyprzęsłowych o konstrukcji żelbetowej (obiekt drogowy - długość 23,55m i szerokość 12,87m; obiekt tramwajowy - 23,55m i szerokość 9,60m) z uwzględnieniem potrzeby dalszej eksploatacji utrzymania istniejącej konstrukcji: 1. Szczegółowe oględziny obiektu, 2. Inwentaryzacja uszkodzeń z opisem i analizą, 3. Badania wytrzymałościowe i chemiczne betonu, lokalizacja zbrojenia oraz oszacowanie zagrożenia korozyjnego zbrojenia w ustroju niosącym w podporach, a w szczególności: - Określenie wytrzymałości betonu na ściskanie na podstawie laboratoryjnych badań pobranych próbek lub metodą [pull-off], - Oszacowanie wytrzymałości betonu na rozciąganie metodą [pull-off], - Ocena stopnia skarbonatyzowania przekroju betonowego z określeniem rozkładu pH, - Lokalizacja zbrojenia, pomiar grubości otuliny i średnicy zbrojenia oraz pomiar ubytków korozyjnych zbrojenia, - Oszacowanie zagrożenia konstrukcji korozją chemiczną, - W przypadku stwierdzenia rys pomiar rozwartości rys wraz z oznakowaniem do dalszych pomiarów 4. Pomiary niwelacyjne obiektu oraz ewentualne przewierty kontrolne. 5. Ustalenie aktualnej nośności użytkowej obiektu na podstawie wyników badań i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych. 6. Określenie strategi dalszego postępowania z obiektem z uwzględnieniem potrzeby utrzymania istniejącej konstrukcji oraz zakresu wymaganych prac w celu dalszej eksploatacji. Należy również określić szacunkowe koszty prac remontowych. 7. Wykonanie raportu końcowego obejmującego ocenę stanu technicznego obiektu na podstawie wniosków z przeglądu oraz wyników z badań materiałowych i obliczeń. Zadanie częściowe nr 3 Temat: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego wraz z określeniem nośności użytkowej dla wiaduktu nad linią kolejową w al. Pokoju. Opis: Modernizacja przedmiotowego obiektu o długości całkowitej 203m, przeprowadzona w latach 2007-2008 polegała na uciągleniu płyty (konstrukcja, płyta ramownicowa z przegubami). Ustrój nośny zakończony szczelinami dylatacyjnymi nad przyczółkami. Zaprojektowano dwie dylatacje jednomodułowe skrajne (o przemieszczeniu +/- 40mm każda). Zastosowano dylatacje typu ALGA LW80. Ekspertyza ma określić 1. Przyczyny przecieku wody przez urządzenia dylatacyjne na przyczółki obiektu, szczególnie widoczne są w okresie zimowym. (wtedy pojawiają się usterki wkładki gumowej). 2. Określenie, czy Wykonawca modernizacji wiaduktu realizując obiekt na podstawie dokumentacji opracowanej w roku 2006, powinien zmienić dylatację dostosowując ją do wydanych przez IBDiM w 2007r. wytycznych dotyczących doboru urządzeń dylatacyjnych oraz ich wbudowania i odbioru. Czy decyzję w sprawie ewentualnej zamiany dylatacji powinno podjąć Biuro Projektowe pełniące nadzór autorski . 3. Dokonać oceny przebiegu procesu inwestycyjnego w zakresie dylatacji . 4. Wskazać sposób naprawy lub wymiany dylatacji bez naruszania konstrukcji torowiska tramwajowego, aby zapewnić ich szczelność. 5. Określić szacunkowe koszty zaproponowanych rozwiązań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 300,00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 300,00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 300,00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKAZ USŁUG - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykonali główne usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę projektową polegającą na opracowaniu ekspertyzy lub orzeczeniu technicznym obiektu mostowego o dł. równej lub większej niż 20m Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - USŁUGA - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: - 1 - osoba - konstrukcyjno-budowlanej: mostowej. Uwaga: Osoby wykonujące usługę powinny posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez usługi główne uważane będzie wykonanie przynajmniej jednej usługi projektowej polegającej na opracowaniu ekspertyzy lub orzeczeniu technicznym obiektu mostowego o dł. równej lub większej niż 20m;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, należy przedłożyć OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW - ART.22 UST.1 USTAWY-PZP - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 1. Inne wymagane dokumenty: 1. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 6; 2. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy; 3. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO PROTOKOŁU - Załącznik nr 7. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty); 5. GRUPA KAPITAŁOWA - Należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z póź. zm.) lub informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; 6. WZÓR UMOWY - Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty) 7. Załącznik nr 1 do umowy - Stanowi załącznik do umowy (nie należy załączać do oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE Popiełuszki 4/6 42-217 CZĘSTOCHOWA pok. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 09:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE Popiełuszki 4/6 42-217 CZĘSTOCHOWA pok. 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: dwa miesiące od dnia podpisania umowy - dla zadania częściowego: 1; dwa miesiące od dnia podpisania umowy - dla zadania częściowego: 2; do dnia 2014-10-20 - dla zadania częściowego: 3..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego estakady w ciągu DK1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidywanych prac zmierzających do ustalenia aktualnej nośności przedmiotowego obiektu mostowego 13-przęsłowego o konstrukcji sprężonej długości 269,50m i szerokości 19,90m z uwzględnieniem potrzeby dalszej eksploatacji utrzymania istniejącej konstrukcji: 1. Szczegółowe oględziny obiektu, 2. Inwentaryzacja uszkodzeń z opisem i analizą, 3. Badania wytrzymałościowe i chemiczne betonu, lokalizacja zbrojenia oraz oszacowanie zagrożenia korozyjnego zbrojenia w ustroju niosącym w podporach, a w szczególności: - Określenie wytrzymałości betonu na ściskanie na podstawie laboratoryjnych badań pobranych próbek lub metodą [pull-off], - Oszacowanie wytrzymałości betonu na rozciąganie metodą [pull-off], - Ocena stopnia skarbonatyzowania przekroju betonowego z określeniem rozkładu pH, - Lokalizacja zbrojenia, pomiar grubości otuliny i średnicy zbrojenia oraz pomiar ubytków korozyjnych zbrojenia, - Oszacowanie zagrożenia konstrukcji korozją chemiczną, - W przypadku stwierdzenia rys pomiar rozwartości rys wraz z oznakowaniem do dalszych pomiarów 4. Pomiary niwelacyjne obiektu oraz ewentualne przewierty kontrolne. 5. Ustalenie aktualnej nośności użytkowej obiektu na podstawie wyników badań i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych. 6. Określenie strategii dalszego postępowania z obiektem z uwzględnieniem potrzeby utrzymania istniejącej konstrukcji oraz zakresu wymaganych prac w celu dalszej eksploatacji. Należy również określić szacunkowe koszty prac remontowych. 7. Wykonanie raportu końcowego obejmującego ocenę stanu technicznego obiektu na podstawie wniosków z przeglądu oraz wyników z badań materiałowych i obliczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego wiaduktów nad linią kolejową w al. Pokoju (obiekt drogowy oraz obiekt tramwajowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidywanych prac zmierzających do ustalenia aktualnej nośności przedmiotowych obiektów mostowych trzyprzęsłowych o konstrukcji żelbetowej (obiekt drogowy - długość 23,55m i szerokość 12,87m; obiekt tramwajowy - 23,55m i szerokość 9,60m) z uwzględnieniem potrzeby dalszej eksploatacji utrzymania istniejącej konstrukcji: 1. Szczegółowe oględziny obiektu, 2. Inwentaryzacja uszkodzeń z opisem i analizą, 3. Badania wytrzymałościowe i chemiczne betonu, lokalizacja zbrojenia oraz oszacowanie zagrożenia korozyjnego zbrojenia w ustroju niosącym w podporach, a w szczególności: - Określenie wytrzymałości betonu na ściskanie na podstawie laboratoryjnych badań pobranych próbek lub metodą [pull-off], - Oszacowanie wytrzymałości betonu na rozciąganie metodą [pull-off], - Ocena stopnia skarbonatyzowania przekroju betonowego z określeniem rozkładu pH, - Lokalizacja zbrojenia, pomiar grubości otuliny i średnicy zbrojenia oraz pomiar ubytków korozyjnych zbrojenia, - Oszacowanie zagrożenia konstrukcji korozją chemiczną, - W przypadku stwierdzenia rys pomiar rozwartości rys wraz z oznakowaniem do dalszych pomiarów 4. Pomiary niwelacyjne obiektu oraz ewentualne przewierty kontrolne. 5. Ustalenie aktualnej nośności użytkowej obiektu na podstawie wyników badań i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych. 6. Określenie strategi dalszego postępowania z obiektem z uwzględnieniem potrzeby utrzymania istniejącej konstrukcji oraz zakresu wymaganych prac w celu dalszej eksploatacji. Należy również określić szacunkowe koszty prac remontowych. 7. Wykonanie raportu końcowego obejmującego ocenę stanu technicznego obiektu na podstawie wniosków z przeglądu oraz wyników z badań materiałowych i obliczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego wraz z określeniem nośności użytkowej dla wiaduktu nad linią kolejową w al. Pokoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja przedmiotowego obiektu o długości całkowitej 203m, przeprowadzona w latach 2007-2008 polegała na uciągleniu płyty (konstrukcja, płyta ramownicowa z przegubami). Ustrój nośny zakończony szczelinami dylatacyjnymi nad przyczółkami. Zaprojektowano dwie dylatacje jednomodułowe skrajne (o przemieszczeniu +/- 40mm każda). Zastosowano dylatacje typu ALGA LW80. Ekspertyza ma określić 1. Przyczyny przecieku wody przez urządzenia dylatacyjne na przyczółki obiektu, szczególnie widoczne są w okresie zimowym. (wtedy pojawiają się usterki wkładki gumowej). 2. Określenie, czy Wykonawca modernizacji wiaduktu realizując obiekt na podstawie dokumentacji opracowanej w roku 2006, powinien zmienić dylatację dostosowując ją do wydanych przez IBDiM w 2007r. wytycznych dotyczących doboru urządzeń dylatacyjnych oraz ich wbudowania i odbioru. Czy decyzję w sprawie ewentualnej zamiany dylatacji powinno podjąć Biuro Projektowe pełniące nadzór autorski . 3. Dokonać oceny przebiegu procesu inwestycyjnego w zakresie dylatacji . 4. Wskazać sposób naprawy lub wymiany dylatacji bez naruszania konstrukcji torowiska tramwajowego, aby zapewnić ich szczelność. 5. Określić szacunkowe koszty zaproponowanych rozwiązań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.