To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Radom: Usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych, dla KPP w Garwolinie, KPP w Żyrardowie, KPP w Żurominie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KMP w Siedlcach, KPP w Przasnyszu, KPP w Ciechanowie. Nr sprawy 75/14.
Numer ogłoszenia: 309806 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278744 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych, dla KPP w Garwolinie, KPP w Żyrardowie, KPP w Żurominie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KMP w Siedlcach, KPP w Przasnyszu, KPP w Ciechanowie. Nr sprawy 75/14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych (PDOZ) dla KPP w Garwolinie ul. Stacyjna 23, 08-400 Garwolin, dla KPP w Żyrardowie ul. Chopina 4, 96 - 300 Żyrardów, dla KPP w Żurominie, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin, dla KPP w Sokołowie Podlaskim, ul. Wolności 50, 08-300 Sokołów Podlaski, dla KMP w Siedlcach, ul. Starowiejska 66, 08-110 Siedlce, dla KPP w Przasnyszu, ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz, dla KPP w Ciechanowie, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25 06-400 Ciechanów. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczania posiłków wraz z naczyniami jednorazowego użytku z tytułu żywienia osób zatrzymanych. Posiłki odpowiadać muszą wszelkim wymaganiom określonym w przepisach powszechnie obowiązujących. Posiłki wydaje się po upływie minimum 5 godzin od chwili umieszczenia osoby zatrzymanej w pomieszczeniu. Dzienne stawki żywnościowe dla osób zatrzymanych podlegają podziałowi wg następujących kryteriów: śniadanie w godzinach 7.00-8.00 w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków, obiad w godzinach 12.00- 14.00 w ilości odpowiadającej 40% wartości energetycznej posiłków, kolacja w godzinach 18.00- 19.00 w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków. W ramach zamówienia przewiduje się wydawanie trzy razy dziennie posiłków ( śniadanie, obiad, kolacja ) w tym co najmniej jednego gorącego, przygotowane według stawek obowiązujących w przepisach resortowych, określających wartość surowca użytego do ich przygotowania, tj.: Zatrzymani, posiłki dla osób zatrzymanych norma 60 % Sz o wartości energetycznej nie mniejszej niż 2600 kcal - 8,90 zł, posiłki dla kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat norma 75% SZ o wartości energetycznej nie mniejszej niż 3200 kcal - 11,12 zł. Koszt przyrządzania łącznie z naliczonym podatkiem VAT dla posiłków ustala się procentowo do wartości surowców użytych do ich przygotowania. Wysokość marży jaką Wykonawca zaoferuje nie może przekroczyć 100% kosztu surowca (wsadu) do przygotowania posiłków wg. ww. stawek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany stawek (wartości surowca), o których mowa we wzorze Umowy § 2 oraz ich podziału o którym mowa w § 3 wzoru Umowy w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o zmianie stawki. Nowa stawka (wartości surowca) obowiązywać będzie od 1-go dnia następnego miesiąca po miesiącu w którym Wykonawca otrzymał informacje o zmianie stawki. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie telefonicznej informacji Zamawiającego dotyczącej ilości osób żywionych ( w tym kobiet w ciąży) na dwie godziny przed dostarczeniem każdego posiłku, a następnie potwierdzenia tej informacji w formie pisemnej. Posiłki muszą być dostarczane we wszystkie dni tygodnia, również w dni ustawowo wolne od pracy i w święta, na koszt wykonawcy w naczyniach jednorazowych zapewniających właściwą ochronę, odpowiednią temperaturę oraz porcjowanie, a przechowywane w nich posiłki powinny być gotowe do wydania osobom zatrzymanym wraz ze sztućcami jednorazowymi( bez widelca i noża). PODANE ILOŚCI W FORMULARZU OFERTOWYM SĄ ILOŚCIAMI SZACUNKOWYMI..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: Dla KPP w Przasnyszu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEN RES Sp.z.o.o., ul. Bulernia 5, 31-220 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3364,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4138,40
Oferta z najniższą ceną: 4138,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4138,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dla KPP w Ciechanowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Kozłowska Usługi Transportowe DUET - BET, Stołówka przy Szkole Podstawowej Nr 4 z siedzibą w Ciechanowie, ul. Płońska 143, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18993,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23362,40
Oferta z najniższą ceną: 23362,40 / Oferta z najwyższą ceną: 23362,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne, w stosunku do zadań 1-7 ujętych w wykazie, dotyczących przygotowywania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w jednostkach KPP Garwolin, KPP Żyrardów, KPP Żuromin, KPP Sokołów Podlaski, KMP Siedlce, KPP Przasnysz, KPP Ciechanów Zamawiający przeprowadził kolejno dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Na wskazane zadania w obu procedurach nie zostały złożone oferty, wobec czego postępowania zostały unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. Pierwotne warunki zamówienia w obu postępowaniach nie zostały zmienione. Przeprowadzono postępowania, 53/14 i 65/14.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - Cześć II
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu niezbędnego do wykonywania świadczeń zdrowotnych
- Dostawa wyrobów medycznych oraz soczewek wewnątrzgałkowych stosowanych w okulistyce dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o. o. w Radomiu
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Jana Pawła II w Radomiu
- Przechowywanie zwłok ludzkich, udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji zwłok oraz przeprowadzenie badań histopatologicznych na zlecenie prokuratur okręgu radomskiego
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I WIELKOGABARYTOWYCH dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.