eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówROBOTY REMONTOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Kraków: ROBOTY REMONTOWE
Numer ogłoszenia: 305314 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w budynkach nr 4, 10, 19, 20, 32, 78, obejmujące: Część 1 Wymiana części drzwi wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w bud. nr 32, Część 2 Wymiana części pionów wodno- kanalizacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi w bud. nr 4, Część 3 Modernizacja bud. nr 19 i 78 na potrzeby archiwum, Część 4 Remont części pomieszczeń w Zakładzie Radiologii Medycznej, bud. nr 4, Część 5 Remont części pomieszczeń w Zakładzie Patomorfologii, bud. nr 20, Część 6 Remont pomieszczenia (wc, sala nr 15, część korytarza) na Oddziale Chirugii Urazowej i Ortopedii, bud. nr 4, Część 7 Remont sal nr 8 i 9 wraz z przyległymi łazienkami i śluzą na Oddziale Zakaźnym_ bud. nr 10.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, czyli: a) w częściach 1 i 3 - 7 - roboty budowlane, w przypadku części 2 - roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych; b) o wartości nie mniejszej niż: Część 1 - 5.000 zł, Część 2 - 55.000 zł, Część 3 - 30.000 zł, Część 4 - 25.000 zł, Część 5 - 25.000 zł, Część 6 - 5.000 zł, Część 7 - 32.000 zł. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W przypadku gdy z wykazu albo poświadczenia lub innych dokumentów będzie wynikało, że Wykonawca wykonał jakąkolwiek z robót nieprawidłowo, po zwróceniu się do odpowiedniego podmiotu o dodatkowe wyjaśnienia (zgodnie z § 1 ust. 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku wszystkich części Wykonawca dysponuje kierownikiem robót budowlanych, który będzie posiadał uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i minimum 2 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, a w przypadku części 2 również pracownika posiadającego uprawienia w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, który będzie kierował robotami sanitarnymi;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) w częściach 1 i 3 - 7 - roboty budowlane, w przypadku części 2 - roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych; b) o wartości nie mniejszej niż: Część 1 - 5.000 zł, Część 2 - 55.000 zł, Część 3 - 30.000 zł, Część 4 - 25.000 zł, Część 5 - 25.000 zł, Część 6 - 5.000 zł, Część 7 - 32.000 zł.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, b) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania, c) zawieszenia realizacji umowy przez Zamawiającego, d) konieczności wykonania decyzji, postanowień lub innych aktów organów i uprawnionych instytucji, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, e) zawarcia umowy na roboty dodatkowe z przyczyn określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (robót niewchodzących w zakres zamówienia podstawowego) i braku możliwości technicznej wykonania z tego powodu robót objętych niniejszą umową. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, Strony podejmą działania mające na celu zmianę pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy i ewentualną zmianę umowy w tym zakresie . Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zażądać wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. 13. Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość czynności i robót niewykonanych lub uznanych przez Zamawiającego za zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz SIWZ, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości tych czynności i robót wynikające z oferty Wykonawcy, a w przypadku braku w treści oferty wartości tych czynności i robót, według wyboru Zamawiającego, w oparciu o kosztorys przygotowany przez Wykonawcę jako element Dokumentacji Projektowej lub przedstawione przez Wykonawcę oferty rynkowe, zweryfikowane przez Zamawiającego. Zakazane są inne niż przewidziane w paragrafach poprzedzających zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żadnej ze stron i dotyczy przypadków przewidzianych w paragrafach powyższych lub też polega na zmianie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, sposobu wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wrocławska 1-3, Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), czynna w godzinach 8.00 - 14.00, ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana części drzwi wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w bud. nr 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana części drzwi wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w bud. nr 32.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana części pionów wodno- kanalizacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi w bud. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana części pionów wodno- kanalizacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi w bud. nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja bud. nr 19 i 78 na potrzeby archiwum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja bud. nr 19 i 78 na potrzeby archiwum.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont części pomieszczeń w Zakładzie Radiologii Medycznej, bud. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont części pomieszczeń w Zakładzie Radiologii Medycznej, bud. nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont części pomieszczeń w Zakładzie Patomorfologii, bud. nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont części pomieszczeń w Zakładzie Patomorfologii, bud. nr 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont pomieszczenia (wc, sala nr 15, część korytarza) na Oddziale Chirurgii Urazowej i Ortopedii, bud. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia (wc, sala nr 15, część korytarza) na Oddziale Chirurgii Urazowej i Ortopedii, bud. nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont sal nr 8 i 9 wraz z przyległymi łazienkami i śluzą na Oddziale Zakaźnym_ bud. nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sal nr 8 i 9 wraz z przyległymi łazienkami i śluzą na Oddziale Zakaźnym_ bud. nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.