To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Łódź: Zakup i dostawa środków czystości dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 306622 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279896 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi środków czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 (wykaz środków czystości ) -Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach posiadających zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. -Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (pojemność, dane indywidualizujące - marka;symbol, sposób użycia, data ważności;okres ważności) bez konieczności naruszania opakowania. -Wykonawca gwarantuje, że środki czystości zostaną dostarczone w opakowaniach i pojemnościach wskazanych w wykazie. Pojemność opakowania nie może być mniejsza niż wskazana w opisie przedmiotu zamówienia i nie może być większa niż 20 % opakowania wskazanego w wykazie środków czystości załącznik nr 1. W przypadku, gdy Zamawiający w wymaganiach technicznych wskazał konkretny typ towaru (producent;marka, symbol indywidualizujący towar), są one wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez co rozumie się, że będzie to towar nie gorszy niż wskazany pod względem parametrów: -ilościowych - pojemność opakowania nie może być mniejsza niż wskazana w opisie przedmiotu zamówienia, i nie może być większa niż 20 % opakowania wskazanego w wykazie środków czystości załącznik nr 1. -jakościowych - towar równoważny musi mieć takie same zastosowanie jak asortyment wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, -walorów użytkowych. Wykonawca oferujący produkt równoważny o większej ilości w opakowaniu niż podana w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji dokonuje przeliczenia biorąc pod uwagę ilość w opakowaniu wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca wycenia ułamkową część opakowania - jeżeli taka wynika z przeliczenia. W przypadku oferowania towarów równoważnych na Wykonawcy, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności w stosunku do towarów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w zaproszeniu do negocjacji, w formie pisemnej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych - Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające ich równoważność w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności oferowanych towarów przez porównanie ich specyfikacji technicznych z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1. Wymagania w stosunku do sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do: -dokonywania sukcesywnych dostaw towarów składających się na przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego w pkt. 3 niniejszego zaproszenia do negocjacji -Dostawy realizowane będą na podstawie pisemnego zapotrzebowania, złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, w którym zostanie wskazana ilość i asortyment zamawianych towarów. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji. Zmniejszenie zakupu ilości produktów nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych. -Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania okresu niezmienności cen jednostkowych umownych przez cały okres obowiązywania umowy tj. 24 miesięcy. -Dostarczany towar musi posiadać datę ważności nie krótszą niż dwa lata od daty złożenia zamówienia za wyjątkiem towarów o specyficznych właściwościach, które mają inny termin ważności, towary te winny mieć datę ważności nie krótszą niż 70 % okresu przydatności dla danego towaru. -W przypadku przyjęcia przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej określona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności. -W przypadku ujawnienia wad jakościowych środków czystości, braków ilościowych lub w przypadku dostarczenia środków czystości przeterminowanych Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie drogą elektroniczną lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków wolnych od wad w terminie: do 12 godzin dla zamówień cito oraz do 48 godzin dla zamówień rutynowych na swój koszt i ryzyko. -W przypadku towaru, który nie musi zgodnie z przepisami obowiązującego prawa posiadać daty ważności i numeru serii Wykonawca wraz z umową przetargową dostarczy listę tych towarów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 33.71.19.00 - Mydło 37.60.00.00 - 37.60.00.00 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.22.41.00 - Miotły 39.22.42.00 - Szczotki 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.52.58.10 - Ściereczki do polerowania 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Delkor Sp. z o.o., ul. Szczecińska 61-67, 91-222 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72250,76
Oferta z najniższą ceną: 72250,76 / Oferta z najwyższą ceną: 72250,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno postępowaniach (2 postępowania) o udzielenie zamówienia, z których oba prowadzone były w trybie przetargu nieograniczonego wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 140/TP/ZP/U/2024 Usługa wykonania przeglądów okresowych rocznych, napraw i sprawdzenia poprawności działania zasilaczy UPS oraz rozdzielni oświetlenia awaryjnego w okresie 24 miesięcy
- "Wykonanie materiałów promocyjno- reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na instalacji systemu sygnalizacji pożarowej dla trzech jednostek organizacyjnych IAS w Łodzi
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Świadczenie usług terapii rodzinnej w projekcie "#Rodzina"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku "
- Dostawa środków czystości w podziale na trzy części.
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2025
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa materiałów oraz środków chemicznych potrzebnych do utrzymania czystości w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie (z podziałem na zadania)
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.