eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › REMONT DROGI GMINNEJ 1016140 O KROGULNA - SIEDLICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Pokój: REMONT DROGI GMINNEJ 1016140 O KROGULNA - SIEDLICE
Numer ogłoszenia: 31327 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokój , ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapokoj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI GMINNEJ 1016140 O KROGULNA - SIEDLICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty ziemne na poszerzeniach do 0.7 m i mijankach wykonane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 3 km - 731 m3, 2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 2.924 m2, 3. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z piasku grub. w-wy 10 cm na mijankach i poszerzeniach - 2.924 m2, 4. Wykonanie i zagęszczenie podbudowy tłuczniowej grub. w-wy 15 cm na mijankach i poszerzeniach - 2.924 m2, 5. Roboty ziemne - ręczne formowanie poboczy gruntem z wykopów - 180 m3, 6. Wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej klińcem bazaltowym 4-31,5 mm średniej grubości warstwą 10 cm, po uprzednim zerwaniu istniejącej podbudowy na głęb. do 7 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 14.740 m2, 7. Powierzchniowe utrwalenie podbudowy tłuczniowej I warstwa - 14.740 m2, 8. Powierzchniowe utrwalenie podbudowy tłuczniowej II warstwa - 14.740 m2, 9. Mechaniczna ścinka poboczy grub. w-wy 10 cm na zawyżonych odcinkach drogi - 2.400,00 m2 10. Utwardzenie poboczy gruzem asfaltowym z zagęszczeniem walcem wibracyjnym - średnia grub. w-wy 10 cm - 416,00 m3 11. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i zagajników gęstych z odwiezieniem gałęzi na odległość 3 km z oczyszczeniem terenu z pozostałości i spaleniem na miejscu - 1.2 ha, 12. Mechaniczne koszenie poboczy - 9.984 m2, 13. Montaż znaków pionowych ostrzegawczych II generacji - 4 sztuki, 14. Montaż tablic miejscowości - 12 sztuk. Dodatkowo: 1. Wykonawca wykona badania stopnia zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów z przekazaniem protokołu z badań Zamawiającemu, 2. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność cywilną za szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót wynikłe ze złego zabezpieczenia terenu budowy. 3. Wykonawca poniesie koszty oznakowania i zabezpieczenia robót na czas budowy, 4. Wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu w/w robót winny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. 5. Po zakończeniu robót należy wywieźć gruz i uprzątnąć plac budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 24 000 zł. Wadium wnosi się w jednej lub w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy podany poniżej: Bank Spółdzielczy w Namysłowie o/Pokój numer rachunku: 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008. Za wpłatę wadium na rachunek zamawiającego uważa się dzień i godzinę uznania zaksięgowania wpływu wadium na tym rachunku. Wadium w wysokości 24 000 zł należy wnieść do dnia 02 marca 2009 r. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli do wykonania niniejszego zamówienia ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagane w cz. VII SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia itd., Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych robót budowlanych (sporządzonego przez Wykonawcę) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - w zakresie robót w zakresie nawierzchni dróg z wykonaniem podwójnego powierzchniowego utrwalenia podbudowy tłuczniowej za kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (brutto). Dla spełnienia tego warunku wystarczy przedstawić w/w wykaz wg powyższych wymagań, z którego będzie wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie robót w zakresie nawierzchni dróg z wykonaniem podwójnego powierzchniowego utrwalenia podbudowy tłuczniowej za kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (brutto) wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt 1 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum (za wyjątkiem wykazu wykonanych robót). 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pokój, Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, pok. nr 11 (Danielak Mariusz).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pokój, Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.